Kılıç Egemeni'nin Halefi

303 54 2
                                    

Kılıç Egemeni yanındaki kızla birlikte uzaklaştıkça, diğerleri doğal olarak onları rahatsız etmeye cesaret edemedi ve yere indi.

"Saray Ustası Bingyun, o kişi kim?" Mu Bingyun yanına döner dönmez Yun Che sordu.

''O kişi Jun Wuming, Tanrılar Aleminde müthiş tanınmış zirve uzamanlarından biri. İnsanlar ona "Kılıç Egemeni" diyorlar,'' Mu Bingyun yavaşça cevap verdi. Sözlerinin arka planındaki saygı hissedilebiliyordu.

"Kılıç Egemeni... bu, tüm kılıç gelişimcileri arasında egemen olduğu anlamına mı geliyor?"

Xuanyuan Wentian "Kılıç Ustası" olarak adlandırılmıştı, bu da kılıç uygulayıcıları arasında bir statüsü olduğu anlamını ima ediyordu. Kaynak Gökyüzü Kıtasında bir numaralı kılıç gelişimcisi olduğu kesinlikle doğruydu... Ama bu sadece küçük ve tanınmayan Kaynak Gökyüzü Kıtası için geçerliydi.

Bununla birlikte bu ''Kılıç Egemeni'', Tanrı Aleminin halkı tarafından verilen bir isimdi... Tanrı Alemindeki tüm kılıç uygulayıcıları arasında egemen olduğu anlamına mı geliyordu?

İki başlık tarafından taşınan ağırlık tamamen farklıydı. Engin sema ile küçük bir toz lekesi arasındaki fark gibiydi!

''Doğru," Mu Bingyun dediklerine hak verdiği gibi başını salladı. ''O Doğu İlahi Bölgesinde bir numaralı kılıç gelişimcisi olarak kabul edilmektedir. Kılıç yetiştiriciliğinin, sıradan bir insan tarafından düşünülemez ve tanınmayan efsanevi bir alana ulaştığı söylenir. Dünyadaki her şeyi kılıcı olarak kullanmakla kalmaz, aynı zamanda iradesini ve uzayı bir kılıç olarak da kullanabilir. Dahası, ''hiçlikten'' bir kılıç üretebilir. Benim için bile ulaştığı alemi azcık kavramak imkansız.''

"..." Yun Che kalbinde şok duyusunu hissettiği gibi dudaklarını hafifçe açtı. Bir kişinin iradesini bir kılıç olarak kullanması o kişinin derinliğini ve bilgeliğini düşünmeyi imkansızlaştırıyordu. Ancak bunlara rağmen o daha önce hiç uzayı kılıç olarak kullanabileni duymamıştı ne de hiçlikten kılıç çıkarabilen birisini... Mu Bingyun'un telafuz ettiği sözcükleri dahi anlamlandıramamıştı.

''Yun Che, sende silah olarak bir kılıç kullanıyorsun. Kılıç Egemeni'nin yanındaki kızın sırtında taşıdığı kılıç hakkında garip bir şey fark ettin mi?" Mu Bingyun'un aniden sormuştu.

Yun Che Kılıç Egemeni'nin arkasında duran beyazlar içindeki kıza baktı. Biraz daha düşündükten sonra konuştu, "Bu öğrencinin sığ bir bilgisi var ve o kılıç hakkında da garip bir şey hissetmedi. Bu konuda netlik hissi yok ve... o sadece eski bir his veriyor."

Mu Bingyun cevap olarak hafifçe başını salladı, "Kılıç pratiği ve gelişimi yapan uzmanlar daha güçlü hale geldikçe, daha güçlü kılıç niyeti ve kılıç gücü yayarlar. Hâlâ auralarını bedenlerinde tutsalar bile, insanlar kendilerine kılıç doğrultulmuş gibi hisseder. Ama Kılıç Egemeni'nden keskin bir kılıç niyeti hissedemezsin. Bu, yalnızca kılıç ustalığının son derece geç evresine ulaşabilen, doğal durumu yeniden kazanabilen efsanevi bir seviyedir. Kendisi ve kılıcı her ikisi de böyle bir duruma ulaştı."

Yun Che, "..."

"Kızın arkasındaki kılıç, Kılıç Egemeni'nin kılıcıdır ve adı 'İsimsizdir.'"

"Jun Wuming, kendisiyle beraber İsimsiz(wuming "isimsiz") olarak çağrılan bir kılıç da taşır. "Tanrı Aleminde bu ismi bilmeyen kılıç uygulayıcısı yok. Kılıç uygulayıcıları için yüce bir efsaneyi temsil eder. Ancak, İsimsiz Kılıç kılıfsız olduğundan beri çok, çok uzun bir zaman olmalı. Çünkü tüm Tanrı Aleminde bile, Wuming'i bir kez kullanabilen son derece az insan var."

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin