"Yun... Yun Che!?"
"Oraya nasıl gitti?"
Vermillion Kuş Projeksiyonu'nda Yun Che'nin figürü göründü. Daha da şaşırtıcı olan şey, İlahi Usta bir ejderhanın gücü ile dolu bir yerde ortaya çıkmış olmasıydı. Yan Wanchang ve Yang Juehai bile, o yere gitseler kısa bir süre içinde ciddi şekilde yaralanmış veya öldürülmüş olurlardı... ama bir şekilde Yun Che hâlâ yaşıyordu.
Onlar buna daha tepki bile veremeden, Yun Che'nin yüzsüzce kılıcını kaldırdığını ve antik boynuzlu ejderhanın öfkeli, zalim alevlerini karşılamaya çalıştığını gördüler.
Gökyüzüne direnmek için kollarını kaldıran küçük bir karınca gibiydi.
Bu noktada, Mu Xuanyin yalnız olsa bile antik boynuzlu ejderhanın saldırılarını karşılaması imkansızdı, ayrıca Yun Che'yi korumak zorunda kaldığından bahsetmiyoruz bile. Bu çatışmanın sadece iki sonucu vardı, ya birlikte yok olurlar ya da gücünü geri çeip yalnız başına bir kaçış yolu bulur ... ama Yun Che'nin ona doğru gelmek için hayatını tehlikeye attığını görünce, bilinci dağınık olmasına rağmen Yun Che'nin vücuduna içgüdüsel olarak daha fazla enerji döktü.
Ejderhanın ölümcül saldırısı daha ve daha yaklaştı ... ama hemen sonra, saldırı ikiliyi tamamen kuşatmadan hemen önce, saldırının gücü, aurası, kuvveti ve hatta sıcaklığı bile bir anda kayboldu. Saldırının izi tamamen kayboldu.
Neredeyse tamamen sessiz bir dünyaya geçmiş gibilerdi.
"AOOOOO!"
Öfkeli ve kederli ejderha kükremesi havada yankılandı. Mu Xuanyin, antik boynuzlu ejderhanın şok edici görüntüsüne bakmak için hemen döndü. Ejderhanın vücudunu delik deşik eden sayısız yaralarla anında patladı ve ejderha kanının her yere püskürmesine neden oldu.
"Uuuaaahhhhh!?!?"
"Bu... bu nedir!?!"
"Ah!"
Herkesin gözleri kocaman açıldı ve o kadar şişti ki gözbebekleri nerdeyse yuvalarından çıkacaktı. Vermillion projeksiyonu önündeki herkes - tarikat ustalarından öğrencilere kadar- ciğerleri patlayıncaya kadar bağırdı.
Antik boynuzlu ejderhanın, Yun Che ve Mu Xuanyin'e karşı yaptığı saldırının, İlahi Egemen'i bile küle dönüştürecek kadar dehşetli olduğu açıkça görülüyordu. Fakat saldırı Yun Che'nin devasa kılıcına dokunduğu anda , ejderha aniden uçup gitti, titriyordu hatta acı içinde kükrüyordu ve her yeri kanıyordu... bir anda acımasızca yaralanmıştı!
Bu arada, Yun Che ve Mu Xuanyin ölmek üzereyken... mucizevi bir şekilde zarar görmemişlerdi!
"Ne... ne... ne..."
Kalabalık gözlerine inanamıyordu. Bu insanların büyük bir çoğunluğu on bin yıldan fazla bir süredir yaşıyorlardı, ancak duydukları en gülünç söylentiler ve hayatlarında gördükleri en absürt şeyler bile bugün gördükleri şeyin on binde biri kadar gülünç değildi.
Antik boynuzlu ejderha bir İlahi Ustaydı. Yüzbinlerce yıldan beri Alev Tanrı Alemi'nin uzun tarihinin en güçlü varoluşuydu. Yan Wancang'dan on tane olsa bile, tek bir kılıç darbesi ile antik boynuzlu ejderhaya zarar vermesi kesinlikle imkansızdı, o Alev Tanrı Alemindeki en güçlü insandı ... ama her nasılsa, Yun Che bunu başarmıştı.
Bu... bu işe yaradı!!
Yun Che kafasının içinde deli gibi bağırıyordu.
Kötü Tanrı sanatlarının gücünün en doğrudan ifadelerinden biriydi, bir kapı açıldıktan sonra bir yetişim kaynak enerjisinin gülünç bir şekilde zenginleştirilmesiydi. Bu güç ayrıca Yun Che'nin kendinden daha güçlü bir rakibi yeneceğine inanmasından kaynaklanıyordu. Bununla birlikte, Kötü Tanrı'nın sanatının büyüklüğünün arkasındaki gerçek sebep, dünya yasalarını görmezden gelme hatta onlara karşı gelmesine dayanıyordu.