Uyarı İşareti

472 66 32
                                    

Yun Che Zaman Çarkı İncisi içerisinde tüm yaralanmalarından kurtuldu ve kaynak gücünü iyileştirdi. Daha sonrasında yetişim yapmak yerine bariyer içerisindeki tüm kaynak enerjisini geri çekti. Ne kadar istesede Jun Xilei'nin kaynak gücüne yakınlaşması onun şu anda bulunduğu durum içerisinde imkansızdı.

Jun Xilei'ye karşı savaşmadan önce yedi kez Zaman Çarkı İncisini çok iyi bir şekilde kullanması gerekiyordu. Aksi takdirde, onları israf etmiş olurdu.

Yun Che durumunu en iyi haline ayarlamaya çalışırken gece sessizce geçmişti. Gözlerini açtığında, dışarısı parlaktı.

Karşılaşma vakti gelmişti ve rakibi Shui Meiyin'di.

Aurasındaki değişikliği gören Mu Bingyun yavaşça yanına doğru ilerledi, "Karşılaşma zamanın geldi. Hadi gidelim."

Yun Che ayağa kalktı ve bir şeyler söylemek için şöyle konuştu, "Saray Ustası Bingyun, Kardeş Poyun'un durumu dün iyi görünmüyordu, bu yüzden ona bir göz atmak için gideceğim. Savaşı izlemek için onu izleme alanına götürebilirsem doğal olarak bu en iyisi olurdu."

"...Tamam, öyleyse git.'' Mu Bingyun hafifçe başını salladı. Yun Che gerçekten Huo Poyun'u arkadaşı olarak gördüğünü bu süre zarfında fark etmişti ve onun Jun Xilei yüzünden hevesini kırmak konusunda çok endişeliydi.

Yun Che, Alev Tanrı Aleminin bölgesine geldiğinde Huo Poyun'un aurasını hissedememişti.

''Oh... Kıdemli Kardeş Poyun bir süre önce Tarikat Ustası ile Sunulmuş Tanrı Sahnesine doğru yola çıktı,'' Bir Altın Karga Tarikatı öğrencisi konuştu. Yun Che'ye bunları söylerken gözlerinde saygı vardı.

Gözlerindeki saygı Huo Poyun'a bakarkenkinden daha yoğundu.

''Anlıyorum.''

Yun Che ayrılmak üzereyken, Altın Karga Tarikatı öğrencisi heyecanını bastırmayı zor bulduğu için ağzından bir şeyler kaçırdı, "B-bay... Yun Che, bugün Kutsal Tanrı Savaşı sırasında şans sizin olsun!"

Yun Che gökyüzüne yükseldi ve Kutsal Tanrı Sahnesine doğru yola çıktı. Huo Poyun nihayet Huo Rulie ile birlikte bugün seyirci oturma alanına gitmişti, sahip olduğu depresyondan kurtulmuş gibi görünüyordu. Ancak Yun Che rahat hissetmiyordu ve daha da endişeli bir hale gelmişti.

O Altın Karga Tarikatı öğrencisinin gözlerindeki tutkulu bakışı görmek ona aniden bir şeyler düşündürdü.

Yun Che silik bir gülüş bıraktı. Kendi kendine konuştu, "Bu gençler, cidden..."

Biyolojik yaşının Huo Poyun'dan daha genç olduğunu unutmuş gibi görünüyordu.

Sunulmuş Tanrı Sahnesi alanına yaklaştıkça üç kişilik bir grup başka bir yönden ona doğru yaklaşıyordu. Yun Che o tarafa doğru bir bakış attığında şaşırmıştı.

Grubun lideri Shui Yingyue'den başka biri değildi! Üçlünün arasında en çok dikkatini çeken kişi; siyah etek giymiş, minyon tipli zarif bir kızdı.

Bu onun bugünki rakibi-Shui Meiyin'di!

Üçüncü kişi mavili bir gençti. Yüzü adil ve açıktı ve narin hatlara sahipti, ancak buna rağmen hâlâ kahramanca görünüyordu.

"Ha?" Yun Che üçlüyü gördüğünde, Shui Meiyin de aynı zamanda onu da görmüştü.

''Büyük Kardeş Yun Che!'' Shui Meiyin ince kaşlarını kaldırdığı gibi Yun Che'ye doğru küçük elini salladı. "Ne tesadüf. Tekrar karşılaştık."

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin