Çaresiz, Kırık Ay Cehennemi

315 55 12
                                    

"WAHHHH!!"

Cehennem Hapsi'nin kuzey kıyısında, aşırı dehşet dolu bir kükreme yankılandı. Uzayın kendisi titriyordu, ayaklarının altındaki kavrulmuş toprak çatlaklarla ağzına kadar doluydu, önlerindeki Cehennem Hapsi daha da şiddetli bir şekilde kabarıyordu. Çeşitli Alev Tanrı Alemi'nin elderleri bu saldırıya engel olmasaydı, herkes bu alevlerin içinde yutulmuş olurdu.

Bu alev serapı kişinin hayal gücünün çok ötesinde olduğu belliydi.

Açıkçası, alev hapsi'nin altında uzun süredir gücünü biriktiriyordu.

"USTA!!!" Yun Che çılgınca kükredi, gözleri kan çanağına dönmüştü. En çok korktuğu şey, aslında bu kadar hızlı gerçekleşmişti... daha çok, hayal ettiği en kötü senaryonun çok daha kötüsü başına gelmişti.

Sadece tam güçle bir saldırıya uğramamıştı, aynı zamanda Mu Xuanyin'in ilk antik boynuzlu ejderhayı öldürmek için tüm gücünü birleştirdiği o durumda, neredeyse onun etrafında herhangi bir savunma kaynak enerjisi olmadan saldırıya uğramıştı!

Sanki aniden cennetten cehenneme düşüyorlarmış gibi, herkesin kalbi neredeyse şoktan patladı. Yan Wancang birkaç adım geri çekildi, Yan Juehai ve Huo Rulie'nin kalpleri dururken, gözleri parçalanma noktasına kadar genişledi.

"A... Ahhh..."

"Orada böyle bir şey nasıl... nasıl olabilir!?''

Bir anda bir ışık akışı yanıp sönüyor gibi, mezhep ustalarının üçü de Mu Xuanyin'i ağır bir şekilde vuran şeyin açıkça bir ejderhanın kuyruğu olduğunu gördü!!

Bir boynuzlu ejderha kuyruğu!!

Vermillion Kuş Projeksiyonunun içinde ateş perdesi indikten sonra, Cehennem Hapsi'nin tepesinde buz mühründen kaçan boynuzlu ejderhayla birlikte duran aynı boyutlarda bir gölge daha göründü...

Birebir aynı gözüken bir yarasız antik boynuzlu ejderha ortaya çıkmıştı.

Mu Xuanyin'in figürü ortadan kaybolurken, geniş alev hapsine doğru gömüldü.

Kimse şoktan çıkamadan ikinci boynuzlu ejderha kükreyerek öne doğru atılmıştı.

BOOOM--

Binlerce kilometrelik alev denizi dalgası gökyüzüne doğru patladı... gökyüzünü dolduran paramparça alevlerin içinde göz alıcı beyaz bir figür ortaya çıktı.

Bu beyaz figürü görünce Yun Che neşeyle karışık şaşkınlıkla bağırdı, ''Usta!"

Ama sesi onu terk ettiği gibi, sevinci hemen dehşete düştü.

Sekiz saatten fazla süren savaşında muazzam miktarda güç tüketmesine rağmen hiç yaralanmamıştı. Ancak, şu anda kar beyazı kıyafetlerinin her yeri kanla ıslanmıştı, buz görünümlü ipek saçları dağınık bir haldeydi, ağzının ve gözlerinin köşesindeki kan izleri kıpkırmızı ve göz kamaştırıcıydı ve kar benzeri cildi korkunç derecede soluklaşmıştı.

Dahası sırtı tamamen kırmızıya boyanmıştı.

Kar Prenses Kılıcı'nı hâlâ elinde tutuyordu ama kılıcın ucunun tepesinde, kan damlaları yavaş yavaş damlıyordu.

Daha önce tüm Alev Hapsi'ni neredeyse donduran ürpertici aura, şu anda çok zayıftı ve kaostaydı.

İki boynuzlu ejderhanın ejderha alevleri zaten yukarıdan aşağıya doğru yağmıştı, ona bir nefes alma şansı bile vermiyordu.

Mu Xuanyin hızla geri çekildi, ancak uçuş yolu beklenmedik bir şekilde kararsızdı, sanki muazzam dalgaların üstünde yüzen bir yaprak gibiydi. Kar Prenses Kılıcı yatay olarak salındı, gökyüzünün her yerinde dondurucu buz tekrar ortaya çıktı... lakin anında alevler tarafından yutuldu ve kayboldu...

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin