Yun Che'nin kaşları hafifçe kırıştı, bakışları kararlılıkla Huo Poyun'a odaklandı.
Bu his...
Soy baskısı?
Onun vücudunda Altın Karga'nın dokuz damla ilahi kanı vardı; Üstelik bunlar Altın Karga'nın Ruhu tarafından şahsen verilmişti. Buna ek olarak, Altın Karga'nın ilahi ruhunun da bir kısmına sahipti.
Yine de Huo Poyun'un daha demin ortaya çıkardığı Sarı Bahar Külleri ona açıkça bir tür soy baskısı hissettirmişti... Ve oldukça belirgin biçimde.
Bu durumun tek açıklaması Huo Poyun'un Altın Karga soyu miras değil; köken kan olmalıydı. Üstelik, onunkinden bile daha zengin bir köken kandı.
Altın Karga'nın ilahi ruhuna sahip olması bile çok muhtemeldi!
Onun Anka ve Altın Karga soylarının ikisi de köken kandan gelmişti ve miras değildi. Bugünden önce, sadece Feng Xue'er onu soyu ile baskılayabilmişti.
Ve Feng Xuer'in Anka soyu Anka Ruhunun her şeyini vererek gelmişti.
Mavi Kutup Yıldızı'nın çok aksine, Tanrı Alemi yüzbinlerce yılı kapsayan bir tarihe sahipti ve tanrılar tarafından bırakılan tüm miraslar ortaya çıkarılmıştı. İlkel Tanrıların yok oluşundan önce bırakılan ruh parçaları onbinlerce yıl önce keşfedilmiş olmalıydı ve şimdiye kadar herhangi bir tane kalması imkansızdı. Mavi Kutup Yıldızında olduğu gibi.
Fakat Huo Poyun...
Olabilir miydi...
Mu Hanyi'nin ifadesinin biraz daha iyi bir hal alması bir düzine nefes almıştı. Hafif bir kahkaha attıktan sonra, sağ ayağını geriye kaydırdı, ''Kardeş Poyun, hareketini yap!"
Altın Karganın alevleri üç Ulu İlahi Alev arasında patlayıcıyla bilinirdi, dolayısıyla iş saldırıya geldiğinde Buz Ankasından çok daha ilerdeydi. Fakat defansif yeteneklerini kıyaslasaydık Ateş doğal olarak buzdan oldukça gerideydi.
Huo Poyun konuşmadı. Gözlerinin derinliklerinde ateş huzmeleri parıldarken parmaklarını şıklattı ve yumruk boyutunda bir ateş topu yıldırım gibi uçarken aynı zamanda boyutu da gittikçe büyüyordu. Mu Hanyi'nin önüne ulaştığında, alev çoktan üç adam boyuna ulaşmıştı.
Mu Hanyi yumruğunu sallarken kaşları kırıştı. Mavi ışık parladı ve Ateş topu uzağa uçuruldu. Havada dağıldı ve kayboldu
''Bende şimdi senin 'Selamlama'nı iade ettim.''
Huo Poyun'un soğuk ifadesi, kemiklerindeki kibirli doğayı tamamen ortaya çıkardı.
''Sen çok naziksin,'' Mu Hanyi biraz katı bir sesle cevapladı.
Bu anda, Huo Poyun yavaşça sağ elini kaldırdı, kolunda şiddetli bir alev tutuşuyordu. Bu Altın karga alevi son derece hızla büyüdü ve bir göz kırpışında yüz ayak boyutunu geçti. Ardından, Alev aniden şiddetle yoğunlaşırken rengi ise altın kırmızısından giderek saf, derin bir altın rengini aldı.
Alevin renginin değişimini takiben, yanıcı aurası 10 larca kat büyümeye başladı.
En sonunda, gökyüzüne yükselen şiddetli alevler, Huo Poyun'un ellerinde etkileyici altın bir ışık huzmesi halini aldı.
Yüz ayak uzunluğunda bir altın ateş kılıcı gibiydi.
''Altın İmha!'' Yun Che usulca haykırdı, ''Görünüşe göre Mu Hanyi hemen kaybedecek.''
Altın Karga Alevleri en yüksek yıkıcı güce sahip olmasından dolayı, sadece devasa genişlikte saldırılar değil ayrıca son derece yoğunlaşarak etkili saldırılar da yapabiliyordu. Yun Che İmparator Kaynak aleminde olduğu zamanlar Egemen Kaynak Aleminde olan Dük Huai'yi sadece Altın İmha'yı kullanarak ciddi bir şekilde yaralayabilmişti. Daha sonra ise Xuanyun Wentian Hayali Şeytan Ülkesine ayak attığında ve Feng Xu Er ve Küçük Şeytani İmparatoriçe'nin çabalarına rağmen yenilmediğinde, ona ağır yaralanmalar yaşatan gene Altın İmha idi.