Mükemmel İlahi Musibet

324 51 3
                                    

Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü, kuşkusuz Kar Şarkısı Diyarında bir numaralı kutsal yerdi. İlahi Buz Ankası Tarikatında, İlahi Salonun öğrencileri bile, yaşamlarında bir kez dahi Cennetsel Cehennem Ayazı Gölüne girme şanslarını elde ettikleri takdirde bu onların tüm yaşamları boyunca karşılaştıkları en büyük şans olarak kabul edilebilirdi.

Bununla birlikte göksel gölün efendisi Mu Xuanyin olduğu için şu ana kadar sadece Yun Che kişisel mülkü gibi girebilmişti. Özellikle, Mu Xuanyin onu tarikata "sürüklediğinden" beri, zamanının en az yüzde yetmişini Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü'nde geçiriyordu.

Yun Che, göksel gölün ortasında gözleri kapalı bağdaş kurmuş oturuyordu. Vücudunda aura yoktu ancak göksel gölde su dalgaları etrafında yavaşça yükselip alçalıyordu.

Aslında Yun Che'nin sessizce etkilediği göksel gölün suyu değildi içinde az miktarda bulunan buzun gücüydü.

Yun Che'nin sahip olduğu enerjiler arasında, Altın Karga alevinin gücü en güçlüsüydü. Altın Karga'nın Yanan Dünya Kayıtlarının tam versiyonunu elde ettikten sonra, gücü Anka Kuşunun alevini tamamen aşmıştı. Elindeki enerjilerin en zayıfı olan Buz Ankasının gücünü sadece tek bir damla ilahi kanla desteklendiği için söylemeye bile gerek yoktu.

Ancak, Mu Xuanyin, en baştan bir kez daha Buz Ankası Tanrı Atama Kanunu'nu uygulamaya koydu.

Donmuş Bulut Asgard'a kıyasla, "Donmuş Son Kaynak Sanatları"nın kaynak formülünü kendi başına kavramak ve zorla yetiştirmek zorunda kalmıştı ancak bu sefer onun yanında Mu Xuanyin vardı ve vücudu Cennetsel Cehennem Ayazı Gölü'nde son derece saf bir buz aurasına sahipti. Sonuç olarak, Buz Ankası Tanrı Atama Kanunu'nun içeriğini gerçekleştirmesinde son derece büyük bir fark vardı. Ayrıca, buz yasalarını anlaması da niteliksel bir değişime uğramıştı.

Sonuçta Mu Xuanyin, çok yüksek bir seviyedeydi. Yun Che, Kötü Tanrı'nın Kaynak Damarları'na sahip olduğu için elementler ile olan yakınlığına geldiğinde yenilmez olabilirdi ancak bu yasaların anlayışı ve kontrolü Mu Xuanyin'inkinden hayal edilemeyecek kadar aşağıdaydı.

O anda yedi soğuk mavi ışın ortaya çıktı ve sırtına doğru atıldı.

Yun Che aynı duruşunu korurken yedi soğuk kiriş figürünün bulunduğu yöne doğru atıldı.

Yun Che, İlahi Köken Alemine yeni girdiğinde, Mu Xuanyin, algılarını anlamasına yardımcı olmak için günlük olarak onunla kişisel antreman yapmaktan geri durmamıştı.

İlahi Köken Alemi, ilahi yolun ilk diyarıydı ve uygulayıcıların gelecekteki ilerlemelerinin temelini attığı son derece önemli bir bölge idi. Bu alanda, beden kendini sıradan ölümlü bedeninden ayırır ve ilahi yolla birleşirdi böylece vücut sahip olduğu tüm algıyı maksimuma çekerdi. Ama böyle bir şeyi başarabilecek on bin kişi arasında bir gelişimci bile yoktu. İlahi Musibet Alemine veya İlahi Öz Alemine girip bunu hiç tatmamış birçok kaynak gelişimcisi bile vardı.

Ancak, bir uygulayıcı İlahi Köken Aleminde iken algılarını uyandırırsa ve İlahi Köken Alemindeki en mükemmel duruma ulaşırsa, gelecekteki ilerlemeler için kıyaslanamayacak kadar mükemmel bir temel oluştururdu.

Başlangıçta, Yun Che başarıya yakındı ama Mu Xuanyin'in buz ankası yaşamsal yin'inden dolayı bir adımda İlahi Ruh Alemine doğrudan ulaşması nedeniyle, kaynak kuvveti büyük ölçüde artmıştı. Dahası, İlahi Köken Alemindeki kavrayış zayıflığı, temelini aceleyle atmasına yol açmıştı.

Mu Xuanyin'in Yun Che'nin yapmasını istediği ilk şey temelini yeniden inşa etmekti.

Kaynak damarları veya sahip olduğu bedeni sayesinde Yun Che sıradan bir insan sayılmazdı. Bu nedenle, ilahi yolu için son derece kötü bir temel oluşturmuş olmasına rağmen onu yeniden inşa etme hızı oldukça iyiydi. Onun kaynak gücü, Kar Şarkısı Diyarı'na döndükten sonra en az yarım yıl ilerlememişti ancak ilahi yol kurallarının anlaşılmasıyla bir anda aydınlanarak sahip olduğu duvarları yıkmıştı. Geçmişte onun için belirsiz olan şeyler artık gün gibi ortadaydı. Algısının varlığı yavaş yavaş ona daha da netleşti ve kritik bir noktaya ulaştığında, daha fazla algılayana kadar yine giderek belirsizleşti.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin