Alev Tanrısı'nın Hırsı

332 58 4
                                    


"Tarikat Ustası Huo'nun sözünün eri olmasından dolayı, bu Kral boynuzlu ejderha meselesini düşünmek için tamamen isteksiz değil."

Yan Wancang'ın ifadesinde keyifli olduğu belli oluyordu. Bununla birlikte, Mu Xuanyin'in sözleri aniden keskin bir dönüş yaptı, "Bundan önce, hepiniz bu Kraldan gelen bir soruya cevap vermelisiniz."

Yan Wancang aceleyle cevap verdi, "Alem Kralı, lütfen dile getirin. Tarikatlarımızın sırlarından hiçbirini içermediği sürece, üçümüz sorulacak her şeye cevap vermeye hazırız."

O anda, Mu Xuanyin'in bakışları bir kez daha Huo Poyun'a indi, "Boynuzlu ejderhanın acil durumundan dolayı, üçünüz şahsen Kar Şarkısı Diyarıma geldi. Ancak, şu ana kadar bana söylediğiniz iki nedenden daha fazlası olmalı... ben hâlâ bir sebep daha olduğunu düşünüyorum ve bunun Huo Poyun ile ilgisi olmalı!"

Mu Xuanyin'in son sözleri, Yan Wancang'ında içinde bulunduğu üç tarikat ustasının önce büyük bir şaşkınlığa uğramalarına, daha sonrasında ise derin bir iç çekmelerine neden oldu, ''Alem Kralı'nın gözleri gerçekten keskin. Gerçekten de, bu sefer boynuzlu ejderhayı öldürmeye gidecek olmamızın Poyun'la çok ilgisi var. Ejderhanın vücudundaki ateş ruhlu çekirdeği Poyun'a transfer edip, ona yardım etmek istiyoruz...''

''Tarikat Ustası Yan!'' Yan Juehai sertçe sesini kesti.

Yan Wancang başını salladı, ''Artık önemi yok. Alem Kralı'nın gücü olmadan antik boynuzlu ejderhayı öldürmemiz imkansız. Kar Şarkısı Diyarının Alem Kralı'ndan böylesi bir yardım istediğimiz için, ondan bir şey saklamamız doğru değildir.''

Yan Juehai birkaç kez ağzını açtı ama cevap veremedi. Son olarak, sadece iç çekti ve sessiz kaldı.

Yan Wancang ciddiyetle devam etti, ''Kaynak Tanrı Toplantısına hâlâ iki yıllık bir süre var. Kaynak Tanrı Toplantısı'nın arkasında nasıl bir sır olursa olsun, ilk binin içine girilebildiği sürece, Ebedi Cennet İncisi'nin içinde bin yıl yetişim yapmak mümkün olacak!''

''Ebedi Cennet İncisi'nin içinde geçen bin yıllık süre, dış dünyada geçen üç yıla eşit. Bununla birlikte, Ebedi Cennet İncisi tarafından yaratılan boyutun içindeki son derece yüksek yasalar nedeniyle, içinde bin yıllık yetiştirme, oranın dışındaki binlerce yıllık yetiştirme ile karşılaştırılabilir olduğu için, bunu dile getirmeye bile değmez!"

"Poyun Ebedi Cennet İncisine girebilirse, o zaman üç yıl sonra Alev Tanrı Alemimizin..." Bu noktaya ulaştıktan sonra Yan Wancang, Yan Juehai ve Huo Rulie'nin solunumu büyük ölçüde değişirken gözlerinde garip bir parıltı ortaya çıktı, "...Tarihinin ilk Alem Kralı'nı doğurması son derece mümkündür!"

Bu sözler gerçekten son derece şaşırtıcı ve güçlüydü.

Huo Poyun bugün Yun Che'ye kaybetmesine rağmen, doğuştan gelen yeteneği gerçekten korkunçtu. Herkes buna şahitlik edebilirdi. Sadece yirmi dört yaşındaydı, ancak on binlerce yıldır yetişim yapanların bile yetiştiremediği Altın Karga'nın Yanan Dünya Kayıtlarının onuncu aşamasını başarıyla yetiştirmişti. O, daha önce Alev Tanrısı Aleminde hiç görülmemiş bir yetenekti.

Ebedi Cennet İncisi'nin içinde bin yıl geçirdikten sonra, hangi seviyeye ulaşacağını tahmin etmek imkansızdı.

Huo Poyun'un Huo Rulie'yi aşması hiçbir şekilde imkansız değildi.

Ancak, bir sorun vardı...

''Ne güzel bir plan,'' Mu Xuanyin alayla karışık bir ses tonuyla yanıtladı. ''Ancak Ebedi Cennet İncisi'ne girebilmek için Kaynak Tanrı Toplantısı'nda ilk binin içerisine girmek kesinkes gereklidir. Huo Poyun'un ateş elementlerindeki üstün kavrayış seviyesi her ne kadar şaşırtıcı bir seviyede olsa bile-onun yetişimi hâlâ son derece eksik. O orta seviyeli yıldız alemlerinin genç nesli içinde büyük bir deha olabilir ancak üst düzey yıldız alemleriyle rekabet edebilecek yeterli niteliğe sahip değil! Ebedi Cennet İncisine nasıl girebilir?"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin