Kızıl Çatlak (1)

313 51 4
                                    

"Ejderha Hükümdarını saygıyla selamlıyoruz!"

Sunulmuş Tanrı Sahnesindeki herkes saygıyla eğildi. Şahsi olarak dört tanrı imparatorunun bir araya gelmesinden sonra bir de Ejderha Hükümdarının gelişine şahit olmak, inanılmaz bir şaşkınlık ve heyecan oluşturmuştu ve insanlar artık pişmanlık duymadan ölecek gibi hissediyordu.

"Bu kadar kibar olmaya gerek yok." Ejderha Hükümdarı gülümsedi ve kolunun altına sıkışmış elini hafifçe aşağıya doğru bastırdı.

Herkes bir anda vücutlarının üzerinde yumuşak bir esinti hissetti. Bu hafif rüzgarın altında, insanlar karşı koyamadan yavaşça koltuklarına oturdu.

Uzmanlar topluluğu bir kez daha şok olmuştu. Bu hareket, kaba güçle insanları oturtmaktan çok daha zordu.

Ejderha Hükümdarı doğu oturma alanına girdi ve Ebedi Cennet Tanrı İmparatorunun yanına oturdu. Bu düzenleme sadece izleyenler için doğaldı.

"Ejderha Hükümdarının gelişi hepimiz için güzel bir sürpriz oldu. Ejderha Kraliçesi iyi mi?" diye sordu Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru.

"Her zamanki gibi iyi. Sorduğunuz için teşekkür ederim, Ebedi Tanrı Cennet İmparatoru." "Ejderha Kraliçesi"nden bahsedildiğinde, kalpten gelen yumuşak bir dokunuş dünyadaki tüm ihtişamı içeren yüzde ortaya çıktı.

"Ejderha Kraliçesini en son gördüğümden bu yana on bin yıldan fazla zaman geçti. Eğer ki Ejderha Hükümdarı ve Kraliçesi şimdi gelseydi, hayatıın en büyük dileklerinden birisi gerçek olurdu."

Ejderha hükümdarı gülümsedi, "Eğer Ebedi Cennetin zamanı varsa, Ejderha Tanrısı Alemimizi ziyaret edebilirsiniz. Karım ve ben gönülden sizi ağırlarız."

Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru neşeyle cevapladı, "Ebedi Cennet bu sözlerinizden dolayı onur duydu, Ejderha Hükümdarı."

"Görünüşe göre Ejderha Hükümdarı da zamanın 'büyük mesele'siyle ilgileniyor. Yanlış hatırlamadıysam, Doğu İlahi Bölgemize ilk kez bizzat geldiniz." Brahma Cenneti Tanrı İmparatoru bunu söylediği gibi, Tanrı İmparatoru Shitian'a hafifçe baktı.

Bir tutam ciddiyet Ejderha Hükümdarının yüzünde süzüldü. "Söylentileri duydum fakat Kaynak Tanrı Toplantınızın bin genç uzmanı önümüzdeki üç bin yıl için Ebedi Cennet İncisine eşi görülmemiş bir yetiştirme için yolladığınızı duyana kadar tam olarak inanmamıştım."

Ejderha Hükümdarı, Ebedi Cennet İlahi İmparatoruna dikkatle baktı. "Ebedi Cennet İncisinin gücü neredeyse sonsuz olabilir, ama eğer Ebedi Cennet İlahi Aleminin içinde üç bin yıl, üç yıla sıkıştırıldıysa...Çok fazla gücü kaldığından şüphelerim var. Bunu düzeltmek için kim bilir ki ne kadar yıl gerekir."

Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru bunu inkar etmedi. Cevap verirken yavaşça başını salladı, "Sen gerçekten bilgilisin, Ejderha Hükümdarı. Bu doğru."

"Sadece Ebedi Cennet İncisinin gücünün kullanımı için ya hep ya hiç kumarı oynamakla kalmadın, aynı zamanda yabancılara da fırsat verdin. Daha iyi seçenekleriniz olsaydı bu asla gerçekleşmezdi, o yüzden nasıl olur da yaptığınız şeyi görmezden gelirim? Tanrı İmparatoru Shitian'ın da benimle aynı düşünceyi paylaştığından eminim."

Cang Shitian mavi altın bir ışık göz bebeklerinden çıkarken başını salladı. "Bu doğru. Bize bir cevap verebilir misin, Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru?"

"İkinizin de ortaya çıkması güzel." Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru aniden sessizce iç çekti. "Sonuçta, eğer 'o' gerçekten olacaksa, Doğu İlahi Bölge etkilenen tek bölge olmayacak. Eğer kontrolü kaybedersek, 'o' , Batı İlahi Bölgeyi ve Güney İlahi Bölgeyi de pekala etkileyebilir."

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin