"Bu muhteşem manzarayı kelimelerle anlatmak çok zor." Yun Che duygu dolu derin bir nefes verdi. Kar beyaz elbisesi ve göz bebekleri manzaranın kızıllığını kendi üzerine yansıtıyordu.
Huo Poyun, Yun Che'ye baktı ve şaşkınlıkla şöyle dedi: "Kardeş Yun, acaba... Herhangi bir rahatsızlık hissediyor musun?"
"Hala iyiyim."
İlahi yola yeni giren Alev Tanrı Alemi öğrencileri bile bu yerin aurasına ve sıcaklığına uzun süre dayanamazdı. Yun Che söylediğinden daha da iyi bir durumda gibi görünüyordu, yüzü her zamanki gibiydi ve nefesi oldukça sakindi. Vücudunu korumak için kaynak enerjisini bile kullanmıyordu.
Yun Che'nin Dokuz Güneşli Göğün Azabı'ndan nasıl tamamen kurtulduğunu hatırladığında endişelenmeyi bıraktı. "Böyle mucizevi bir şey sadece Gerçek Tanrı'nın gücü tarafından yaratılabilir. Bir Gerçek Tanrı'nın sahip olduğu inanılmaz gücün kapsamını hayal etmek gerçekten zor."
"Usta ve diğerleri kesinlikle Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi'nin antik bir Gerçek Tanrı tarafından geride bırakılan bir şey olduğuna inanıyorlar. Bunu bulabilirsek Alev Tanrı Alemi yüksek bir seviyeye yükselebilir. Ancak..." Huo Poyun başını salladı. "Sıradan varlıkların bir Gerçek Tanrı tarafından bırakılan şeyleri kontrol etmesi imkansızdır. Aslında Usta ve diğerleri Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi'nin alevleri sönmediği sürece hapishanenin dibindeki şeyi elde etmenin imkansız bir hayal olduğunu biliyorlardı. Sadece böyle bir şey..."
Huo Poyun daha fazla konuşmadı, çünkü söylemek istediği açıktı.
Yun Che bir süre sessiz kaldı. Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü'nün dibindeki Buz Ankası'nı düşünmüştü.
Aslında kadim bir Buz Ankası'nın kalıntı bedeniydi!
Böyle bir mesele yayılsaydı tüm Tanrı Alemi'ni büyük ölçüde şok ederdi.
Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi, Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü'nden on binlerce kez daha büyüktü, dolayısıyla ondan çok daha fazla enerji içeriyordu. Böylesine geniş bir oluşumun altında ne saklanabilirdi?
Orada kaynak gücümü daha yüksek bir seviyeye taşıyabilecek bir şey var mıdır?
Yun Che yavaşça yumruklarını sıkıştırdı... Tamam, kesinlikle Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapishanesi'nin derinliklerine inmek için fırsat kollamalıyım! Her türlü yangına karşı koyabilecek bedenimle tabana ulaşmak hiç sorun değil.
Bununla birlikte, her şeyden önce Alev Tanrı Alemi halkının dikkatini çekmemesi gerekiyordu. İkinci olarak Huo Poyun'un söylediğine göre bu gizli şeyin yeri Antik Boynuzlu Ejderha'nın inine yakın olmalıydı. Antik Boynuzlu Ejderha ve aurasının Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi'ne karışmış olduğu düşünülünce Boynuzlu Ejderha'nın ruh algısı hapishanenin oldukça geniş bir alanını kapsıyor olmalıydı. Eğer düşünmeden gizlice girseydi ve yakalansaydı hiçbir şey onu felaketten kurtaramazdı.
'Yani planımı uygulamak için en iyi zaman Boynuzlu Ejderha'nın hapishaneden çıkıp ustayla savaştığı zaman.
O zaman Alev Tanrı Alemi'nden herkes dikkatini Boynuzlu Ejderha avına odaklayacaktı. O yüzden kimse onun nerede olduğuyla ilgilenmeyecek ve aynı zamanda Antik Boynuzlu Ejderha'yla karşı karşıya kalmayacaktı.
"Kardeş Yun, ne düşünüyorsun?" Yun Che'yi düşüncelere dalmış gören Huo Poyun kayıtsızca sordu.
Yun Che de sakin bir şekilde şöyle yanıtladı: "Bu Antik Boynuzlu Ejderha'nın biraz acınacak halde olduğunu düşünüyorum. Ne kötü bir şey yaptı ne de Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi'nden çıktı, ancak başkaları tarafından sürekli dövüldü ve öldürülmeye zorlandı. Bu bizi de o kötü insanlar gibi yapmıyor mu?"