işgüzar

273 42 2
                                    

Bu ses herhangi bir ipucu veya uyarı olmadan, uzamsal bir çatlaktan çıkmış gibi, aniden gizemli bir şekilde ortaya çıktı. Siyah cüppeli Kara Ruh üyeleri neredeyse korkudan ruhlarının titrediğini hissettiler ve aceleyle döndüler. Yun Che'nin sadece iki metre uzakta durduğunu gördüler, yüzünde herhangi bir ifade olmadan onlara bakıyordu.

"Gümüş tepside kendini hizmetli olarak sunan, umutsuz bir aptalsın sanırım," çılgınca kaçan Büyük Kıdemli Kardeş haykırdı.

Yun Che'nin kaynak gücünü algıladıklarında, Ruh Mezhebi'ne bağlı üyelerinin korkusu kaybolmuştu, ''Doğru. Ruh Mezhebi senin dedendir. Dedenin uyluğuna sarılmak ister misin?.. arrgh!''

Boom!

Boğuk bir patlama duyuldu ancak ses boğuk olsa da, doğrudan kişinin ruhunda patladığı için çok fazla yayılmadı.

Yun Che, ikisinin önünde hayalet bir gölge gibi parladı ve göğüslerine elleriyle vurdu. Kaynak enerjisini anında serbest bıraktı ve daha sonra her iki kolunu da hemen yanına geri getirmeden önce çekti. Arkasını döndü ve birkaç saniye içinde gözden kayboldu.

İkilinin gözleri kudretli kaynak saldırısının vücutlarında yaptığı basınçtan dolayı dışa doğru fırlamıştı. Yun Che ortadan kaybolduğunda, ikisi de iki cansız ahşap plakalar gibi yere düştü. Ne bir ses vardı, ne de bir kasılma hareketi. Sadece tamamen parçalanmış iç organları sayesinde tüm deliklerinden dökülen kan vardı.

Gu Xiaolian'ın gözleri genişçe açıldı, şaşkın bir şekilde bakıyordu, olanları anlaması mümkün değildi. Uzakta onlardan kaçmaya çalışan ikili de bir an için durmuştu. Taş heykeller kadar sertlerdi ve yüzleri balmumu levhaları gibiydi, sanki biri ruhlarını çalmıştı.

Yun Che doğuya doğru gitmeye devam etti. Bir mesafeden sonra havaya yükseldi ve dağın ortasına yaklaşırken hızlanmaya başladı.

Şu anda, Ruh Mezhebine bağlı kişilerin hangi karakterde olduğunu eylemleri belli ediyordu. Buna ek olarak, üç Yeşim Kılıç Tarikatı üyesinin gösterdiği muazzam korku, Ruh Mezhebinin ne tür bir mezhep olduğunu anlamak için yeterliydi.

Tanrı Aleminde veya alt alemlerde olsun, mutlak güç, sadece yeterli güç ve etkiye sahip olmamalıydı aynı zamanda insanların kalplerine de sahip olmaları önemliydi. Örneğin Kaynak Gökyüzü Kıtası'ndaki Dört Kutsal Bölge, "kutsal bölge" kelimesi, insanların kalplerinde ibadet etmek için güzel bir şeydi ve İlahi Anka Tarikatı sahip olduğu mutlak güçle Kar Şarkısı Diyarına hiçbir zaman zorbalık yapmamıştı.

Ama Ruh Mezhebi bunun aksini yapıyordu.

Yeşim Kılıç Tarikatı'nın üç üyesinin tepkisi, Ruh Mezhebi'nin karanlık bölgesinde kötü niyetin yarattığı etkiyle ayakta durduğunu oldukça kolay bir şekilde anlatıyordu. Ruh Mezhebi gücünü gösterdiğinde, karşı çıkmaya dahi cesaret edemediler. Ruh Tarikatı'nın İlahi Savaş Alemi'nde bir destekçisi olduğu gibi Siyah Tüy Tüccar Loncası'yla birleştikten sonra neredeyse tüm büyük mezheplerin en büyük sırlarını biliyorlardı. Diğer büyük tarikatlar karşı gelmeye çalışsa dahi sahip oldukları aracılar sayesinde ortaya çıkan bilgiler mücadele etmelerini engelliyordu.

Yun Che yavaş yavaş hızını artırmaya başladı. Ruh Tarikatı'na karşı yaptığı plan az çok şekilleniyordu. Bu noktada, gözünün köşesinde parlayan küçük bir renkli figür gördü. Bakışları bu silueti süzdükten sonra aşağı doğru takip etmeye başladı ve uzunca bir süre tereddüt ettikten sonra nihayet yavaşlamaya başladı.

Ergenlik çağına yeni adım atmaya başlamış gibi görünen küçük bir kızdı.

Yaklaşık on iki ya da on üç yaşında görünüyordu. Eğer biri onu görmüş olsaydı, asla gözlerine inanamazdı Kusursuz bir yeşim oymacılığına benziyordu. Mükemmel şekillendirilmiş hilal kaşları inanılmaz orantılıydı ve gözleri yıldızlar gibi parlıyordu, dudakları hafif nemliydi ve onun her santimi çarpıcı bir yeşim heykeline benziyordu.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin