Tek Bir Bağda Gökyüzüne Erişmek

278 54 1
                                    

Ebedi Cennet İncisinin içi Kaynak Tanrı Toplantısının ön savaşının ikinci turu için savaş alanındaydı.

Ebedi Cennet İlahi Alemine girebilme yeterliliği için her yerde inanılmaz yoğun savaşlar yapıldı. Düşündükleri bu değilse de ve tekrar dirilemeyecek de olsalar, hedeflerine ulaşmak için göze alamayacakları şey yoktu, buna hayatlarını riske atmak da dahil.

Yun Che buradaki yegane sıradışı kişiydi ve bu durumunu başından sonuna kadar muhafaza etti.

Ön savaşın ilk turunda, otuz gün boyunca ana şehirde takılmıştı.

Şimdi diğerleri, Ebedi Cennet İlahi Alemine girip giremeyeceklerine karar verebilmek için ön savaşın ikinci turunda birbirleriyle hayatları pahasına savaşırken, kimseyle durumunu değiştirmemişti ve kendini başından sonuna kadar görünmez tuttu. Ay Dağıtan Şelalenin inanılmaz derecede güçlü görünmezlik yeteneği sayesinde kimse onun varlığını bir an bile hissedemedi ve bundan dolayı doğal olarak kimse ona saldırmadı.

Ön savaşın ikinci turu sadece üç günlük kısa bir süreçti. Yun Che sessizce geçen zamanı hesaplarken, bir süre sonra ikinci tur neredeyse bitmek üzereydi.

Yun Che, sıralama listesinin gözlerinin önünde görünmesini istedi. İlk sırada kişinin dokuz basamaklı ruh küresi sayısını görünce çok büyük bir şok yaşadı.

İkinci oturumdaki süre ve katılımcı sayısı ilk oturumdakinden az olsa da, buraya kadar gelen kişiler kendi savaş alanlarında ilk ona girmiş kişilerdi. Dahası, ilk turdan ruh kürelerine sahip oldukları için, çalınan ruh kürelerinin verimliliği yüz kat arttı.

Güçlü olan, kural tanımaksızın diğerlerinden çalıyordu. Başka bir kişiyi başarılı bir şekilde avladıklarında, ruh küreleri keskin bir artışa uğruyordu. Orta ve düşük seviyeler birer birer onların avları oluyordu. Ruh kürelerinde artış olmaması bir yana, sürekli kaybetmeye devam ediyorlardı.

Yüz milyondan fazla ruh küresiyle birinci sırada olan kişi Luo Changsheng'den başkası değildi.

Ancak, Yun Che başkalarının sıralamalarını hiç önemsemiyordu. İlk olarak Huo Poyun'un sıralamasını aramak istedi.

Sıralama listesinde yetmiş üçüncü sıradaydı, bu da ilk turdaki sıralamasından çok da farklı değildi. Ön savaş turunun bitmesine dört saatten az bir süre kalmıştı. Bu noktada bir anda çok büyük bir şanssızlık yaşamazsa, bırakın ilk bine gitmeyi, ilk yüze bile girebilirdi.

Kalbinde aniden bir sakinlik oldu, baktığı bir sonraki sıralama, Wun Guike'nin sıralamasıydı. Sonunda, bakışları listede... on dokuzuncu sırada sabitlendi!

Yun Che şok olmuştu.

Gerçek güç nedir? Buradaki koduğumun şeyidir!

İlk yarışmada onun tarafından zorla öldürülmüştü, bu da sıralamasında büyük bir düşüşe neden olmuştu. Bu nedenler, onun ilk turdan bile daha vahşi olan ikinci turda böyle bir geri dönüş yapıp kendi gücüyle ilk yirmiye girmesini görmek çok şaşırtıcıydı.

Elli milyondan fazla ruh küresine sahipti, bu birinci sıradaki kişinin, yani Luo Changsheng'in yarısının biraz altındaydı.

Eğer Wu Guike'yi öldürürse, bir anda on beş milyondan fazla ruh küresi alabilirdi. Bunları yaklaşık iki milyon olan şu anki ruh kürelerine ekleyince... ilk bini bırakın ilk üç yüze girebilirdi!

"Bu Wun Guike, önceki on yaşamında da insanlara iyilik yapmış birinin reenkarnasyonu!" Yun Che'nin içi ağlıyordu. Üç gün önce Wu Guike ile buluşmayı seçtiği yere uçarken hızını arttırdı.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin