Kara Ruh Sıradağlarının doğu kısmı, İlahi Kara Ruh Tarikatı'nın bölgesiydi.
Lei Kuangfeng, otuz altıncı salonun Salon Ustası Yardımcısıydı. Büyük ve uzun boylu bir adamdı ve yüzü mezar kadar sert bir ifadeye sahipti. Gözleri önünde duran tüm düzenli öğrencilere sabit bir şekilde bakarken güçlü bir bakış açısına sahipti.
"Bazı meselelerle ilgilenmek için Salon Ustası bu sabah Darkya Şehrine gitti. Bu nedenle, bu kez değerlendirmeyi ben yönetiyorum." Lei Kuangfeng ağır bir sesle söylemeden önce öğrencilerin üstünde bakışlarını gezdirdi, ''Sizler otuz bin öğrenci arasında Otuz-altıncı Salona girmek için hak kazanan en iyi yüz öğrencisiniz! Otuz-altıncı Salonumuz tüm İlahi Kara Ruh Tarikatı'nın dayanağıdır ve burada olmakla gurur duymalısınız!"
"Ama, sadece yirmi kişi üç ay içinde Büyük Mezhep Müsabakasına katılabilir. Bugün, ilk değerlendirme yapılacak. Büyük Mezhep Müsabakasına katılmak istiyorsanız, o zaman bana gerçek yeteneklerinizi göstermelisiniz!"
Onların önündekiler, İlahi Kara Ruh Tarikatı'nın en iyi yüz öğrencisiydi. Dahası, bir bakışta genç nesilden ayrıldıkları açıktı. Buna rağmen, kaynak güçlerinin havası çok şaşırtıcıydı. Bunlardan yüzde altmışı İlahi Köken Alem'inin geç evresindeyken diğer yüzde kırkı ise zaten İlahi Ruh Alemi'ne ulaşmıştı. En güçlüleri neredeyse İlahi Ruh Alemi'nin orta aşamalarına yaklaşmıştı.
Altmış yaşın altındaki bu yetişim seviyesine ulaşmayı başaranlar, düşük seviye bir yıldız aleminde kesinlikle etkileyici ve mükemmel dahiler olarak kabul edilirdi.
Onlar İlahi Kara Ruh Tarikatı'nın Otuz-altıncı Salonuna ait on binlerce öğrenci arasında en iyi yüz öğrenciydi. Tüm Darkya Alemi'nin genç nesli düşünüldüğünde bile, onların hepsi birinci sınıf varlıklar olarak kabul edilebilirdi.
"Kurallar çok açık bir şekilde ifade edilmiştir. Size sadece dört saat verilecek.'' Lei Kuanfeng iki parmağını kaldırdı. "Bu dört saat içinde sonucu ne olursa olsun geri dönmelisiniz. Size verilen süre içinden bir nefes zamanı dahi geç kalırsanız, buraya asla dnmeyin. Anlaşıldı mı!?"
"Anlaşıldı!" Tüm öğrenciler aynı anda yanıtladı.
''Güzel! Sınavınız şimdi başlıyor. Hepiniz gidin!"
Lei Kuanfeng'in emrini duyduklarında, bütün öğrenciler hızla dağıldı. Onların figürleri Kara Ruh Sıradağlarında kaybolurken, Lei Kuanfeng gözleri kapalı bir halde yerinde kaldı.
Kısa bir süre sonra iki kısa dağ arasındaki bir vadide, İlahi Kara Ruh Tarikatı'nın bir öğrencisi yavaşça ileriye doğru yürürken görülebiliyordu. İlahi Ruh Alemi'nin genç bir öğrencisi olmaktan çok gurur duyuyordu ve bu nedenle kendi başına hareket etme becerisine sahipti.
Çok uzakta olmayan bir kaynak canavarının aurasını hissetti... Ancak, biraz ilerisinde birinin olduğundan tamamen habersizdi ve ruh duyusunun tespit edemediği, gözlerinin göremediği kişi bir buçuk metre uzaklıktaydı. İlerlerken arkasındaki görünmez figür sessizce mavi, küçük ve zarif bir kısa bıçağı elinde hareket ettirdi.
DİNG!!
Ortaya çıkan hiç de güçlü olmayan ve hatta kendisinin sahip olduğu kaynak gücünden daha zayıf olarak değerlendirilebilecek nitelikteki aura, hissedilmeden önce bir anda tekrar ortadan kayboldu. İlahi Kara Ruh Tarikatı'nın öğrencisi, bir sivrisinek tarafından ısırılmış gibi aniden boynunda kaşıntı hissetti. Bilinçsizce elini boynuna uzattı ancak öncesinde her şey tersine döndü...
Başı kusursuz bir şekilde boynundan düştü, yüzünde korku belirtileri dahi gösteremeden veyahut ağlamasına izin verilmeden...
Kaynak enerjisinin serbest bırakılmasının ardından, Yun Che'nin figürü de ortaya çıktı ve parmağıyla geriye doğru hızla işaret etti. İlahi Kara Ruh Tarikatı'nın öğrencisinin cesedi aniden ince bir buz tabakasıyla kaplanmaya başladı. Kanının aurası yayılmadan önce tüm vücudu tamamen dondu.