Gökten Gelen Ağır Haberler 2.0

277 51 3
                                    

Wu Guike Yun Che'yi ilk gördüğünde doğrudan bir saldırı başlatarak onu öldürmeyi planlamıyordu. Kendini her ne kadar sakinleştirmeye çalışsada bunu başaramamıştı. Yun Che'nin vücudunu binlerce parçaya yırtma dürtüsünü bastırmayı zar zor başarıyordu, her kelimesi kasvetli bir tondaydı, "Anlaşmanı kabul edersem... o Kaynak Görüntüleme Taşına kaydedilen görüntünün gelecekte gün ışığını asla görmeyeceğini nasıl garanti edeceksin!?"

Son derece kızgın ve depresif olsa bile diğer tarafın teklifini düşünebilirdi.

Sonuç Yun Che'nin dediği gibi olacaktı. Onun tarafından öldürülmesi büyük bir utanç olsa da, ön hazırlıkların ikinci turuna sorunsuz bir şekilde girmesini engellemez ya da yarışmanın sonraki aşamalarında sonuçlarını etkilemezdi. Dolayısıyla, bir şeyi kaybetmediği gerçekten doğruydu.

Ancak, Yun Che, Kaynak Görüntüleme Taşına kaydedilen görüntüyü gerçekten açığa vurursa, sonuçları kesinlikle tartışılmazdı.

Nasıl başka bir Kaynak Görüntüleme Taşı ortaya çıkmıştı? İlahi Dokuz Yıldızlı Buda Yeşimi karşılığında bu Kaynak Görüntüleme Taşını Göksel Kurt Yıldızı Tanrısından almamış mıydı? Hayır! Kaynak Görüntüleme Taşını aldığımda, gerçekliğini tespit etmek için özel olarak inceledim. Bu geriye sadece bir olasılık bırakıyordu...

Geçmişte, Göksel Kurt Yıldız Tanrısı aynı anda iki Kaynak Görüntüleme Taşına görüntüyü kaydetmişti!

Yun Che'nin neden onlardan birine sahip olduğu konusunda, Wu Guike'nin zihni böyle şeyleri düşünmesinin mümkün olmayacağı kadar karışıktı.

''Ben garanti edemem,'' Yun Che hiçbir tereddüt olmadan cevap verdi.

"Sen..."

''Büyük Genç Usta Wu,'' Yun Che gülümsedi. ''Anlaşmayı yaptıktan sonra o Kaynak Görüntüleme Taşını yok edeceğimi söylersem, bana inanır mısın? Ayrıca, kendimi ölüme göndermek anlamına geleceğinden, bunu sana teslim edecek kadar aptal değilim. Bunun yerine, bir gün başka bir kişinin ya da Büyük Genç Usta Wu'nun eline düşmesini önlemek için sıkıca tutacağım."

"Bununla birlikte, rahat olabilirsiniz,'' Yun Che telaşsız bir sesle söyledi. ''Benim, Yun Che'nin, ne geçmişte ne de gelecekte sizinle herhangi bir kin bağı yok, Büyük Genç Usta Wu. Sadece başka bir seçeneğim olmadığı için böyle bir yol kullanmak zorunda kaldım. Büyük Genç Usta Wu bana herhangi bir sorun yaratmadığı sürece, hayatımı riske atmak ve sizinle bir yaşam ve ölüm mücadelesi vermek istemem. Hatta bu kayıtın yayılmasından Büyük Genç Usta Wu'dan bile daha fazla korkuyorum diyebilirim. Siz de öyle düşünmüyor musunuz?"

ÇAT.

Yüksek ve net bir ses yankılandı. Wu Guike sağ elinin parmaklarından birini kırmıştı.

Yun Che bunun üzerine konuşmaya devam etti: "Bana inanıp inanmaman umrumda değil! İstediğin gibi yapabilirsin ama sana pazarlık kozumu teslim etmeyeceğim. Geç kaldığın takdirde her şeyi unutmak için hazırlıklı olmalısın ve sonuçları ortaya çıktığında yalnızca sen bununla başa çıkacaksın."

Böyle tek taraflı bir anlaşma nasıl olabilir!?

Ön hazırlıkların ilk turu neredeyse açıklanmak üzereydi. Yun Che aslında Wu Guike'den daha endişeli ve sabırsız hissediyordu ancak onun karşısında su gibi sakindi. Sesi bazen telaşsız bazen rahat bazen yumuşak bazen sertti. Doğru zamanlarda ilgisizliğini ve zayıflığını gösterirken diğer tarafı haberi olmadan yavaş yavaş köşeye sürüyordu...

Wu Guike ile başarılı bir şekilde anlaşma yapmak için, tüm zihinsel ve fiziksel çabayı göstermişti.

''Büyük Genç Usta Wu, en kısa sürede karar versen iyi olur,'' Yun Che çok yavaş bir sesle söyledi sanki kararını hiç umursamıyormuş gibi görünüyordu. "Bu ön hazırlık turu önümüzdeki birkaç saniye içinde sona erebilir. Bu olduğunda şansın olmayacak!"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin