İlahi Musibet Alemi'nin ilk seviyesi, tüm savaş alanında en düşük kaynak gücüydü ve diğer tarafın tek bir ruh küresi yoktu. Wu Guike onu ilk gördüğünde gülmek istedi ve hiç saldırma niyeti göstermedi. Çünkü bu kişiyi öldürse bile, herhangi bir ruh küresi elde edemezdi, bu da hiçbir şeyi kaybetmeyeceği anlamına geliyordu. Ona bir bakış atmak için bile enerji harcamak istemiyordu.
Ama ''sivrisinek'' olarak gördüğü kişinin doğrudan kendisine doğru uçacağını beklemiyordu. Sadece ona doğru gelmekle de kalmayıp gökyüzünden hemen önüne indi. Yere inmeden önce büyük bir nidayla seslendi, ''Wu Guike!''
Wu Guike eğlenceli bir gülümseme yüzünde ortaya çıktığı gibi gözlerini daralttı, ''Seni sıçan hangi delikten çıktığını bilmiyorum ama hangi cüretle bu efendinin adını böyle çağırabilirsin...? Yaşamaktan bıktın mı!?"
Darkya Aleminde ''Ling Yun'' olarak biliniyordu. "Ling Yun" un "Yun Che" ile aynı kişi olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu ve onu görmemişti... çünkü deli gibi kortuğu "Küçük Jasmine"den kurtulmak için İlahi Dokuz Yıldızlı Buda Yeşimini ve babasının bizzat kendisine bahşettiği Hükümsüz İllüzyon Taşını vermek zorunda kalmıştı.
Onu iki kez gördükten sonra, Yun Che onu tanıyabilmişti ancak öte yandan Wu Guike'nin Yun Che hakkında en ufak bir izlenimi yoktu. Sonuçta, İlahi Savaş Alemi Kralı'nın oğlu olduğundan son derece büyük bir kibre sahipti ve Doğu İlahi Bölgesinde bulunduğu konum karşılaştığı hemen herkesin üstüne basma isteği uyandırıyordu. Onun gibi birinin, sadece İlahi Musibet Alemi'nin ilk seviyesinin kaynak aurasına sahip olan bir "çöp"e bakması nasıl mümkündü?
Wu Guike'nin sesi aniden sertleşti. Başka biri olsaydı, korkuyla titrerdi ama Yun Che daha da sert bir ifadeye sahip gibiydi. Zamanı çok kısaydı bu yüzden Wu Guike ile boş boş konuşarak sahip olduğu vakti harcayamazdı. Hemen kükredi, ''Wu Guike, buraya seninle bir anlaşma yapmak için geldim!''
"Anlaşma mı? Senin gibi aşağı biriyle mi?" Wu Guike hayal edilemeyecek kadar büyük bir şaka duymuş gibi görünüyordu.
''Bu kadar saçmalık yeter! Kendin bak!''
Yun Che bir şey çıkardı ve attı. Çok küçük bir taş benzeri şey Wu Guike'ye doğru uçtu.
"Oh?" Durumla eğlenen Wu Guike taşı rahat bir şekilde yakaladı. Kendi kendine konuştu: Bu adam aptal mı ne? Burada çok fazla çöpün olmasını geçtim aptallar bile toplantıya katılmış, hah. Kaynak Tanrı Toplantısı'nın bu oturumu gerçekten özel bir şey değil.
Ama parmaklarını kaldırdığında, Wu Guike'nin bakışları bir anda değişti ve kalbi boğuldu... çünkü parmakları arasında sıkışmış olan şey aslında bir Kaynak Görüntüleme Taşıydı.
Doğal olarak Yun Che'den korkmuyordu. İki yıl önce Darkya alemindeki "Küçük Jasmine", Göksel Kurt Yıldız Tanrısı olan Prenses Caizhi, acımasızca iki Kaynak Görüntüleme Taşıyla onu soymuştu. Sadece onun değerli eşyalarını kaybetmesine neden olmamıştı, aynı zamanda hayatının en büyük korkusuna da sahip olmasını sağlamıştı.
O olaydan sonra, Kaynak Görüntüleme Taşlarından çekinir olmuştu. Onlardan birini her gördüğünde yaşadığı sahneler aklında canlanıyordu dolayısıyla korkması son derece doğaldı.
"İçinde kayıtlı şeye iyi bir göz at!" Yun Che derin bir sesle konuştu. Yun Che Wu Guike'nin önünde heybetli bir şekilde konuşmuştu.
Wu Guike kaşlarını hafifçe indirdi. Yun Che'nin bu korkusuz tavrı Wu Guike'nin biraz huzursuz hissetmesine neden oldu. Kaynak Görüntüleme Taşını normalde olduğu gibi küçümsemek için parçalara ayırmadı ancak bunun yerine ruh algısını gönderdiği gibi kaynak aurasını içine döktü.