Sadece Mu Baimei değil, İmparator Nanlie ve Han Kuan da aynı derecede şok oldu. Bakışları değişti, hepsi Mu Baimei'nin arkasına bakıyordu. Yun Che daha önceki duruşunu bozmamıştı. Hepsi güçlü İlahi Krallardı, ama hareket edişini görememişlerdi.
Yun Che'nin gözleri soğuklaştı. Alaycı bir şekilde soğuk soğuk güldü, "Mu Baimei, senin tilki kuyruğun ne de çirkinmiş."
Görkemli bir İlahi Kral, İlahi Ruh Alemindeki bir gence karşı iki adım mesafede en aşağılık araçları kullanarak ölümcül bir saldırı gerçekleştirdi ancak sadece havayı kavramıştı. Onların tecrübelerine göre bu tamamen imkansızdı. Mu Baimei yavaşça arkasına döndü. Yun Che'ye baktı ve buz ardıl görüntüsü kaybolurken yüzü karardı..
"Harika!" "Bu çok harika!" İmparator Nanlie bu garip görünüme baktı: "Yaşlı Adam Mu, bu kral seni düşündüğünü hissettirmek için sana en mükemmel davranışlarında bulunuyor ancak böylesi bir çocuk tarafından kandırılıyorsun. Sen bir İlahi Kralsın ve henüz İlahi Ruh Aleminde bulunan bir çocuğu pusuya düşüremedin. Ne şaka ama, hayatının geri kalanında yüzünü asacağını düşünüyorum, hahahaha."
"Heh." Yun Che yüksek sesle güldü, "Bu kadar arkadaş canlısı bir çocuğun önünde havası olmayan bir Alem Kralı, mantıksız ve şımarık bir çocuğa nasıl sahip olabilir? Oğlunuzun davranışlarından, o dost canlısı ve dürüst yüzünüzün sadece bir aldatmaca olduğunu fark etmiştim."
"Hahaha, hahaha!!" İmparator Nanlie neşeyle ellerini çırptı ve güldü. ''Güzel! Güzel Dedin!! Ah, Yaşlı Adam Mu, Yaşlı Adam Mu. Bu çocuk seni iki saat kadar görmesine rağmen karakterini tamamen kavramayı başardı, bu gerçekten harikulade. Bu Kral, tüm sahneyi Kaynak Görüntüleme Taşıyla çektiği için hiç pişman değil. Bu kral önümüzdeki on binlerce yıl boyunca her gün bununla eğlenecek. Hahahaha."
"..." Mu Baimei elini açtı. Utanç veya öfke olmadan ciddiyetle şunları söyledi "Sen Kar Şarkısı Diyarı'nın Alem Kralı Mu Xuanyin'in doğrudan öğrencisisin."
Yun Che'nin vücudu yerinde dondu, İmparator Nanlie ve Han Kuan'ın yüzleri büküldü, "Ne?"
"Ada Efendisi Mu, ne demek istiyorsun!?" Han Kuan hemen sordu.
"..." Yun Che'nin kalbi çarpıyordu. Beni nasıl tanıdı?
"Kar Şarkısı Diyarı'nın iki ilahi sanatı var, biri Buz Ankası Tanrı Atama Kanunu, diğeri ise Ay Dağıtan Şelale!" Mu Baimei ciddiyetle devam etti, "Kullandığın kaynak sanatı normal bir hareket becerisi değildi aksi takdirde bu Kral bir sonraki konumuna ruh algısıyla kilitlenebilirdi. Bu durum onun Kar Şarkısı Diyarı'nın ilahi sanatı olan Ay Dağıtan Şelale'yi kullandığı anlamına geliyor."
"Buz Ankası Tanrı Atama Kanunu, İlahi Buz Ankası Tarikatı'nın en üst düzey seçilmiş öğrencileri tarafından yetiştirilebilir. Bununla birlikte Ay Dağıtan Şelale, sadece şu anki Kar Şarkısı Diyarı Kralı Mu Xuanyin'in ustalaşabildiğini söylüyor. Bu Kral bu yeteneği yalnızca bir kez görmeyi başardı ve beni çok şaşırtmıştı. Unutulmaz bir manzaraydı. Ay Dağıtan Şelale'yi tek başına uygulayabilmesi yalnızca bir şey ifade ediyor, o da Kar Şarkısı Diyarı Kralı Mu Xuanyin'in şaheserini aldığı!"
Üç yıldız aleminin egemen mezhepleri özellikle su bazlı kaynak sanatlarına çalışıyordu dolayısıyla suya ve buza olan aşinalıkları diğer kaynak sanatlarına göre oldukça yoğundu. Doğu İlahi Bölgesi'nin en güçlü buz sanatı gelişimcisi kesinlikle Kar Şarkısı Diyarı'ndan Mu Xuanyin'di. Doğal olarak üçü kesinlikle Mu Xuanyin ve Kar Şarkısı Diyarı hakkında bilgi sahibiydi.
"Hehehe, Yaşlı Adam Mu, yanılıyorsun. Kar Şarkısı Diyarı Kral'ının doğrudan öğrencisi olsaydı, neden burada tek başına koştursun?" Gülümsemesi açıkça hafif bir değişiklik göstersede İmparator Nanlie sormadan edemedi. İlahi Ruh Aleminde olmak ve bir İlahi Kralın pususundan kaçmak, ne gördüğü ne de duyduğu bir şeydi. Sıradan bir hareket becerisiyle yapılması mümkün değildi.