İlahi Musibet Alemi'nde Bulunan Varlığı Bir Kez Daha Yok Etmek

319 56 1
                                    

Yun Che daha fazla geriye gitmedi. Uzun bir süre Tüylü Buz Ruhu Çiçeği'ne bakakaldı ve daha sonra yavaşça ona doğru yürümeye başladı. Oldukça tehlikeli olan dev buz zırhlı maymuna adım adım yaklaşıyordu, ama gözlerini de Tüylü Buz Ruhu Çiçeği'nden ayırmıyordu.

Mu Xuanyin onu böyle görünce niyetini hemen anladı. İçten içe çok sinirlendi. "Seni aptal! Açgözlülük uğruna hayatını riske mi atıyorsun? Bu velet hiç mi ders almaz!"

"Ayrıca neden sadece basit bir Tüylü Buz Ruhu Çiçeği için böyle davranıyor!? Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü'nde, bundan çok daha güzel çiçek çeşitlerini kolayca bulabilir!"

Yun Che yavaş yavaş yaklaştı ve olabilecek en yavaş şekilde ilerledi. Dev maymundan yayılan aura ona yaklaştıkça daha korkutucu oluyordu.

Bunu yaparak büyük bir risk almasına rağmen Yun Che hedefine ulaşmadan vazgeçmeyecek gibi görünüyordu. Aurasını gizleyen Ay Dağıtan Şelale'yi bedenini gizleyen Gizli Akan Yıldırımla birleştirdi. Aralarında otuz metre olmasına rağmen buz zırhlı canavarın çok fazla odaklanmadığı sürece onu farketmeyeceğinden emindi.

Üstelik şu an derin bir uykudaydı.

Yun Che buz gibi soğuk sessizliğin ortasında son derece yavaş bir şekilde ileriye doğru yürümeye devam etti ve sessizce Tüylü Buz Ruhu Çiçeği'nin önüne kadar geldi. Çiçeğe giden yolda herhangi bir sürpriz ya da tehlikeyle karşılaşmadı. Yun Che, şu anda dev buz zırhlı maymunundan sadece on metre uzaktaydı. Uykusunda ağır ağır nefes almasını hafifçe hissedebilirdi.

Ancak dev buz zırhlı maymunun aurasında olağan dışı bir değişiklik yoktu. Varlığını hissetmemiş olduğu belliydi.

Yun Che, Tüylü Buz Ruhu Çiçeği'ne yakından baktığında daha da şaşırdı. Sadece bir avuç büyüklüğündeydi ve yedi yaprağı kuyruk tüylerine benziyordu. Her bir taç yaprağından ayrı bir aura yayıyordu, sanki hepsi bağımsız yaşam formlarıymış gibiydi.

Çiçek, ona muhteşem ve güzel bir görünüm kazandıran soğuk, beyaz bir ışık yayıyordu. Ancak Yun Che avucunu çiçeğe yaklaştırdığında görünüşünün aksine soğukluğu hissedemedi. Tam tersine insana rahat hissettiren sıcak ve ferah bir his veriyordu.

"Pekala..." Yun Che hafif ve son derece dikkatli bir şekilde çiçeğe dokundu. Gökyüzü Zehir Sedefi hafif bir ışıkla parladı, daha sonra çiçek sapından koptu.

Gökyüzünün yükseklerinde bulunan ve tüm süreci izleyen Mu Xuanyin hafifçe kaşlarını çattı. "Bu sana ders olsun!

Amaçların uğruna gerektiğinde risk almalısın, ama sadece gereksiz bir hırs için canını öyle kolayca tehlikeye atmamalısın." Onu asıl sinirlendiren şey Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü'nün sayısız ruh çiçeği ve her türlü bitkisi olduğunu bildiği halde sadece bir Tüylü Buz Ruhu Çiçeği'ne sahip olmak için İlahi Musibet Alemi'nden bir kaynak canavarına yaklaşma riskini almasıydı. Bu yaptığı tamamen saçmalık!!

O hafifçe parmağını uzattı. Parmağının ucunda iğne kadar keskin görünen mavi bir ışık patladı.

Yun Che, avuçları arasındaki Tüylü Buz Ruhu Çiçeği'ne anlamlı bir şekilde baktı. Gökyüzü Zehir Sedefi'ne yerleştirileceği anda çevresinde ani bir değişim oldu. Ölümcül bir tehlike duygusu vücudundaki hemen hemen her hücrede hissedildi.

"ROOOAAAARR!!!!"

Etraftaki sakin hava akımı tsunami gibi yoğun bir şekilde sarsıldı. Dev buz zırhlı maymun ayağa kalktı ve gökyüzünü sallayan bir feryat attı. Sadece on metre uzaklıkta olan Yun Che şok dalgaları nedeniyle neredeyse kan kusacaktı. Maymunun attığı güçlü feryadın etkisiyle çevredeki buz ve kar tuzla buz oldu. Yun Che'nin figürü de dev buz zırhlı maymunun gözleriyle kesişti. Bu gözler delilik ve gazabın ışığını serbest bırakıyordu. Buz zırhlı maymun onun elinde bulunan Tüylü Buz Ruhu Çiçeği'nin görüntüsünü açıkça yakalamıştı.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin