Bu...
Yun Che hızla kalbinden gelen bir uyarıyla uyandı ve zihninde konsantre oldu. Sonunda sonsuz bir gece dünyasına düşme yanılsaması hissi ortadan kayboldu. Her ne kadar görüş alanı bununla birlikte netleşse de, hâlâ gözlerini ondan alamamıştı ve siyah bir etek giymiş kızın gözlerinin içi içine bakıyordu. Bilinçsizce onun gözlerinden uzak durmak istememesinin başka bir sebepten kaynaklanıp kaynaklanmadığını bilmiyordu.
Gökyüzündeki kız hafifçe şaşırmış bir ses çıkardı.
"Bu nedir?" Yanındaki mavi etekli kız şaşkınlıkla baktığı yöne doğru bakışlarını kaydırdı.
"Abla, aşağı inelim."
Yun Che ve Huo Poyun, bu iki kız gökten inerken arkalarında oluşturduğu manzaraya bakakaldı. Yüksek bulutlardan yere inen periler gibiydiler.
"Oh, anlıyorum." Mavili kız Huo Poyun'u fark ettiğinde, kızın onu buraya sürüklemesinin nedenini biraz anlıyor gibiydi. Yoğun bir alev havası yayan bu adam, şaşırtıcı derecede yüksek bir derinliğe sahipti ve Tanrı Aleminde büyük bir üne sahip olmalıydı. Bununla birlikte, bu büyük bir şey sayılmazdı. Siyah etekli kızın onu merak etmemesi şaşırtıcı değildi.
Onun yanındaki adama gelince ... İlahi Musibet Aleminin ilk seviyesindeydi dolayısıyla en küçük bir bakışı dahi hak etmiyordu.
Ama kız yüzünü kaldırdığında siyahlı kızın yıldızlı bir gece gibi görünen parlak ve gizemli gözleriyle İlahi Musibet Aleminin ilk seviyesinde bulunan adama baktığını gördü. Üstelik, uzun bir süre boyunca ona eşsiz bir ciddiyetle baktı.
"???" Mavili kızın bakışlarında ortaya çıkan şüphe derin kaşlarını örmesine neden oldu.
"Büyük Kardeş, bana adını söyleyebilir misin?" Kız aniden sordu. Vücudu çok küçük olduğundan doğrudan Yun Che'nin gözlerine bakmak için başını oldukça yukarı kaldırması gerekiyordu.
Kızın yüzünde hafif bir gülümseme vardı ve çok tatlıydı ama Yun Che ondan belirsiz bir tehlike hissi algılıyordu. Ayrıca, yanındaki kızın yüzündeki derin şaşkınlığı da görmüştü. Onunla konuşmak için inisiyatif alan kıza şaşırdığı açıktı.
Yun Che derhal kısa ve öz bir cevap verdi. "Yun Che,"
Karşı taraf birdenbire kendine geldi, kimlikleri ve niyetleri bilinmiyordu ve belirsiz bir tehlike hissi duymasına bile neden oluyorlardı, bu yüzden rastgele bir isim söylemesi daha doğru olurdu. Ama... kızın bakışları altında, onun önünde yalan söylemenin son derece aptalca olduğuna dair garip bir his uyandı.
"Yun Che... Bu çok garip bir isim." Kız, kalbinde bu yabancı adı hatırladı. Onun zifiri siyah gözleri hâlâ çok ciddi bir şekilde bakıyordu sanki onunla ilgili her şeyi görmek istiyormuş gibiydi. "Kaynak Tanrı Toplantısına da katılacak mısın?"
"Elbette," Yun Che, bir kez daha, oldukça basit ve açık sözlerle cevap verdi.
"O zaman elinden geleni yap!"
Sözlerini bitirdikten sonra tatlı bir kahkaha attı. Daha sonra yanında duran mavili kızın elini çekti. "Abla, gidelim."
"..." Mavili kız Yun Che'ye derin derin baktı ama bir şey söylemedi. Diğer kızın küçük elini çekti ve uçup gitti.
"Bekle bir saniye!" Bunlar olurken tarifsiz bir şekilde sessiz olan Huo Poyun aniden seslendi. "Umm... siz... Küçük Kardeş, bu basit olan Alev Tanrı Aleminden Huo Poyun. Bana şu anki... yaşını söyleyebilir misin?"
Huo Poyun, Yun Che'yi şaşırtan açık ve endişeli bir sesle çılgınca bir soru sordu.
Siyah etekli kız başını çevirdi. Tatlı bir gülümsemeyle devam etti, "Çok genç görünmeme rağmen, geçen ay on beş yaşına girdim ve artık çocuk değilim. Büyük Kardeş Poyun, sen de Kaynak Tanrı Toplantısı'nda elinden gelenin en iyisini yap."