Ebedi Cennet Kulesi, Ebedi Cennet Aleminin tam merkezinde idi. Gerçek bir varlık değildi, Ebedi Cennet İncisi'nden bir izdüşümüydü.
Kaynak Tanrı Toplantısından önce, turlardan birinin Ebedi Cennet Kulesi içinde yapılacağına dair söylentiler vardı. Bununla birlikte, tüm "cennetin seçtiği çocuklar", Saygıdeğer Qu Hui'nin sözlerini duyduktan sonra heyecanlarını bastırmakta zorlandılar.
Sadece aldatıcı bir kule olmasına rağmen tüm Doğu İlahi Bölgesinde en yüksek seviyeli ve en kutsal yerdi.
"... Bir felaketten kaçtığımızı varsaymak bu raddede doğru olmalı, öyle değil mi?" Kar Şarkısı Diyarı'nın oturma alanında, Mu Huanzhi ve diğerleri, Kaynak Tanrı Toplantısı'nın bir sonraki raunduna dikkat edecek havasında değildi. Başlangıçta, her şey bir anda üstlerine çöktüğünde, onlar için bir çıkış yolu bulunmadığını düşünmüşlerdi. Mu Huanzhi uzun bir süre sonra bile kendisine gelememişti.
Mu Bingyun hafif bir iç çekişle söylediği gibi başını salladı, "Ablamın endişesi gerçekten yerindeydi... Sanki bir şeytan ruhu tarafından ele geçirilmiş gibi. Onunla ilk kez tanıştığı zaman da aynı şekilde davranmıştı ve şimdi Ebedi Cennet Tanrı Aleminde bir kez daha yaptı... Sanırım kendisini hiçbir zaman gerçekten sınırlayamayacak."
"Endişelenmeye gerek yok. Alaycı fikrini belirten Tanrı İmparatoru Shitian ve Ejderha Hükümdarı konuştuktan sonra, Yun Che en azından Ebedi Cennet Aleminde iyi olacak. Ancak ... " Yan Juehai başını salladı. "Korkarım ki Yun Che'nin Doğu İlahi Bölgesinde yaşaması zor olacak. Kaynak Tanrı Toplantısı sona erdiğinde, onu Kar Şarkısı Diyarına geri götürmeniz en iyisi olacaktır. Kar Şarkısı Diyarını terk etmeyip kaynak yolundaki çalışmalarına devam etmesi en makul olanı olacaktır.''
Mu Huanzhi bir nefes almadan önce sözlerini düşündü.
"Ön hazırlıkların üçüncü turunda, savaş alanına gönderilecek olan tam yansımalarınız olacak."
Saygıdeğer Qu Hui'nin sözlerine herkes dikkat ediyordu. Gerçek Ebedi Cennet Kulesi Ebedi Cennet İlahi Alemi'nin dışarıdaki muazzam bir yansımasından başka bir şey değildi. Bu nedenle, sadece yansımaların içine girebilmesi doğaldı.
''Ebedi Cennet Kulesi'nin birinci katına gönderileceksiniz ve amacınız üç yüzüncü kata ulaşmak!''
"Her katta güçlü bir kaynak canavarı ve onu koruyan kaynak gölgesi olacak. Eğer katlarda ilerlemek istiyorsanız kaynak canavarları ve gölgeleriyle yüzleşmek zorundasınız ve her kat ile onların güçlerinde büyük bir fark olacaktır.''
"Galip çıkma kuralı çok basittir. Üç yüzüncü kata ulaşan ilk otuz iki kişi nihai savaş olan Kutsal Tanrı Savaşına katılmaya hak kazanacak!''
Kural kesinlikle basitti ve kazananlar ve kaybedenler çok basit bir şekilde ayrılmıştı. Ancak, söz konusu savaş alanı Ebedi Cennet Kulesiydi ve içine girenler bir neslin bin dahisiydi. Üç yüzüncü kata ulaşmak oldukça basit görünmesine rağmen bunun kesinlikle mutlak bir zorluk taşıyacağı kesindi.
''Bir dakika bekleyin,'' Saygıdeğer Qu Hui sözlerini bitirmeden önce onu çok tembel bir ses kesti. Bu ses Tanrı İmparatoru Shitian'ındı, ''Bu kralın size ön hazırlıkların üçüncü turunda hatırlatması gereken bir şey var. Bu turda tam olarak kullanılabilen ve kullanılamayan tüm yöntemlerden bahsederseniz en iyisi olacaktır. Aksi takdirde, kurallara uyurken şans eseri birisi kazanırsa ve beklenmedik bir şekilde saçma bir kişi tarafından öldürülürse gerçekten yazık olur."
Ebedi Cennet Tanrı İmparatorunun yüzünde kızgın bir görünüm vardı ama onunla ağız dalaşına girmek istemedi.
Saygıdeğer Qu Hui kaşlarını hafifçe indirdi. Tanrı İmparatoru Shitian'a cevap vermedi ancak sesinin sesi gittikçe daha da ağırlaştı, "Ebedi Cennet Kulesinin içindeki bu turda hâlâ tam bir yansıma durumunda olacaksınız! Ebedi Cennet Kulesinin içindeki tek kural, üç yüzüncü kata ulaşan ilk otuz iki kişinin kazananlar olarak kabul edileceğidir. Bunun yanı sıra ..."