Geniş Doğu İlahi Bölgesi, Yıldız Tanrı Alemi.
Jasmine sessiz bir şekilde aynadaki yansımasına bakıyordu.
Cennetsel Katliam Yıldız Tanrısının gücünü miras aldıktan sonra, yaşı belirli bir zamanda kalmış gibi görünüyordu. Uzun yıllar geçtikten sonra bile, yine de Yun Che ile tanıştığı zamankiyle aynı görünüyordu. Dış görünüşü on üç ila on dört yaşındaki bir kıza benziyordu. Ancak, kan kırmızısı gözleri görünürdeki yaşına uygun olmayan bir soğukluk ve herkesle arasına mesafe koyan biri olduğuna dair bir izlenim veriyordu.
Gözleri kan kırmızısıydı ve taze kanla boyanmış gibi görünen uzun saçlarını daha da gerçekçi kılıyordu.
Bakışlarıyla karşılaşan herkes sanki kanla boyanmış keskin bir bıçak boğazlarına baskı yapıyormuşçasına vücutlarının buz gibi soğuduğunu hissederlerdi.
Aynadaki yüz o kadar zarif ve mükemmeldi ki, neredeyse rüya gibiydi. On üç ila on dört yaşında bir yüze sahip olmasına rağmen herhangi bir olgunlaşmamışlık hissi uyandırmıyordu, aksine son derece tehlikeli görünüyordu hatta ruhu dalgalandıran-karıştıran bir şeytani his yayıyordu.
Çok uzun bir süre sessiz bir şekilde aynada kendine baktı. Kimse ne düşündüğünü bilmiyordu.
"Tak tak!"
Aniden, sessizlik içindeki yıldız tanrı salonunda kapı çalma sesleri duyuldu. Bu vuruş sadece iki kez duyuldu ve çok yumuşakçaydı. Vuran kişinin temkinli olduğu açıkça belliydi. Bunu takiben, zarif bir erkeğin sesi duyuldu, "Soylu Kız Kardeşim, gelebilir miyim..."
"Defol!"
Herhangi bir duygu veya ödün vermeden, buz gibi bir kelime.
"...Soylu Kız Kardeşim. Nihayetinde ben hâlâ senin büyük kardeşinim. Bazı önemli hususlar var... "
"Bu prensesin sadece bir ağabeyi var ve o çoktan öldü." Sesi son derecede soğuktu ve öldürme niyeti ile doluydu, "Ölmek mi istiyorsun!?"
Bir patlama sesi ile birlikte salonun dışındaki kişi şok içinde sersemletmiş gibi görünüyordu. Tekrar söze başladığında, sesi şimdi biraz titriyordu, "Soylu Kız Kardeşim... gerçekten... şakalaşmayı..."
Sözünün sonunu getirmeden çoktan korku içinde uzaklara kaçışmıştı.
Sessizliğin yıldız tanrı salonuna geri dönmesinden kısa bir süre sonra genç bir kızın endişeli sesiyle birlikte sükunet tekrar bozuldu.
"Büyük Kız Kardeş... Büyük Kız Kardeş!"
Salonun kapıları doğrudan itildi ve yıldızlı gözleriyle yedi renkli bir elbise giymiş genç bir kız alelacele tam olarak Jasmine'in önüne gelene kadar koştu.
Tüm Yıldız Tanrı Aleminde, bu kadar gelişigüzel bir biçimde rahat davranmaya cesaret eden tek bir kişi vardı...
Prenses Caizhi!
Onun dışında, Yıldız Tanrı Alemi Alem Kralı bile bu şekilde davranmaya cesaret edemezdi.
İki yıl öncesine kıyasla Caizhi hiç değişmemişti. Jasmine onun çok nadiren endişeli davrandığını bildiğini için görünce hafifçe kaşlarını çattı, "Caizhi, ne oldu?"
Caizhi, Jasmine'in elini tuttu, sütlü beyaz yüzü biraz kırmızı görünüyordu ve sesi endişeli göründü, "Büyük Kız Kardeş, Kaynak Tanrı Konferansı'nın ön elemelerinin ikinci turu bitmek üzere. Bundan sonra, Sunulmuş Tanri Sahnesi'ndeki savaşlar olacak, izlemeye gitmek istiyorum. Benimle gelir misin?"