Altın Karga'nın Yanan Dünya Kaydının Onuncu Aşaması

329 57 2
                                    

Yun Che'nin zihinsel gücü karmaşa yaşarken, aniden sol kulağında yoğun bir acı hissetti. Mu Xuanyin'in yakasına dokunan yeşim eli şimdi kulağından çekerek onu doğrudan cennetsel gölün tepesine çıkarıyordu.

Mu Xuanyin'in hareketi son derece baskıcıydı, anında Yun Che acıdan dişlerini gıcırdattığı noktaya kadar geldi. Telaşla bağırırken zihni bir anda acıdan sarsılarak uyanmıştı. "Bu öğrenci... Bu öğrenci cesaret edemez... Szz... Bu öğrenci... sadece Usta için... saygılıdır... Kesinlikle... asla bu gibi düşüncelere sahip değildir..."

Ancak Mu Xuanyin'in onu serbest bırakmak gibi bir niyeti yoktu. Bir ejderhanın vücuduna sahip olmasına rağmen Yun Che'nin yüzünü acı içinde bozabilmesi... Yun Che'nin kulağını çeken karlı elin nasıl bir cezalandırıcı gücünün olduğu sadece hayal edilebilirdi. Neşeyle gülümsedi ve "Bu iyi, bağışlanmanın bir sakınca yok..." dedi.

Mu Xuanyin konuşurken, gözleri istemeden Yun Che'nin alt bedenine doğru kaymıştı. Sesi aniden duraksadı. Güzel gözleri bir kez daha yavaşça daralmadan önce genişçe açıldı. Uzun ve dar göz yarıklarında, tehlikeli, büyüleyici bir kıvılcım parladı.

"Benim iyi Che'er'im , senin küstahlığını gerçekten hafife almışım." Sesi aniden daha yumuşak ve hatta daha yavaş oldu, yine de Yun Che'nin kalbi onun sözlerini duyduğunda hızlıca çarptı. "Gerçekten bu iğrenç şeyi ustanın gözünün önünde göstermeye cüret ediyorsun... Çok küstahça~!!"

Mu Xuanyin, Yun Che'nin kulağını çeken kolunu savurdu. Yun Che çığlık atarken uzağa fırlatılarak gölün kıyısına ağır bir şekilde çarptı. Bu fırlatış, Mu Xuanyin'in gücünün yalnızca küçük bir kısmını içeriyordu yine de Yun Che nihayet durmadan önce göl kenarında epey bir mesafe yuvarlandı. Bununla birlikte, yüzü acıdan solmuştu, boğazı hissizleşmişti ve uzun bir süre sonra bile ayağa kalkamamıştı.

En az bir düzine kemiği kırılmıştı.

Zihinsel gücü bile tamamen dağılmıştı.

"Haah, bu benim tarikatım için gerçekten talihsizliktir," Mu Xuanyin usulca iç çekti, hiçbir insanın karşı koyamayacağı, büyüleyici bir aura yayan kendi yeşim bedeni konusunda hiç sorumluluk almıyordu. "Boynuzlu ejderhanın kanının etkisi altında bile Feixue'ye dokunmak için isteksiz olduğunda, başlangıçta senin olağandışı kendine hakimiyetini övmek istedim. Gerçekte, ustanı böyle bir şekilde düşünmeye bile cesaret edecek kadar küstahça şehvetli bir kalbe sahip olan iğrenç bir öğrenci olmanı hiç beklemiyordum!"

"..." Yun Che sonunda sabit bir oturma duruşu alabildi. Ne tekrar konuşmaya cesaret edebildi ne de Mu Xuanyin'e başka bir bakış atmaya cüret edebildi.

"Her neyse, gelecekte seni daha fazla terbiye etmem gerekecek gibi görünüyor."

Mu Xuanyin hafif, keyifsiz bir iç çekti. Elini kaldırınca, mavi ışıklarla parıldayan bir yeşim parşömen tomarı, Yun Che'nin yanına indi. Daha sonra da ona sırtını döndü. "Bu yeşim parşömende Ay Bölme Çağlayanının tamamı işlenmiş. Kavrama yeteneğinle, bunu zaten kendi başına anlayabilmelisin. Talimatlarıma gerek duyulmamalı."

"Seni bu Cennetsel Cehennem Ayazı Gölünün içine geçici olarak kapatacağım. Birkaç gün içinde Ay Bölme Çağlayanındaki ilerlemeni test etmek için döneceğim. Eğer tatmin olursam saygısız büyük günahını gör ardı edeceğim, hatta bir ödül bile olabilir. Ancak, beni hayal kırıklığına uğratırsan ... " Mu Xuanyin'in gözlerindeki ışık hafif bir gülümseme ortaya çıkardığında hafifçe karıştı. "Sonuçları korkunç olacak~"

Bu sözleri söylediktan sonra Mu Xuanyin gitti. Cennetsel Cehennem Ayazı Gölünün bariyeri de sıkıca kapatıldı.

''Çatlama sesi'' Birkaç çatlak sesi yankılandı, zira yanlış hizalanmış birkaç kemik hızlı bir şekilde Yun Che tarafından geri çekildi. Paramparça olan birkaç düzine kemiğe gelince, kendi kendilerine yavaş yavaş iyileşmelerini beklemek dışında başka bir seçenek yoktu. Ancak iyileştikleri zaman ayağa kalktı, dişlerini gıcırdattı ve "Herhangi bir tepki vermemek... daha anormal olurdu, değil mi!?" dedi.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin