Alevin Işıltısı

288 47 3
                                    

Crash-

Mavi ışık dağıldı ve dünya bir kez daha kızıl oldu. Alevlerin çalkantılı deniz bir kez daha dünya hakim oldu.

Ancak, Vermillion Kuş Projeksiyonuna bakan herkes neredeyse şok olmuş gibi görünüyordu. Kimse uzun bir süre boyunca kendine gelemedi.

''Öldü... öldü mü?'' Yan Juehai mırıldandı.

Kendi gözleriyle... antik boynuzlu ejderhanın parçalandığını gördüler!!

Yaralarla kaplı olan ejderha değil, daha sonra ortaya çıkan ejderhaydı. Bin yıl önce hasar gören ejderha kusuru haricinde tam güçte ve neredeyse kusursuz bir şekilde lekelenmemiş olan ejderhaydı!

Böylesi bir ejderha... bu şekilde ölebilir miydi!!??

Buradaki sıcak hava kavurucu olmasına rağmen, burunları ve akciğerleri buzlu havayla dolu gibi hissediyorlardı.

Alev Tanrı Alemi'nde, İlahi Buz Ankası Tarikatı'nın ''Kırık Ay Cehennemi'' kayıtları vardı ama hiç kimse kendi gözleriyle görememişti. O zaman bile, hiç bu kadar güçlü olduğunu tahmin etmemişlerdi. Kaynak enerjisinin çoğunu kullanmasına ve korkunç zehirlenmeyle birlikte ağır yaralara sahip olmasına rağmen, teknik hala bir an için Cehennem Hapsi'ni mühürleyip anında İlahi Usta aleminde bulunan antik boynuzlu ejderhayı parçalarına ayırmıştı.

Bu sahne, başka bir antik boynuzlu ejderhanın görünmesinden daha çarpıcıydı.

Alev Tanrı Alemi antik boynuzlu ejderhayı öldürebilmek için sayısız nesil boyunca çeşitli planlarını uygulamışlardı lakin bu onların sonunda sadece hayalleri olmasına neden olmuştu, ve şimdi hiç beklemedikleri anda gözlerinin önlerinde gerçekleşmişti. Yine de, tek bir kişi bile bir mutluluk izi göstermiyordu...

Kırık Ay Cehennemi tarafından sayısız buz parçalarına dönüşen antik boynuzlu ejderha paramparça bir halde alevlerin denizine düştü ve bir anda yutuldu. Boynuzlu ejderhanın artık izi bile görünmüyordu.

Hızla Cehennem Hapsi'nin dibine doğru battı.

Güç kaynağı olmadan, parçalanmış ejderha cesedi hızla Cehennem Hapsi'nin alevleri yüzünden hiçliğe yakılarak karışmıştı.

Bu aynı zamanda, antik boynuzlu ejderhanın öldürülmesine rağmen bir ejderha pulu dahi alamadıkları anlamına geliyordu... tüm cesedinin yanması konusunda ellerinden bir şey gelmezdi.

"Aooo!!!!!"

"AWOOoo!!!!!!!"

Sonsuz öfke, acı ve üzüntü ile dolu bir ejderha kükremesi herkesin ruhunu uyandırdı. Hâlâ hayatta olan antik boynuzlu ejderha tekrar tekrar kükredi ve çarpıcı gelgitlerin gökyüzüne doğru dalgalanmasına neden oldu,

''Seni aşağılık insan! Seni öldüreceğim! Seni en güzel toz zerresine dönüştüreceğim!"

Antik boynuzlu ejderhanın nefretin ve öfkenin ortasında gözleri dönmüştü. Havayı parçalayan kükremeden sonra, Mu Xuanyin ejderha alevleriyle çevrelendi ve tüm kaçış yolları kapandı.

Kanla kaplı Mu Xuanyin'in ten rengi, ölüm beyazı ve kanlı kırmızılar arasında sürekli olarak değişiyordu. Acımasız kararlılıkla "Kırık Ay Cehennemi"ni kullandığında, tüm Buz Ankası köken kanını ve büyük miktarda kan özünü de harcamıştı... kayıp aynı zamanda boynuzlu ejderhanın zehirinin doğrudan ruhuna istila etmesine izin vermek anlamına geliyordu.

Tüm kaynak gücünü henüz tüketmemişti, ama yüzde on'un altına düşmüştü. Buz Ankası köken kanını tüketmiş olsa da, hâlâ Buz Ankası'nın ilahi gücünü bedeninde taşıyordu. Saldırılarının gücü keskin bir şekilde düşmüştü, ölümü kesindi.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin