Boom boom boom boom...
Zemin katman katman çatlamaya başladı ancak kaynak formasyonunun yüzeyinde bir inç bile çıkıntı oluşmadı. Bununla birlikte mühre saldıran uzmanlar yavaş yavaş formasyonun zayıfladığını hissediyordu aksi takdirde saldırılarına bu kadar istekle devam etmezlerdi.
Herkes formasyondaki mühre odaklanmıştı. Yun Che sahip olduğu güçlü gizlenme yeteneği ile kimsenin dikkatini çekmemişti.
Ve olduğu yerde kalmaya devam etti. Bir sonraki hamlesini planlamak için çevreyi ve grupları dikkatlice izledi. O anda, bakışları aniden durdu, birini fark etti.
Birinin figürüne benzeyen ve diğerlerine göre kendine daha yakın bir yerde bulunan biriydi. Yun Che onun kaynak gücünün diğerlerine göre nispeten daha düşük olduğu için farketti, Egemen Kaynak Alemi'nin orta aşamalarındaydı ve henüz ilahi yola girmemişti. Bu gizli bölgeye girme niteliklerine sahip olmak, birinin büyük bir statüye sahip olması ve üç yıldız aleminin zirvesinde olması gerektiği anlamına geliyordu ve bu birey, girenlerin arasında en zayıfıydı. Orada bulunanlar arasından ilahi yola adım atmamış tek kişiydi ve tüm uzmanların ortasında sıkışmış baş parmak gibiydi.
Bunun dışında, kıyafetleri diğerlerinden farklıydı. Desenli mor bir elbiseye sahipti ve asaleti diğer herkesten üstündü. Kaynak gücü son derece düşük olduğu için olayın vuku bulduğu yerden uzaktı. Önünde, onu korumak için bir savunma bariyeri oluşturmak için bir araya gelen bir düzine uzman vardı. Güvenliği konusunda endişeli gibi gördündükleri için onun etrafında sürekli olarak dönüyorlardı.
Yetişim seviyesi bu kadar düşükken, kimliği kesinlikle sıradan olmamalıydı. Üç egemen tarikat dışında hiç kimse öğrencilerini Antik Hayali Deniz Alemini keşfetmek için buraya getiremezdi. Egemen Kaynak Aleminde bulunan birisinin buraya tesadüfi bir şekilde gelip keşfetmek istemesi temelde imkansızdı.
Bundan sonraki en büyük olasılık ise bu kişinin sırf bu heyecanlı olayı izlemek için gelmesiydi. Muhtemelen haberleri aldıktan sonra, özel olarak yeraltı sarayının açılışına tanık olmak için buraya geldi.
Bunu yapmak için bu cesarete sahip olması onun bir yerlerde önemli biri olduğunu ve hatta yüksek ihtimallle egemen yıldız alemlerinden birisinin ustasıyla ilişkisi olduğunu gösteriyordu. Belki de orada bulunan alem krallarından birinin doğrudan soyundan olabilirdi.
Crack!!
Sanki sema parçalanıyormuş gibi bir ses çıktı ve tüm gökyüzü kaynak enerjiyle doldu. Kaynak formasyonundaki tüm bireyler sevinç içerisindeydi ancak hiçbiri tek kelime etmedi. Şiddetle kaynak enerjilerini deveran ettirdiler ve bariyeri yıkmak için devam ettiler.
Çatlaklar görünmeye başlamıştı ve hızla yayılmaya devam etti. Kısa bir süre içinde tekrar parçlanma sesleri geldi ve sesler giderek daha da yoğunlaştı. Kaynak formasyonu dönmeyi bıraktı ve hızlıca parçalarına ayrılmaya başladı.
Tüm uzmanlar formasyonu yok etmek için bir araya geldi ve tüm grup o ana tanık olmak üzereydi. Yun Che, bir sonraki hamlesinin ne olacağını henüz düşünmediği için kaşlarını çattı... sadece üç Alem Kralı oraya bizzat girecekti. Diğerleri ise üç yıldız aleminin zirve figürleri değildi. Burası üç yıldız aleminin ortak topraklarıydı ve bu yüzden Ölümsüz İmparatorun Otu elbette bu üç büyük yıldız aleminin alem kralına ait olacaktı.
Bu büyük köpekbalıklarından yiyecekleri koparmak için hangi yöntemi kullanabilirim... Bunu yapmanın bir yolu yok!
Oluşumun parçalanmasını takiben, zemin sarsılmaya başladı. Büyük grubun eteklerinde, morlara bürünmüş Egemen Kaynak Alemindeki adam heyecanını göstermeye başladı. Bizzat uçtu ve yukardan bir görünüm elde etmek için süzüldü ancak çıktığı yerde bulunan bir grup insan anında engel oluşturdu.