Soylu Orman Ruhu

268 46 3
                                    

"On iki milyon!"

"On beş milyon! Sizi kuzey bölgesinin Rüzgar Büken İttifakı'ndan selamlıyorum ve buradaki herkesin gurur verici başarılarımızı duyduğuna eminim. Bu kadını elde edersem büyük fayda sağlayacağım, bu yüzden lütfen onu bana bırakın!"

"Heh, Darkya Alemi'nde rüzgar kaynak sanatlarını yetiştiren tek birlik Rüzgar Büken İttifakı değil. Burası Siyah Tüy Tüccar Loncası ve sizin statünüz burada hiçbir şeydir! Önemli olan tek şey zenginlik! Yirmi milyon!"

Göz açıp kapayıncaya kadar sadece birkaç kişi arasında alış fiyatı 20 milyon mor kaynak taşına ulaşmıştı. Hızla artan fiyat birçok insanı şaşırttı ve isteksizce geri oturmalarına neden oldu.

"Yirmi üç milyon!"

"Yirmi beş milyon!"

Yun Che'nin kalkan kaşları şimdi hafifçe titremeye başlamıştı. Bilinciyle bir kez taradığında hiç kimsenin bu "mal"ın görünmesinden dolayı şaşkın olmadığını fark etti. Belli ki bu görüntüye çok alışmışlardı.

Bu yeraltı ticaret loncası başlangıçta hayal ettiğinden çok daha kirliydi.

Rüzgar Yin Bedeni'ne sahip o kadın kendi mezhebinin son hayatta kalan kraliyet üyesiydi, ancak şu anda bir kafesin içinde kilitli ve bir mal gibi sahnede açık artırmada kullanılıyordu. Acınası durumunu tarif etmeyi dahi başaramamıştı. Bu olay kendisinin geldiği alt alemde olsaydı hiçbir şey yapmadan duramazdı. Ama burada, bu teklife müdahale edecek kadar aptal değildi.

Teklifin sonunda kadın kırk üç milyon mor kaynak taşına satılmıştı. En öndeki sırada oturan genç bir adam kazanmıştı.

Genç adam öne doğru ilerledi ve toplamda kırk üç milyon mor kaynak taşını bizzat ödedikten sonra kadının bulunduğu kaynak formasyonunun içine daldı ve onu kollarına aldı. Daha sonra birlikte genç adamın sahip olduğu koltuğa geri döndüler.

Zavallı kadın için bu an hayatının dönüm noktasıydı. Yun Che şimdi sadece acımasız kaderini sona erdirecek iyi bir adam olması için dua edebilirdi. Aksi takdirde yaşadığı cehennemde sadece bir değişiklik olacaktı.

"Tebrikler efendim." Ji Ruyan genç adama doğru çekici bir gülümsemeyle gülümsedi. "Yetişiminizin bu güzel bayan sayesinde hızlı bir şekilde artacağına eminim. Çift yetişiminin nasıl bir şey olduğunu bilmiyorum, ama yetişim esnasında karışan Yin Ve Yang'ın size oldukça faydalı olacağı kanısındayım. Böyle bir birlik genellikle hayal edilemeyecek kadar harika sonuçlar doğuracaktır. Bu yüzden ona iyi davranmalısınız efendim. Aksi takdirde Rüzgar Yin Bedeni biraz israf olacaktır."

"Elbette." Genç adam sırıtarak gülümsedi.

Yun Che, Ji Ruyan'a uzun bir bakış attı. Kadının kalbinden samimiyetle konuştuğunu biliyordu, ancak bunun yanında bakışları büyük bir sinsilikle parlıyordu. En azından biraz da olsa vicdan azabı çekmeliydi...

"Şimdi, sıradaki şey..."

"Bayan Ruyan!"

Aniden Ji Ruyan sözlerini bitirmeden önce bir bağırışla konuşması kesildi, uzun boylu ve cesur bir adam aniden koltukların merkezinden ayağa kalktı. Yüzünü ya da kıyafetini gizlememişti. Tarikatının sembolik elbisesini giymişti. Kızgın, aynı zamanda gururlu ve keskin gözleri net bir parlaklıkla ışıldıyordu.

İnanılmaz derecedeki yaşam gücü genç yaşına ihanet ediyordu, ancak vücudunun etrafında akan kaynak enerji aurası alışılmadık derecede zengindi. İlahi Ruh Alemi'nin zirvesinde bir yetişime sahipti ve İlahi Musibet Alemi'nden çok uzak gibi görünmüyordu.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin