Küçük... Jasmine!?

307 47 3
                                    

Yüzündeki ifade de... korkuya ait en ufak bir şey yoktu!

"...Neden burada yalnızsın? Arkadaşların ya da ailen nerede?'' Yun Che kızın gözüne bakmaya korkuyordu, alana göz gezdirirken sordu.

"Yanımda biri yok ve ben dışarıda oynamak için gizlice kaçtım. Evdeki kimse bilmiyor." Kız ona dikkatle baktı, yüzüne şakacı ama prensesimsi bir gülümseme koydu.

Yalnız? Yun Che kaşlarını kaldırdı.

Hala teknik olarak Siyah Ruh Dağı'nın eteklerinde olmalarına rağmen, şehre yüz kilometre kadar vardı. O, İmparator Kaynak Aleminde küçük bir kızdı. Nasıl buraya kadar tek parça halinde gelmişti? Bu sağduyu gücünü aşıyordu, temelde imkansızdı!

Bir dakika... Eğer... ya onu gölgelerden koruyan biri varsa?

Başka birinin varlığını hissetmiyordu... Belki de koruması çok güçlü ve onun tamamen ötesindeydi, bu yüzden varlığını dahi hissedemiyordu.

Kızın soğukkanlılığını ve soylu havasını nasıl koruduğunu düşünerek, hiçte bitkin olmadığı ve bulunduğu duruma rağmen parlak ve güzel görünmeye devam edebildiği gerçeğiyle birleştiğinde, kesinlikle arkasında garip bir şeyler vardı.

Geriye dönüp baktığında... Yun Che, onu kurtarmak için el uzatmanın bile gereksiz olduğunu fark etti. O işgüzar biriydi!

"Büyük kardeş senin adın ne?" diye sordu kız.

"Ling Yun." Yun Che sakince yanıtladı. Bu bir takma isimdi. "Yalnızsan, bu alan çok tehlikelidir, mümkün olan en kısa sürede buradan ayrılmalısın."

Söyledikten sonra, ayrılmak için döndü.

"Demek sen Büyük Kardeş Ling Yun'sun... Ah! Bekle bekle bekle!" Kız, Yun Che'nin gideceğini anladığında, onu durdurmak için bağırdı. ''Burası bu kadar tehlikeliyse, beni korumaya ne dersin? Hee... Böyle sevimli bir kız,onu korumanızı istemek için size soruyor. Çok mutlusun, değil mi?"

"...Hala ilgilenmem gereken önemli konular var, çabuk eve dönmelisin."

Yun Che havaya yükseldi ve göz açıp kapayıncaya kadar uzaklara uçtu.

"Ah! Sen... sen ... nasıl böyle olabilirsin ... gitmene izin vermiyorum!"

Kızın öfkeli sesi arkasından duyuldu. Yun Che onu görmezden geldi, aniden kızın bağırışı çığlıklara dönüştüğünde daha fazla uçtu.

"Çabuk kurtar... Ahhh... kurtar beni... Ahhhh!!!"

Yun Che, geriye doğru bir bakış attı ve aniden kıza doğru hızla yaklaşan bir düzine tehlikeli aura hissetti.

Önceki kargaşa kaynak canavarlarının dikkatini çekmişti.

Bu kızın tiz çığlıklarının ortasında, Yun Che'nin gölgelerde saklandığını düşündüğü koruyucu, kaynak canavarların tehlikesiyle başa çıkacak gibi görünmüyordu.

Kahretsin... o gerçekten yalnız mıydı?

Durum çok acildi, Yun Che düşünüp durmayı bıraktı. Yıldırım hızıyla indi ve Ay Dağıtan Şelaleyi art arda kullandı, nihayet gelip, pençeleriyle kıza uzanmaya hazır olan kaynak canavarı ve kızın arasına girdi.

Boboom!

Canavarın sağ pençeleri Yun Che'nin göğsüne ağır bir şekilde çarptı, ancak bunun yerine geri tepme kuvvetiyle birlikte geriye doğru fırladı. Yun Che, kolunu öne doğru attı, canavarların etrafındaki zemini patlattı ve hemen sekiz tanesi uçtu.

"Aooo!!"

Arkasındaki canavarlar kıza doğru koşmaya başladı. Kız bir kez daha çığlık attı, ancak kulağa gerçek bir korku çığlığı gibi gelmedi. Yun Che'nin dönmesine gerek yoktu. Sağ kolu alevler içinde yanıyordu ve enerjiyi geriye doğru yönlendirdi, ancak yüksek sıcaklığın kızı da incitebileceğini fark ettiğinde alevler dağıldı ve mavi bir parıltı ortaya çıktı.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin