Mu Bingyun ertesi gün sabah erken avluya geldiğinde, göletin kenarında sessizce dikilen Yun Che ile karşılaştı. Vücudunun üzerinde bütün gece boyunca uyumadığının kanıtı olan kalın bir sabah çiyi tabakası vardı.
Yun Che, arkasındaki Mu Bingyun'a doğru döndü. Mu Bingyun, onun gözlerinden bir şeyler sezdi ama Yun Che gözlerini kaçırmadı. Önceki günki gibi hâlâ gözlerinde hafif bir bakış vardı... ve şimdi ise kararlılığın izleri de vardı.
"Saray Ustası Bingyun, temin ederim ki sizi hayal kırıklığına uğratacak bir şeyler yapmayacağım," Yun Che aniden dile getirdi.
Mu Bingyun bir adım geri attı. Gözlerinde karmakarışık bir bakışla hafif bir tonda söyledi, "Bana hiçbir söz vermene gerek yok... Kutsal Tanrı Savaşı başlamak üzere yolumuza koyulalım."
Bugünkü Kutsal Tanrı Savaşında en iyi on altı birbirine karşı mücadele edecekler. Savaşların öncekilerden daha azılı ve etkileyici olacağına hiç şüphe yok.
Mu Bingyun Sunulmuş Tanrı Sahnesine uçtu yanında Yun Che ile. Çok yüksek hızla gitmiyordu ve yol boyunca tek kelime etmedi. Mu Xuanyin ile ilgili bir mesele olduğu için, ikisi arasındaki atmosferin garip olması kaçınılmazdı. Mu Bingyun, özellikle Yun Che ile karşı karşıya iken daha önce olduğu gibi bir ruh haline sahip değildi.
Mu Xuanyin'in yaptığını kabul edemiyordu ve arkasındaki nedenleri de anlayamıyordu.
İki yıl önce Mu Xuanyin'in onu affedişini bir şekilde kabul edebilirdi. Sonuçta, Yun Che'nin asıl niyeti onu kurtarmaktı. Ama... neden bu sefer yapsın bunu yapsın!?
"Kardeş Yun... Kıdemli Bingyun!"
Tam bu sırada Huo Poyun'un sesi arkadan geldi. Mu Bingyun'un figürü durdu. Kar beyazı elini yana doğru itti ve enerjisini Yun Che'nin üzerinden çekti, ''Geç kalmayın.''
Sözlerini bitirdikten sonra kar beyazı figürü parladı ve birkaç kilometre uzakta göründü.
Yun Che, "..."
Huo Poyun Yun Che'nin yanına geldi. Yun Che hafif bir gülümseme ile ona döndü, ''Kardeş Poyun, neden yalnızsın? Ustan ve diğerleri nerede?''
Huo Poyun yanıtladı, ''Geçen gece, Usta ve Tarikat Ustası Yan güçlerini benim için birleştirdiler ve ruhumda bir 'ateş ruhu bölgesi' kurdular ve bunlar için zaman çarkı bariyeri çok yararlı oldu. Şu anda 'ruh ateşi bölgesini' tamamlama sürecindeler ve savaşımın bugün olması nedeniyle benim geç kalacağımdan mütevellit endişe duydular ve benim önden gitmem için kendilerini arkada bıraktılar. Çok yakında onlarda buraya gelecektir.''
''Anlıyorum.'' Yun Che başını onaylayarak salladı. ''Kardeş Poyun, rakibin bugün Jun Xilei. Ona karşı kazanmaktan ne kadar eminsin?"
"Eh..." Huo Poyun acı bir kahkaha attı. "Açıkçası, gerçekten en ufak bir güvenim yok. Ona karşı kazanabileceğime inanmıyorum öte yandan onun da beni yenmesi o kadar kolay olmayacak."
Huo Poyun'un Jun Xilei'nin büyük itibarından korkmadığını ve bunun yerine heyecanla dolu olduğunu algılayan Yun Che de endişelerini gülümseyerek bıraktı, "Şüphesiz."
''Bu arada... Kardeş Yun," Huo Poyun sesini aniden alçalttı, tereddütlü bir tonda sordu. ''Neden Kıdemli Bingyun... seni bu şekilde geride bıraktı?''
"...Bu normal bir şey değil, değil mi?" Yun Che cevap verdi.
"Hayır, değil." Huo Poyun bununla birlikte başını salladı. "Başka bir kıdemli olsaydı bu konuda garip bir şey hissetmezdim ama Kıdemli Bingyun'un sana karşı davranışı... nasıl söylemeliyim? O aslında senin gibi yeni nesil öğrencilere böyle davranmaz. Her zaman bir anne veya kız kardeş gibi nazik ve yumuşak olmuştur. En azından bana öyle geliyor. Normalde bu davranış şekli beni çok kıskanç hissettirir. Bu yüzden... Onu şu anda çok garip bir şey yaparken buldum.''