Alev Tanrı Alemi'ne İlk Adım

314 50 2
                                    

"Mezhep Ustası Yan böyle diyorsa sorun olmamalı," Yun Che devam etmeden önce şunları söyledi: "Bu küçük, ustasının avda büyük olasılıkla başarılı olacağını düşünüyor."

"Ah doğru... Antik Boynuzlu Ejderha'nın vücudundaki Ejder Kusuru'nun tam yerini öğrenebilir miyim?" Yun Che merakla sordu. Sonuçta Boynuzlu Ejderha'nın Ejder Kusuru gibi bir zayıflığa sahip olduğunu ilk kez duymuştu.

"Karnının tam merkezinde yer alıyor." Yan Wancang yanıtladı. "Aslında, tüm Ejderhalar Ejder Kusuru'na sahip değildir. Boynuzlu Ejderha'nın sadece bir ejder kusuru var, aynı zamanda ejderha sınıfı arasında en göze çarpan yerde. Böyle bir farkın arkasındaki sebep onun yalnızca dikkatsizliğinden kaynaklanmış olmalı. Bununla birlikte Genç Yun, karşılaştığınız bir Boynuzlu Ejderha olsa bile gerçek bir ejderhayla savaşmaktan başka bir seçeneğinin olmadığı bir duruma zorlanırsan Ejder Kusuru'nu proaktif olarak hedeflemeye çalışma. Bu sadece tehlikede bir artışa yol açacaktır."

Yun Che başını salladı. "Bu Genç Mezhep Ustası Yan'ın aydınlatıcı öğretileri için minettar."

"Hah..." Yan Wancang Yun Che'ye baktığında derinden iç çekti. "Hala çok genç olduğundan dolayı Kaynak Tanrı Toplantısına katılamayacak oluşun cidden çok yazık. On yıl sonra yapılsaydı ilk bine girmek senin için kesinlikle mümkün olurdu. Bundan üç bin yıl sonra gelecek kongreden önce ne kadar yüksekliğe ulaşacağını hayal bile edemiyorum... Gerçekten çok üzücü."

Başını ağır bir şekilde salladı.

Yun Che: "..."

"Şimdi Poyun gibi biri ortaya çıktı ve Kaynak Tanrı Toplantısı yakında yapılacak, Boynuzlu Ejderha'nın avlanması bu kez bizim Alev Tanrı Alemi'miz için son derece önemli. Av başarılı olduğu sürece üç mezhep ustasının birleşik çabalarıyla Poyun kesinlikle bir kez daha kapsamlı bir dönüşüm geçirebilecek. Sonuç olarak Kaynak Tanrı Toplantısı'nda ilk bine girme ihtimali de büyük ölçüde artacaktır. Bu son derece olası... Ebedi Cennet İlahi Alemi'ndeki deneyiminin Alev Tanrı Alemi'nin ilk İlahi Ustası olma konusunda ona büyük yardımı olacaktır."

Yan Wancang başını salladı. Gerçekten sabırsızlıkla beklediğini ve aynı zamanda çok gergin hissettiğini anlamak kolaydı. "Ne pahasına olursa olsun bu kez başarmaya ihtiyacımız var... Her şey senin ustana bağlı. Her iki tarafın da avdan sonra ihtiyaç duydukları her şeyi alacağı kararlaştırılmış olsa da hedefimize mükemmel bir şekilde ulaşabilirsek Alev Tanrı Alemi kesinlikle bu iyiliği hatırlayacaktır."

Çevrelerindeki hava aniden hırçınlaştı. Yan Wancang yavaş yavaş ayağa kalktı. "Görünüşe göre hedefimize geldik."

Alev Tanrı Alemi, Kar Şarkısı Diyarı'nın tam tersiydi. Son derece yüksek yoğunluklu alev elementlerinin aktivitesi ile ezelden beri yanan sıcak bir alem olmuştu. Sıcaklık sıradan bir kişinin dayanıklılık sınırının çok ötesindeydi ancak ateşin mirasçıları, ateş kökenli kaynak canavarları ve ateş elementi üzerinde yetişim yapanlar için bir cennetti.

Alev Tanrı Alemi eski bir alev damarı üzerine kurulmuştu. Kar Şarkısı Diyarı ile benzer şekilde alev damarı eski Tanrıların Çağı'ndan beri varlığını sürdürmüştü. Alev damarının çekirdek bölgesinde yaklaşık elli bin kilometrelik bir genişliğe yayılan geniş bir ateş denizi vardı: Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi!

Alev Tanrı Alemi'nin sakinleri alev damarına ve Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi'ne her zaman saygılarını sunardı. Ayrıca bu sayısız yıl boyunca Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi keşfini hiç durdurmamışlardı. Ne yazık ki hiçbiri Tanrı'nın Gömülü Cehennem Hapsi'nin dibine ulaşmayı başaramamıştı... Tıpkı hiç kimsenin Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü'nün dibine ulaşamaması gibi...

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin