"Yun Che? Sen... Sen yaşıyorsun!?" Mu Yizhou sakince bakıyordu ama içten içe Yun Che'yi gördüğü için şok olmuştu.
"Elbette hayattayım. Öte yandan... Siz ikiniz çok yakında ölecek gibisiniz." Yun Che alayla güldü.
"Sence senin gibi biri beni öldürebilir mi!?" Mu Yizhou'nun gözleri nefretle parladı. "Çok güzel! Seni kendi ellerimle öldüremediğim için pişman olmuştum ama sen kendini bana teslim ediyorsun!"
"Mu Heng, kaçmasına izin verme! "Onu kendi ellerimle geberteceğim!"
Mu Yizhou emri verdiğinde Mu Heng zaten kılıcını eline almıştı. Ancak kaynak enerjisini serbest bıraktığında aniden gözlerindeki manzaranın bir sebepten ötürü hızla dağıldığını fark etti. Sonra karanlığa gömülmeden önce etrafındaki her şey gri beyaza döndü.
Mu Heng adlı Buz Ankası öğrencisi Mu Yizhou'nun kafasının aniden gövdesinden koptuğunu gördüğünde Yun Che'nin arkasına geçmek üzereydi. Kaynak enerjisinin patlaması kırmızı kanın kopmuş boynundan bir çeşme gibi akmasına neden oldu ve başını gövdesinden düzinelerce metre uzağa savurdu. Sonunda Mu Heng'in ayaklarının yanındaki karın üstüne doğru yığıldı.
Mu Yizhou'nın ifadesi çok sakindi, çünkü korkma şansı bulamamıştı. Son anlarında hissettiği korku ve şoku gösteren tek şey genişleyen göz bebekleriydi.
"Ah... Aaaaah!" Mu Heng bir süre bakakaldıktan sonra korkunç bir çığlık attı. Büyük bir korkuyla geriye doğru tökezledi ve az kalsın kıçının üstüne düşüyordu.
Yun Che vücudunu ve aurasını gizlemişti. Kalp Damarları'ndaki İlahi Buda'nın kaynak enerjisini bir anda patlattı. İnanılmaz bir hızla hareket etmiş ve nihayet Bulut Kelebek Bıçağı ile Mu Yizhou'nun boynunu kesmişti. Suikast bu unsurlardan herhangi biri olmadan mümkün olmazdı. Bu nedenle bunlarla beraber saldırısını kusursuzlaştırmıştı.
Sonuç olarak İlahi Köken Alemi'nin ilk seviyesinde olan Yun Che neredeyse ondan iki alem daha güçlü olan bir kaynak gelişimcisi olan Mu Yizhou'yu kolayca öldürebilmişti!
Bulut Kelebek Bıçağı'nı hızla aldı ve Mu Yizhou'nun boynunu kesti. Suikast o kadar ani ve sessizdi ki Mu Yizhou son ana kadar öldürüldüğünü bile fark etmedi. Aslında Yun Che'nin elinde nasıl öldüğünü bile hiç öğrenememişti.
"Bu... Bu Bulut Kelebek Bıçağı!"
Yun Che'nin elindeki pırıltılı buz bıçağını görünce silahın adını haykırdı ve göz bebekleri yavaşça küçüldü.
"Oh? Bunu biliyor musun?" Yun Che Bulut Kelebek Bıçağı'nı biraz şaşkınlıkla geri çekti. Bu kişi Mu Yizhou'dan çok daha zayıf olmasına rağmen, muhtemelen sadece normal bir Buz Ankası öğrencisiydi, Bulut Kelebek Bıçağı'nı biliyordu.
Bulut Kelebek Bıçağı'nın Kar Şarkısı Diyarı'nda son derece ünlü olduğu belliydi.
"Kıdemli Kardeş Yizhou..."
Plop!
Mu Yizhou'nun başsız vücudu karlı zemini inanılmaz derecede kana bulamıştı. Akan tüm bu kana bakınca muhtemelen vücudunda hiç kan kalmamıştı.
"Yani, gitmeyi mi tercih ediyorsun yoksa benimle kalıp oynamak mı istersin kıdemli kardeş?" Yun Che soğukça sordu. Onun sürgün edilmiş biri olduğuna inanmak oldukça güçtü.
Bu iyi bir kışkırtmaydı, ama aslında ikisinin arasında hiçbir ilgi ya da kin yoktu. Sisli Son Vadisi gibi bir yerde gereksiz sorunlardan kaçınmak daha iyiydi. Bu nedenle ayrılmayı seçerse bu adamı öldürmek için enerjisini harcamasına gerek kalmazdı.