"Meiyin, Yun Che denen o kişide özel olan ne?"
Mavi giysili kız yanındaki kızı sorguladığında çok uzakta değillerdi. Sesi temkinliydi çünkü onun bir sebep olmadan hiçbir şey yapmayacağını çok net bir şekilde biliyordu. Ayrıca, başka bir kişiye yaklaşmak için inisiyatif alması son derece nadirdi.
"O Büyük Kardeş Yun Che çok güçlü ve aynı zamanda biraz garip." Küçük kız cevapladı.
"Çok güçlü? Garip?"
"O bir şekilde Abla'ya göre çok daha güçlü... ve hatta daha fazlası." Küçük kız derin düşüncelere dalmış bir halde gizemli görünüyordu. Ancak, tonunda tartışılmaz bir keskinlik vardı.
Bunlar anlaşılmaz bir kızın sözleri değildi aynı zamanda oldukça duyarsız geliyordu. Bu sözler sadece bir kahkaha ile göz ardı edilebilirdi ancak mavi giysili kız şüphelenmiş gibi kaşlarını hafifçe çattı. "Olağandışı yetenekli biri ya da bazı özel kaynak sanatlarını yetiştiriyor gibi görünüyor."
"Hmm ... ama onunla ilgilenmene gerek yok. Sonuçta onun kaynak gücü çok zayıf. Her ne kadar onun çok güçlü olması gerektiğini hissediyor olsam da, İlahi Öz Alemi'ndekilere tehdit oluşturması hâlâ imkansız, özellikle de ablama karşı. Sadece bu... Onun tuhaflığını kelimelerle tarif edemiyorum, onu çok garip bulmamın nedeni bu. "
Küçük kız aniden bir şey hatırlamış gibi konuşmaya başladı, "Ah doğru! Biraz önce gözlerime baktı hem de uzunca bir süre."
"Doğrudan gözlerine bakmaya cesaret mi etti?"
Mavili kız, önceki halinden daha şaşırmış bir ifade ortaya çıkardı. "Alışılmadık derecede güçlü zihinsel gücü olan biri olabilir mi? Yun Che... şimdilik onu uzaktan gözlemleyelim."
"Hayır!" Kız keyifsizce başını salladı. "Abla daha fazla dikkat gerektiren kişi, Huo Poyun adlı kişidir."
''He? 'Sebebi ne?''
"Çünkü kanı, kaynak damarları ve ruhu çok garip. Onun kaynak gücü İlahi Öz Alemi'nin yedinci seviyesinde olmasına rağmen, gücünün gerçek seviyesi çok daha yüksek. Kesinlikle olağanüstü bir ilahi kanı miras almış ve çok miktarda İlahi Öz biriktirmiş olmalı. Ayrıca, kanına karışmış bir ejderhanın özü de var. Bu nedenle Abla, o göründüğünden biraz daha güçlü. Belki de Ablam için küçük bir tehdit olabilir,'' Küçük kız ciddi bir tonda söyledi.
Kim olduğu pek önemli değil, yedinci ve onuncu seviye arasındaki fark küçümsenemeyecek bir şeydi. Bu tür kelimeler, özellikle on beş yaşındaki bir kızdan geliyordu, normalde sadece şaka olarak kabul edilebilecek bir nitelikteydi.
Ancak, mavili kız sessizce düşündü. Daha sonra hafifçe başını salladı, "Anladım. Kaynak Tanrı Toplantısı'nın bu oturumu gerçekten çömelmiş kaplanlarla ve gizli ejderhalarla dolu."
Huo Poyun, Huo Rulie, Yan Wancang ve diğerleri, küçük kızın sözlerini duyarlarsa, kesinlikle sarsılırlardı.
Huo Poyun'un sahip olduğu şeyler hem onun hem de Alev Tanrı Alemi'nin en büyük sırlarıydı. Fakat küçük kızın gözlerinden saklanabilen hiçbir şey yoktu sanki tüm bilgiler yüzüne kazınmış gibiydi.
Zaman yavaş yavaş geçti ve Kaynak Tanrı Toplantısının tarihi daha da yaklaştı. Doğu İlahi Bölgesi, giderek daha da sessizleşti ve dokuz bin yıldız aleminin halkı ve sayısız kaynak gelişimcisi, beklentiyle başlarını kaldırdı. Toplantı, Doğu İlahi Bölgesi'ndeki genç kaynak gelişimcilerinin en yüksek standartta bulunanların ve en yüksek yetişime sahip olan kaynak gelişimcilerinin buluştuğu görkemli bir toplantı olmuştu. Ayrıca, Kaynak Tanrı Toplantısı'nın bu oturumu tarihin en özel oturumuydu. Sadece katılmaya hak kazanabilmek, kendi içinde kaynak gelişimcileri için ve tarikatların büyük çoğunluğu için büyük bir onurdu. Toplantıda iyi bir sıralama elde edebilselerdi hatta ilk yarışmaya girseler bile, yaşamları boyunca yüce şan ile parlamaları için yeterli olacaktı.