Kara Ruh Dağı

311 47 1
                                    

"Daha demin beni Darkya Âlemi'nden göndermenin bir yolunun olduğunu söylemiştin. Bu durumda, beni Göksel Gizem Âlemi'ne göndermenin bir yolu var mı?" Yun Che sordu.

"Göksel Gizem Âlemi?" Ji Ruyan şaşırmış bir sesle söyledi. "Bay Yun, bilgi aramak ya da bir şey bulmak için mi oraya gitmek istiyor? Mümkünse önce Ruyan'a anlatabilir misin? Siyah Tüy Tüccar Loncası'nın en güçlü noktası bilgi toplama yeteneğidir. Belki... Ruyan uzak Göksel Gizem Âlemi'ne gitmek zorunda kalmadan bunu elde etmenize yardımcı olabilir."

Yun Che konuşmadan önce biraz tereddüt etti. ''Benim İlahi Dokuz Yıldızlı Buda Yeşimi'ne ve Ölümsüz İmparatorun Otu'na ihtiyacım var.''

"..." Şaşkın bir ifade Ji Ruyan'ın yüzünde çıktı. Ancak Yun Che'nin beklenmedik bir anda istediği şey Ji Ruyan'ın bakışlarında "bu imkânsız" niteliği kazanmıştı ve bir süre sessiz kaldıktan sonra konuşmaya başladı. "Ruyan bu iki nadir şeyi bulmaya çalışacak, ancak onları gerçekten bulma şansı neredeyse ihmal edilebilir. Herhangi bir sonuç elde edemezsem kesinlikle Göksel Gizem Âlemi'ne gitmek en iyi seçenek olacaktır. Bununla birlikte böyle şeyler aradığın için kesinlikle İlahi Kara Ruh Tarikatı'ndan canlı olarak geri dönmen gerekiyor... Ruyan hala Bay Yun'un bu düşünceden vazgeçmesini umuyor.

"Göksel Gizem Âlemi gerçekten böyle mistik bir yer mi?" Yun Che kaşlarını ördü. O yaşlı adam Yun Che'nin Göksel Gizem Alemi'ne gittiğinde yeterince kaynak taşı olduğu sürece kesinlikle hayal kırıklığına uğramayacağını söylemişti.

"Göksel Gizem Âlemi'ndeki 'Göksel Gizem' adı kesinlikle abartı değildir." Ji Ruyan belirtti. "Aynı zamanda tüm kral diyarları tarafından özellikle saygı gören tek yıldız âlemi."

"Bana oranın sakinlerinin göklerin gizemlerini gerçekten görebildiğini söyleme?" Yun Che dudaklarını kıvırdı.

"Göksel Gizem Âlemi'nin tarihinde yapılan birkaç büyük kehanetin hepsi gerçek oldu." Ji Ruyan devam etti. "İhtiyacın olan bilgi ne olursa olsun temel ahlak kurallarını ihlal eden bir şey olmadığı ve bilgi vermeye istekli oldukları sürece doğru ve hatasız bir sonuç elde edersin. Hiç kimse onların yanlış bir bilgi verdiğini veya doğru yoldan saptıracak herhangi bir yolu tarif ettiğini duymamıştır.''

''Bay Yun, Kaynak Tanrı Toplantısı'nın Tanrılar Âlemi'nde gerçekleşmesinin yalnızca iki yılı kaldığını biliyordur. Göksel Gizem Âlemi de bunun arkasındaki nedendir."

"...Hmm!?" Yun Che tamamen şoka uğramıştı. ''Nedeni Göksel Gizem Âlemi? Göksel Gizem Âlemi tarafından yapılan bazı kehanetlerden dolayı olabilir mi?"

"Kesinlikle." Ji Ruyan yavaşça başını salladı. "Ruyan'ın bildiğine göre Göksel Gizem Âlemi on yıl önce otuz yıl içinde Doğu İlahi Bölgesi'ne ve hatta tüm Tanrı Âlemi'ne gelen büyük bir felaketin son derece yüksek bir olasılığı olduğunu tahmin etti. Dahası felaket benzeri görülmemiş bir yıkımı beraberinde getiriyor gibi görünüyor. Dört büyük Âlem Kralı bu tahmin nedeniyle erken hazırlıklar yapmaya başladı ve böylece büyük olayın aniden yapılması planlandı. Ayrıca Kaynak Tanrı Toplantısı'nın mekanizması geçmişten tamamen farklı olacak. Toplantı'nın temel amacı Doğu İlahi Bölgesi'nde en iyi yeteneğe sahip bin genç kaynak gelişimcisini seçmektir ve sonrasında gelecekte gelmesi muhtemel olan büyük felaketle başa çıkması için onları hızla büyümesine yardımcı olacak Ebedi Cennet İncisi'ni kalan tüm enerjisiyle birlikte aktifleştirecekler.''

Ancak Yun Che değişmemiş bir ifadeyle şunları söyledi. ''Ben asla göklerin gizemi gibi şeylere inanmadım. Ayrıca tahmin sadece bir 'olasılık'. Açıkçası kendilerine bir çıkış yolu bırakmak için kasıtlı olarak gizemli şeyler yapıyorlar. Ayrıca bir orta yıldız âleminde dahi böyle bir tahmini duymadım. Nasıl olur da Darkya Âlemi gibi alt yıldız âleminden biri böylesi bilgileri bilebiliyor?''

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin