Yun Che Mu Xuanyin'in yanına çekildi. Sessizce ileri bakıyordu. Gözleri her nasılsa Mu Hanyi'ye düşmemişti; yerine, Huo Poyun'un tarafına kenetlenmişti.
Yan Zhuo, Yan Mingxuan ve Huo Poyun üçlüsü arasında, kaynak gücü en zayf olan Huo Poyun'du ve bu nedenle nispeten daha az dikkat çekiyordu. Pek çok kişi Yan Zhuo'ya, kaynak gücü en büyük olan kişiye şoke olmuş bakışlar göndermişti, yine de Yun Che'nin dikkatini baştan beri çeken tek kişi Huo Poyun'du.
Yun Che alevlerin gücüne son derece aşinaydı. Huo Poyun kaynak gücü aralarında en zayıf olan olsa da Yun Che açıkça vücudundaki alev aurasının Yan Zhuo veya Yan Mingxuan'dan daha saf olduğunu hissetti... Üstelik, az bir fark da yoktu.
''Neden ilk önce sen saldırmıyorsun?'' Huo Poyun sordu.
Yun Che ile yüzleşirkenki sıradan tavrı Mu Hanyi ile yüzleşirken soğuk ve biraz da zorbaydı ve ifadesi birinin kalbini hızlı attıracak kırmızı bir ışık yansıtıyordu. Besbelli, Mu Hanyi'nin önceki sözlerinden biraz öfkeliydi... Açıkça haysiyetine son derece önem veriyordu.
''Hayır, sen uzaklardan bir misafirsin. Kesinlikle ilk hamleyi yapan sen olmalısın.''
Kutsal Salonun önünde herhangi bir kavga çıkmaması gerektiği daha önce belirtilmişti. Mu Hanyi bir bayrak direği gibi dikilmesine rağmen, daha önce belirtilen kurallara uymak zorunda kaldı.
Üç saldırı takas edecek iki insan... Saldırılan taraf sadece kendini koruyabilirdi. Karşı saldırı yapamaz veya saldırıdan kaçınamazdı.
Böyle bir kuralın altında ilk saldıran kişi doğal olarak önemli bir avantaj sahibiydi. Fakat ikisi de son derece yetenekli ve bir o kadar da gururluydu bu yüzden ikisi de bu avantajdan yararlanmak istemiyordu.
''Hanyi, doğrudan vur ona. Onunla kelime dalaşına girmenin manası yok,'' Mu Xuanyin soğukça dile getirdi.
Mu Hanyi'nin vücudu hafifçe titredi, ardından saygıyla yanıtladı, ''Evet!''
Ding!
Bir buz kristalinin çatlaması gibi bir çıngırtı ile, Mu Hanyi ileri hücum etti. Buz enerjisi dört bir yana yayıldı ve Huo Poyun'un ayağı altındaki buz katmanı patladı. Üç buz ağacı dik bir şekilde yerden yükseldi. Bir üçgen oluşturuyorlardı ve Huo Poyun ortalarında kapana kısılmıştı. Ağaçların hızlı olgunlaşmasını takiben, korkunç bir buz enerjisi yaydı.
''Donmuş Sonun Ağacı,'' Yun Che mırıldandı Mu Hanyi'nin görünüşüne bakıldığında bu sanki sıradan bir hareketmiş gibiydi. Yine de açığa çıkardığı son ağacıydı ve buz enerjisi onunkinden onlarca kat fazlaydı.
Her şeyin ardından, Mu Hanyi Buz Ankasının nadir kanına sahipti ve kaynak gücü İlahi Musibet Alemindeydi ki bu şu anki Yun Che'nin ulaşmayı umut dahi edemediği bir alemdi.
Yine de Huo Poyun hiç hareket etmemişti. Elini dahi kaldırmamıştı. Sadece kaşlarını kırıştırmayı tercih etti.
Boom!
Bir alev dalgası şiddetle vücudundan fışkırdı. Ardından dağıldı ve bir anda sönüverdi. Aynı anda, üç Donmuş son ağacı da doğrudan patladı. Gökyüzünü buz kristalleri ile doldurdu ve yere ulaşamadan hiçliğe karıştılar.
''Selamlamana ihtiyacım yok.'' Huo Poyun'un kaşları çatıldı, ''Neden dürüstçe tüm gücünü kullanmıyorsun, bırakta mağrur seni tecrübe edeyim.''
''Hahaha, mağrur olarak çağrılmayı hak etmiyorum.'' Mu Hanyi uzun bir kahkaha attı. Kahkahası bittiğinde, ifadeside aniden soğuklaştı, ''Madem durum böyle, nazik olmayacağım... benim ikinci saldırım!''