Brahma Cennet Tanrı İmparatorunun sözleri hiç şüphesiz şok ediciydi.
"İlkel Kaosun dışında... Bu nasıl mümkün olabilir?"
"İlkel Kaosun dışı ölü bir dünya değil miydi? Antik iblis tanrıları bile İlkel Kaosun dışına sürüldüğünde ölmüştü, buna hiç şüphe yok. Peki İlkel Kaosun duvarını bozan bir şey nasıl olabilir? Nasıl düşünürsen düşün, bu kesinlikle imkansız!"
"Belki de, İlkel Kaosun Duvarı kendi kendine çökmüştür? Bu... daha da imkansız, değil mi?"
"Bu gerçekten düşünülemez ve bizim anlayacağımızın çok ötesinde," dedi Mu Huanzhi gözlerini açıp.
Huo Rulie somurtarak: "Kafamda nasıl kurarsam kurayım, yine de saçma geliyor," dedi. Ama yüzüne bakınca, söylediği şeyi kendisi de kastetmiyor gibiydi... Dört tanrı imparatorunun hepsi oradaydı, Ejderha Hükümdarı da gelmişti, Ebedi Cennet ve Cennetsel Brahma'nın iki büyük tanrı imparatoru da bundan şahsen bahsetmişlerdi. Bu nedenle, ne kadar düşünülemez olursa olsun, bunun şaka olarak söylenmiş olmasına imkan yoktu.
Genç kaynak gelişimcileri şöyle dursun, Tanrı Aleminin büyükleri bile onların sözlerini sanki cennetsel kitabın sözleriymiş gibi dinlemişlerdi.
"Hahahaha," Tanrı İmparatoru Shitian, sınırsız bir sesle yüksek sesle güldü. "İlkel Kaosun dışında böyle bir şey nasıl olabilir? Bize söylediklerine inanabiliyor musun?"
Ejderha Hükümdarı gülmedi, onun yerine bir şey düşünüyormuş gibi gözlerini indirdi. Aniden, "Brahma Cennet Tanrı İmparatoru, normal olarak düşünecek olursak sözleriniz kesinlikle imkansız. Ancak, bunu halka açık bir şekilde söylediğinizi göz önüne alırsak, bunun başka bir nedeni olabilir mi?"
"Bunun hakkında konuşacağım," dedi Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru. "Millet, hatırlıyor musunuz Tanrıların İlkel Döneminden bazı kitaplarda ve yeşim şeritlerinde dört büyük Yaratıcı Tanrının başı, Mo E'nin tüm iblis tanrıları dışarıya sürmek için Cennet Cezalandıran Atasal Kılıçla İlkel Kaosun Duvarını yardığından bahsediliyordu."
Sunulmuş Tanrı Sahnesinin içinde çok sayıda insan başlarını salladı. Bu, birçok yıldız alemindeki insanların, ki bunların çoğu yüksek yıldız alemlerinden, haberdar olduğu bir efsaneydi.
"Bu geçen yıllarda, Tanrılar Çağından kalan bir çok antik metine danıştım ve sonunda olayın güvenilirliğini tespit ettim. Yaratıcı Tanrı Mo E'nin Cennet Cezalandıran Atasal Kılıçla yardığı İlkel Kaosun Duvarının yeri... tam olarak İlkel Kaosun uzakdoğusundaydı!"
Mekanın atmosferi bir anda sertleşti. "Yani diyorsun ki..." dedi Ejderha Hükümdarı
"Bu belki de tesadüf değil. Yani... kızıl çatlağın olduğu yerin tam olarak Yaratıcı Tanrı Mo E'nin antik çağda kılıcıyla yardığı yer olma olasılığı var!"
"Cennet Cezalandıran Atasal Kılıç, İlkel Kaos sınırları içindeki en üst seviye varlık ve olağanüstü enerjinin çoğuna sahip. Gerçek Tanrılar ve Gerçek İblisler gibi büyük ve güçlü varlıkları bile kolayca öldürebilir. Ayrıca, İlkel Kaosun duvarını tek darbede yarabilir. Bu enerjinin korkutucu doğası, bizim anlayış sınırlarımızın çok çok ötesinde."
"Düşünülemez gücü göz önüne alındığında, İlkel Kaosun Duvarının, Cennet Cezalandıran Atasal Kılıçla açılmasından sonra düzelip tekrar kapanması mümkün değil mi? Atasal kılıcın geride kalan yüce bir ilahi gücü vardı. Sayısız yıl geçtikçe, ilahi güç sürekli, İlkel Kaosun Duvarındaki bu yere hasar verdi. Bu da İlkel Kaosun Duvarının sonunda dayanamamasına sebep oldu, bu yüzden de çatlak ortaya çıktı."