Kaynak Tanrı Toplantısının ilk ön turu başladığında, tüm Doğu İlahi Bölgesinin atmosferi iyice değişti. Doğu İlahi Bölgenin her köşesi Kaynak Tanrı Toplantısı ile ilgili tartışmalar ile uğulduyordu.
Doğu İlahi Bölgesi dışında, Batı İlahi Bölge ve Güney İlahi Bölge, açık ya da gizlice Kaynak Tanrı Toplantısına dikkat ediyordu.
Çok sayıda insan tarafından "Kuzey Şeytan Bölgesi" olarak adlandırılan "terkedilmiş" ve "lanetli" Kuzey İlahi Bölgeye gelince, kimse ne olup bittiğinin farkında değildi.
İlk günün sıralaması, "Doğu Bölgesinin dört Tanrı çocuğunun" ihtişamını muazzam derecede çarpıcı bir şekilde kitlelere göstermişti. Sadece söylentilerde var olan büyük şöhretlerindense savaş kazanımları ve sıralamaları diğer tüm katılımcıların çok ilerisindeydi ve izleyicilerin ruhlarına daha da büyük bir etkide bulundu.
Ancak, sonunda, ilk günde elde edilen sıralama, ilk günün sıralamasından başka bir şey değildi. Yarışmanın ilk aşamasında sıralamanın çok fazla şey ifade etmediğini ve tamamen göz ardı edilebileceğini düşünen bir sürü insan bile vardı.
Ön savaş ilerledikçe, bir gün, iki gün, üç gün ... beş gün ... on gün... her geçen gün sıralamalarda değişiklikler görülebilirdi.
Onuncu günde, İlahi Doğu Bölgesinin tüm genç dahilerinin acı mücadelesi gerçek oldu.
Şimdi katılımcılar kaynak hayvanlar öldürüp yeterli ruh küreleri topladıktan sonra, nihayet birbirlerine soymaya başladıkları zaman geldi... Güçlü olanlara zayıflar, şişman kuzular gibi görünüyordu. Zayıf insanlara gelince, güçlüler tarafından avlanmamak için saklanmalı, daha sonra da diğer zayıf insanları avlayabilmek için fırsat bulmaya çalışmalılardı.
Herkes bir başkasının ölümcül düşmanıydı ve her saniye yaşam ve ölümlerini belirleyebilirdi... Ruh kürelerinin başarılı şekilde avlanması ve yağmalanması, sıralamalarını dramatik bir şekilde artıracak ve bir kez bile ölmek, ruh kürelerinin yüzde otuzunun kaybına neden olacaktı.
Ayrıca bu günden itibaren ön savaş alanının acımasız bir katliam arafına dönüşmesi de gerçekleşti. Her başarılı avın zevki ve her ölümün öfkesi ve aşağılanması, kanlarını ve içindeki vahşeti güçlü bir şekilde uyarıyordu, bu da kaynak uygulayıcılarının vahşi hayvanlar gibi daha fazla hareket etmesini sağladı. Ön hazırlıkların rekabet alanları yırtıcılarla dolu acımasız savaş alanları haline geldi.
Ön sıralama da en başta olduğu kadar sakin değildi. Her an dünyayı sallayan değişiklikler oluyordu.
On beşinci gün... yirminci gün... yirmi beşinci gün... ön yarışma son aşamaya geldiğinde, savaş alanları her saniye daha korkunç hale geldi.
Yıldız tabletleri üzerinde sıralaması olan sayısız kaynak uygulayıcısı cennet ve cehennem arasında gidip geldi. Birçoğu gece gündüz yıldız tabletlerinin önünde kaldı, bir an bile ayrılmaya cesaret edemedi...
Örneğin, Huo Rulie başlangıçta günde birkaç kez sıralamalara bakıyordu, ancak son birkaç günde yıldız tabletine her on beş ila otuz dakikada bir sıralamadaki değişiklikleri görmek amacıyla bakmaya başladı. Poyun'un sıralaması onu asla hayal kırıklığına uğratmasa da, kalbi bir saniye bile sakinleşmedi, sanki ölçülemez derecede yüksek bir dağa bağlanmış gibi.
Ancak, Kaynak Tanrı Toplantısının bu oturumunda sabit kalan şey, genel sıralamadaki ilk dört yerden başka bir şey değildi.
Luo Changsheng, Shui Yingyue, Jun Xilei, Lu Lengchuan... başından itibaren ilk dört sıra bu dört kişi tarafından işgal edilmişti. Toplamda elli milyon civarında olan Doğu İlahi Bölgesinin kaynak yolunun diğer dahileri, onları bir kere bile yerlerinden edemedi.