Buz Rüzgar İmparatorluğu

302 53 5
                                    


"...Lanlan!?" Mu Xiaolan bağırdığı zaman kaynak arkındaki insanlar onların olduğu yöne baktı. Önlerdeki bir çift eş zamanlı olarak kaynak arkından uçup Mu Xiaolan'ın önüne geldiklerinde yüzlerinde memnun bir şaşkınlık vardı.

Bu ikisi, Mu Xiaolan'ın ebeveynleri, Buz Rüzgâr İmparatorluğu'nun doğu bölgesinde bağımsız bir alanın bölge lordları ve Kar Şarkısı Diyarının tanınmış Situ Ailesi'nin şu anki liderleri. Bu, Situ Xiongying ve karısı, Bayan Situ.

"Lanlan, gerçekten sen misin?" Situ çifti heyecanla tekneye vardıklarında onları selamladılar ve Mu Xiaolan'ın ellerini inançsızlıkla çabucak tuttular.

"Lanlan, neden buradasın?" Situ Xiongying'in yüzü sakindi ama yine de heyecanını saklayamıyordu.

"Kıdemli Erkek Kardeş Hanyi ile birlikte geldim. Usta özellikle izin verdi, böylece anne ve babama yeniden kavuşabilecektim." Mu Xiaolan'ın konuştuğu gibi gözleri kırmızılaştı. Gençliğinde, anne ve babasının büyük sevgisiyle büyüdü. Ancak, İlahi Buz Ankası Tarikatı'na girmiş olduğu için, onları son gördüğünden bu yana birkaç yıl geçmişti.

"Kıdemli Erkek Kardeş Hanyi mi?" Bu isim... Situ Xiongying'in başlangıçtaki sakin ifadesi aniden değişti. "Bir ihtimal, olabilir mi..."

"Ah! Herkesi annem ve babamla tanıştırayım. O Kıdemli Erkek Kardeş Mu Hanyi. Anne ve baba onu daha önce duymuşsunuzdur."

"Mu Hanyi mi?" Situ Xiongyang ve karısı hemen döndü ve Mu Hanyi'ye baktı. Gözleri tamamen onaylama ile doluydu, hatta biraz heyecan ve şaşkınlık vardı. Situ Xiongyang, aceleyle ileri adım atmak için inisiyatif aldı ve övgüyle sözlerine şöyle devam etti: "Yani siz, söylentilerdeki saygın prens Mu Hanyi'siniz. Sadece görünüş ve zarafette değil aynı zamanda yetenekte de eşsiz olduğunuz söyleniyor. Bugün sizi gördükten sonra söylentilerin çok yetersiz olduğunu anladım. Bu yaşınızda kaynak gücünüzün İlahi Musibet Alemi'nin orta safhalarına ulaştığına inanmak neredeyse imkansız."

"Bugün majesteleriyle kişisel olarak tanışmak benim için iyi bir şans."

Eski bir yetişimci olarak, Situ Xiongyang'ın sözlerinin her biri derin bir hayranlık ve şok taşıyordu. Eşi hemfikir şekilde kafa salladı, Mu Hanyi'yi gözlemlerken gözleri parlıyordu. Bunun nedeni, önlerindeki kişinin birçok kişi tarafından Kar Şarkısı Diyarının en yakışıklı kahramanı olduğu iddia edilen Buz Rüzgar İmparatorluğu'nun prensi olmasıydı.

"Kıdemli Kardeş Hanyi tarikat içinde bana çok iyi davrandı ve birçok kez bana çok yardımcı oldu. Onun sayesinde Buz Rüzgar İmparatorluğuna geri dönebildim ve annemle ve babama kavuştum." Mu Xiaolan dedi.

Situ Çifti bu sözleri duydukça daha da heyecanlandı... ve şaşırdılar. Situ Xiongyang ellerini çırptı ve şöyle dedi: "Majesteleri Hanyi, bu Situ Xiongyang kızım için gösterdiğiniz bakımdan son derece minnettar. Kızımın majesteleriyle çok yakın hale gelebilmesi onun en büyük talihi. "

''Gerçekten de öyle.'' Madam Situ başıyla onaylarken hafifçe güldü ve "Majesteleri'nin yüce ilgisine sahip olabilmek'' kızım gerçekten şanslı. Bir aile olarak yeniden bir araya gelebilmemiz de onun yüce nezaketinden kaynaklanmakta. Minnetimizi majestelerine nasıl gösterebileceğimizi gerçekten bilmiyoruz." dedi.

Mu Hanyi alçakgönüllü bir şekilde bir cevap verdi: "Teyze ve Amca, nasıl böyle şeyler söylersin? Kıdemli bir erkek kardeşi olarak, tabii ki küçük erkek ve kız kardeşlere bakmak zorundayım ... ve bu sefer hemen hemen hiçbir şey yapmadım."

Situ Xiongyang bir kez daha överken başını salladı, "Majestelerinizin doğumu, görünümü, yetenekleri ve inanılmaz başarıları eşsizdir, fakat majesteleri yine de çok alçakgönüllü ve kibar, kibirlilikten hiçbir iz yok. Herkesin seni övmesi şaşılacak bir şey değil. Korkarım ki bir daha asla onun gibi yüce birisini göremeyeceğim."

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin