İlahi Ruh Alemi'ne Adım Atmak

321 50 3
                                    

Kar Şarkısı Diyarı, İlahi Buz Ankası Tarikatı.

Mu Xuanyin Alev Tanrı Alemi için ayrıldığından beri birkaç gün geçmişti. Mu Bingyun her zaman zihninde huzursuz hissetmişti ve kendini zorla sankinleştiriyordu. Genellikle, zihni dünyevi şeylerden uzak olurdu, bu yüzden böyle duygular hissetmesi son derece nadirdi.

Bu gün, meditasyon haline girebilmek için yaklaşık bir saat geçirdi ancak yine de başarısız oldu. Kalbi aniden bir an için şiddetli bir karıncalanma hissetti.

Soğuk gözlerini açtı ve Mu Xiaolan'ı bir süre dışarı çıkacağından haberdar etti. Sonra, Buz Ankası Sarayı'ndan uçtu ve doğrudan İlahi Buz Ankası Salonu'na gitti.

"Büyük Elder, Alev Tanrı Alemi'ne gitmek için kaynak formasyonu hâlâ enerji içeriyor mu?" Mu Bingyun, Mu Huanzhi'yi buldu ve hemen sordu.

''Alev Tanrı Alemi'ne mi gitmek istiyorsun? Ne oldu?" Mu Huanzhi derhal sordu.

Mu Bingyun kaşlarını çattı, ''Tarikat Ustası Alev Tanrı Alemi'ne gittiğinden beri huzursuz hissediyorum. Dün gece, uğursuz bir rüyadan bile uyandım. Tarikat Ustası hakkında endişeleniyorum bu yüzden Alev Tanrı Alemi'ne gidip bakmak istiyorum.''

Mu Huanzhi gülümseyle onu yanıtladı, ''Hoho, bu kadar tedirgin olmana gerek yok. Alev Tanrı Alemi bizim tarikat ustamızı tehdit edebilecek herhangi bir şeye sahip olamaz. Antik boynuzlu ejderha bile, Mezhep Ustasıyla defalarca savaşmasına rağmen ona hiçbir yara verememiştir. Yani, bu av başarısız dahi olsa, onun tarafından zarar görmesi mümkün değil. Ayrıca, boynuzlu ejderha bin yıl önce yaralandı, dolayısıyla onun için tehdit edici bir şey olmayacaktır.''

Mu Bingyun hafifçe başını salladı. "Hiç bu şekilde hissetmedim ve bu son birkaç gün boyunca sürekli olarak bunu hissetmek daha garip. Bu şekilde daha fazla beklemek istemiyorum... Alev Tanrı Alemine bir gezi yapmam gerek."

Mu Huanzhi kısa bir süre düşündü ve başını salladı, "Eğer durum buysa, durumu kendiniz onaylamak için gidebilirsiniz. Lakin, Alev Tanrı Alemine gitmek için kullandığımız kaynak formasyonu neredeyse bin yıldır etkinleştirilmemiştir ve dolayısıyla içindeki güç şimdiye kadar dağılmış olmalı. Bazı kişilerin kaynak formasyonunu bir kez daha kaynak kristalleriyle etkinleştirmelerini hemen emredeceğim." Devam etmeden önce bir dakikalığına durakladı, "Yarın, size Alev Tanrı Alemi'ne yolculuğunuzda eşlik edeceğim."

Mu Huanzhi hâlâ Mu Xuanyin hakkında tedirgin olmanın gereksiz olduğunu düşünüyordu ancak Mu Bingyun ve ablası aynı anne ve babadan gelmişti. Bu nedenle, Mu Bingyun'un hissettiklerini tamamen göz ardı etmek doğru değildi, hisleri ruhları arasındaki etkileşimden dolayı ortaya çıkmış olabilirdi.

İlkel Kaynak Arkı'nın içindeki dünya.

Mu Xuanyin'le onlarca kez ilişkiye girdikten sonra... nihayet şehvet alevi yavaş yavaş onun büyüleyici bedeninde yatışmıştı ve şu anda bilinçli olmadığını açıkça gösteren güzel gözleri kapalı halini korudu.

Engin Kar Şarkısı Diyarı'nın hükümdarı ve tüm Tanrı Alemi'nin zirvesinde duran en saygıdeğer İlahi Usta, Yun Che'nin kollarında titreyerek ve ağır nefes alırken hassas bir genç kız gibi uzanıyordu. Büyüleyici gözlerini kapatana ve yavaş yavaş uykusuna düşene kadar bu şekilde kaldı.

Gözlerinin köşelerinde, hâlâ tamamen kurumamış birkaç gözyaşı lekesi vardı.

Yun Che hafifçe Mu Xuanyin'in vücudundan kurtuldu, bundan sonra tamamen uyandı ve boş bir yere oturdu. Mevcut durum hakkında hiçbir fikri yoktu.

Hava, bedensel salınımların özellikle güçlü kokusu ile doluydu ve etrafındaki kuru otsu alana iyice baktı, sanki fırtına ve şiddetli yağmurla yıkanmış gibiydi. Mu Xuanyin'in uzun saçları dağınık bir haldeydi ve yeşim benzeri vücudu, bir periden daha da güzel ve çekiciydi, bedeni ışıltılı ter boncuklarıyla kaplıydı. Ayrıca, soluk kırmızı lekeler açıkça onun kar-beyaz vücudu üzerinde görülebiliyordu.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin