Kimsenin Olmadığı Bir Yer

271 58 3
                                    

Ebedi Cennet Kulesi'nin 100. katından başlayarak, rekabetin zorluğu dramatik bir şekilde arttı. Kaynak canavarları eskiye nazaran çok daha güçlüydü ve aynı zamanda çok daha vahşileşmiştiler. Kaynak gölgeleri her türlü fırsatı kullanmaya başlamıştı ve hafif bir dikkatsizliğin sonucu ciddi bir yaralanma olabilirdi.

Bu kaynak gölgelerinin rehberliğinden dolayı, kaynak canavarları kulenin katlarını ilk kez ziyaret eden kaynak gelişimcilerinden çok daha iyi bir anlayışa sahipti. Bu nedenle, onları atlatmak neredeyse imkansızdı. Birisi bir şekilde onları atlatmayı başarmış ve bir sonraki kata geçmiş olsa bile, kaynak gölgeler ve kaynak canavarları ölümleriyle tanışana kadar onları kovalamaya devam edecekti.

Son olarak, 142. kattan sefil bir inleme geldi. Üç kaynak gölgenin gizli saldırıları altında bir kaynak gelişimcisi ölmüştü.

Yeniden canlandığında, 132. kata geri dönmüştü. Dahası, daha önce kestiği tüm kaynak canavarları ve kaynak gölgeler de bir kez daha canlanmıştı.

Sunulmuş Tanrı Sahnesindeki birçok insanın ifadesi o anda değişmişti... birisi 150. kata ulaşmadan önce ölmüştü, bu yüzden katları temizlemenin ne kadar zor olacağı düşünülebilirdi, katılımcılar 200. kata ulaştığında... belki de, 300. kata ulaşan bir rekabet olmazdı, ancak birkaç kişi oraya ulaşma yeteneğine sahip olacaktı!

150. kattan sonra, kaynak gelişimcilerinin hızı gözle görülür derecede büyük bir oranda yavaşlamaya başladı. İlk yüz arasında yer alan kişiler bile her adımı dikkatli bir şekilde atıyorlardı ve hareket hızları büyük ölçüde azalmıştı. İlk bin listenin altına nispeten daha yakın sıralananlara gelince, gizlenen tehlikelerle sürekli olarak sert karşılaşmalar yaşıyorlardı. Bazıları bir sonraki kata girmeden önce bir süre nefes alıyordu.

Bununla birlikte birkaç beklenen istisna da vardı.

Luo Changsheng halihazırda 200. katın yakınındaydı ve durumu daha önce olduğu kadar iyiydi. Onun için kaynak canavarları ve gölgeleriyle uğraşmak beyaz bır ışıkla çevreyi fırçalamak kadar kolaydı. Ne yaptığını görmek mümkün değildi ancak kaynak canavarları ve gölgeleri arka arkaya yere düşüyordu.

Kaynak canavarların sonuncusu yere düştüğü gibi, bir sonraki katın girişine indi. Sessiz ve huzurlu bir avluda geziniyormuş gibi doğal ve sakin davranıyordu. Onun yolundaki sayısız rakibi bitiren hamleleri, yarışmayı izleyen insanlara oldukça sevindirdi.

"Genç Efendi Changsheng... neredeyse otuz yaşında ve İlahi Öz Alemine adım attığından beri birkaç yıl oldu. Buna rağmen, kaynak enerji üzerindeki kontrolü bu kadar büyük bir zirveye ulaştı... bu Kral onun yaşındayken... ona kesinlikle aşık atamazdı."

Bu iç çekme bir üst yıldız aleminin Alem Kralından geliyordu.

Luo Changsheng zayıf bir görünüme sahipti, aurası su kadar hafif ve ahenkliydi ve bakışlarında netlik yoktu, ki bu iyi bir şey gibi gelmiyordu. Bir grup insanın arasında dursaydı hiç şüphe yoktu ki hiç dikkat çekmezdi.

Ancak gücünü her gösterdiğinde, insanların kontrolsüz bir şekilde iç çekmesine neden oluyordu... herkes Doğu İlahi Bölgesi'ndeki genç nesiller arasında en büyük itibara sahip olanın neden "Genç Efendi Changsheng" olduğunu anlamıştı.

"Jun Xilei... hâlâ çok genç. Sadece kaynak yetişimi olağanüstü yüksekliğe ulaşmakla kalmamış aynı zamanda kılıç ustalığında mükemmelliğe kavuşmuş. Bu yaşlı adam tüm hayatını çılgınca kılıcı öğrenerek geçirdi ve kılıç ustalığında büyük bir başarı elde ederek övündü. Şimdi aslında bu çocuğun önünde utanıyorum."

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin