Umutsuzluk Bariyeri

287 53 2
                                    

Yun Che sınırsız sarı kum dünyasında sıkışmıştı.

Ruhsal algısını yaydı ancak herhangi bir varlık ya da tehlike hissedemedi.

Hemen saldırgan olmayan bir sızdırmazlık alanı olduğunu fark etti!

Lu Lengchuan'ın saf sızdırmazlık alanını kullanmasının tek nedeni, Parlayan Ejderhanın Kutsal Bariyerini uyandırmaktı.

Yun Che ruhsal algısını maksimuma çıkardı, ama yine de sarı kumdan başka bir şey hissedemedi. Tereddüt etmeye cesaret edemezdi kısa süreli yoğunlaşmadan sonra Altın Karga alevlerinin tüm gücünü açığa çıkardı ve uzaya ateşledi.

Boom!

Uzay sallandı ve sarı kum havayı doldurdu. Uzak gökyüzünde bir çatlak ortaya çıktı ancak zamanla yavaş yavaş kendini onardı.

Yun Che çekirdeğini bulup yok ederse, "Kumdan Örülmüş Dünya" tek bir vuruşta indirilebilirdi ancak bugüne kadar Gizlenen Gökyüzü Aleminden biri ile ne karşılaşmış ne de savaşmıştı. Doğal olarak, "Kumdan Örülmüş Dünya''nın çekirdeğinin nerede veya nasıl bulacağı hakkında hiçbir fikri yoktu. Yapabileceği tek şey zorla yıkmaktı.

Cennet Cezalandıran Kılıç, gökyüzünü göz açıp kapayıncaya kadar çatlaklarla dolmasına neden oldu ve akan kumun dünyasını tekrar tekrar ürpertti. Ancak, Yun Che üst üste bir düzineden fazla saldırısına rağmen dünya inatla sağlam kaldı.

Yun Che biraz durakladı ve alevlerini topladı. Sanki akan kum dünyasında yeni bir güneş aniden yükselmiş gibiydi.

"Sarı... Bahar... Küller!"

BOOM BOOM!!

Sunulmuş Tanrı Sahnesi üzerinde yüzen çöl aniden alev denizinde patladı. Çölün parçaları etrafa dağılmadan önce alevler tarafından yutuldu.

Yun Che, Lu Lengchuan'a kilitlendi ve Sunulmuş Tanrı Sahnesi'ne geri döndü. Her iki yetişimcinin göz bebekleri de aynı anda titredi.

Lu Lengchuan şok olmuştu çünkü Yun Che kısa bir süre içinde "Kumdan Örülmüş Dünya"sını yok etmişti.

Yun Che de şok olmuştu çünkü lu Lengchuan'ın etrafında zorlukla fark edilebilir bir kaynak ışık tabakası ortaya çıkmıştı.

Bu Parlayan Ejderhanın Kutsal Bariyeriydi!

"Ah. Bitti." Huo Rulie ve Yan Juehai aynı anda iç çekti.

Aynı nefes izleyici alanının her köşesinden geldi.

Altın Karga alevleri o kadar güçlüydü ki, Yun Che'yi rakibinden daha aşağı olmasına rağmen Lu Lengchuanla savaşmasını sağladı. Yavaş olsa da üstünlüğü sağlıyordu. Aralarındaki güç boşluğu hatrı sayılır bir şekilde azalmıştı ancak şimdi Lu Lengchuan Parlayan Ejderhanın Kutsal Bariyerini aktifleştirebilecek zamanı bulmuştu...

Herkes ne olacağını tahmin edebiliyordu.

Gizlenen Gökyüzü Alemi Kralı, Lu Lengchuan'ın Parlayan Ejderhanın Kutsal Bariyerinin ilk katmanını başarıyla uyandırdığı an kazandığını biliyordu. Bununla birlikte, Lu Lengchuan'ın başarısına gülümseyemiyordu... Yun Che'nin doğru yolu bilmeden "Kumda Örülmüş Dünya"yı kırmasını beklemiyordu. Onu en az iki Parlayan Ejderhanın Kutsal Bariyerini oluşturduktan sonra kırabileceğini tahmin etmişti.

Ancak, Yun Che sadece zorla "Kumda Örülmüş Dünya"yı kırmamıştı. Aynı zamanda Lu Lengchuan bariyerin ilk katmanını başarıyla uyandırdıktan hemen sonra, etki alanını oluşturmak için kullanılan her güç lekesini tamamen yok etmişti!

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin