Yun Che Tanrılar Alemi'nin gerçek yönlerini anlamakla çok ilgilenmiyordu. Kaynak Tanrı Toplantısına katılma nedeni birilerine kendisini ispat ettirmek veya ün kazanmak için değildi. Gücü göz önüne alındığında, katılımcılar arasında belki alt düzey bir varlıktan az biraz daha üstündü. Doğu İlahi Bölgesi'nin genç dahileri arasındaki bu yarışmada herhangi bir fark yaratması temelde imkansızdı. Sonuçta bu yere ait değildi ve asla burada uzun süre kalmayı düşünmemişti.
Bunca zamandır böyle düşünüyordu. Her ne kadar henüz farkına varamasa da şu anda Tanrılar Alemi ile kalbinin derinliklerinde oluşmuş halihazırda duygusal bir bağı vardı...
Bunun nedeni Mu Xuanyin'di.
''Saray Ustası Bingyun, Huo Poyun'un yetişimi şu anda hangi bölgede? Hepiniz çok şaşırmış gibi görünüyorsunuz,'' Yun Che hafif bir sesle sordu.
''İlahi Öz Alemi'nin... yedinci seviyesi.''
"Ah!?" Daha öncesinde Mu Bingyun'un tepkisini gördükten sonra zihinsel olarak bu duruma hazırlanmıştı ancak beklentilerini tamamen aştığı için cevabı onda büyük bir şok uyandırmıştı.
''Alev Tanrı Alemi veya bizim Kar Şarkısı Diyarımız olsun, Ustan da dahil olmak üzere hiç kimse otuzundan önce İlahi Öz Alemine ulaşmamıştı. Lakin Huo Poyun İlahi Öz Alemine adım atmakla kalmayıp ayrıca geç aşamasına da ulaşmış.'' Mu Bingyun'un yüzünde karmaşık bir görünüm vardı. "Mevcut Huo Poyun, Tanrılar Alemini şok edebilecek bir deha olarak çağrılabilir. Üst yıldız alemlerinde bile en üst düzey bir genç gelişimci olarak kabul edilecektir. O zamanlar Antik Boynuzlu Ejderha avının başarısı Alev Tanrı Alemi'nin bir mucizeyi gerçekleştirmesi için yardımcı oldu.''
Yun Che, "..."
"Huo Poyun'un Ebedi Cennet Alemine girme ayrıcalığına hak kazanacak bin genç kaynak gelişimcisiden biri olması son derece muhtemel. Üç yıl içinde Ebedi Cennet Aleminden Alev Tanrı Alemine döndüğünde İlahi Usta olması kesinlikle imkansız değil!''
"Son derece muhtemel?" Yun Che Mu Bingyun bu üç kelimesine karşılık şaşkın bir halde başını kaldırdı. "Bu bir kesinlik değil mi?"
''Üst yıldız alemlerini hafife alıyorsun,'' Mu Bingyun yavaşça konuştu. "Huo Poyun, birinin inanması zor bulacağı bir mucizedir ve Alev Tanrı Alemi'nin geleceğinde bile böyle bir başarıya sahip olan yalnızca tek bir kişi olabilir. Ancak Doğu İlahi Bölgesinde, dört büyük kral diyarının yanı sıra, tüm üst yıldız alemleri, ondan daha zayıf olmayan yetişimlerle Huo Poyun'a benzer yaştaki birçok insana sahiptir. Huo Poyun'dan çok daha güçlü olan bazı dünya çapında şaşırtıcı, olağanüstü dahiler bile çıkacaktır. İlahi Öz Alemi'nin yedinci seviyesine şaşırtıcı bir şekilde yetiştirmiş olsa bile, en iyi bin genç yetişimci listesine girmesi kolay olmayacak."
"Huo Poyun'dan çok daha güçlü insanlar... kim bu lanet olası seviyeye bu yaşta ulaşabilirki!?'' Yun Che bir kez daha kalbinde yoğun bir heyecan hissetti.
Yüksek seviyeli alemlerle temas etmemesine rağmen, Yun Che en azından İlahi Öz Alemi'nin geç evresindeki herkesin orta yıldız alemlerinde kesinlikle güçlü ve etkili bir kişi olarak kabul edileceğini biliyordu. Alt yıldız alemlerinde görünecek olurlarsa ibadet edilen biri olması kaçınılmazdı. İlahi Kara Ruh Tarikatı'nın tarikat efendisi Lei Qianfeng'den sonra gelen en güçlü elder dahi İlahi Öz Aleminde bulunuyordu.
Bu uzmanlar bin hatta birkaç bin yıl yetişim yapmak zorunda kalmışlardı ancak Huo Poyun otuz yaşına gelmeden önce onların bulunduğu seviyeye ulaşmıştı. Yun Che'nin hayatında tanıdığı herhangi bir başarının çok ötesindeydi ve hatta Mu Bingyun bunu açıklamak için "mucize" kelimesini kullanmıştı... dolayısıyla, üst yıldız alemlerinde hâlâ "çok daha güçlü" olan insanlar olduğuna inanmak zordu....