İlkel Kaos İçinde Tek

307 50 1
                                    

"RIP!"

Gizemli Yıldırım bıçağını haffifçe sallamasına rağmen kulak kesici tiz bir ses çıkardı. Formsuz bir kılıç, Kutsal Tanrı Sahnesinde yüz elli metre uzunuluğunda mükemmel bir kılıç şekli oluşturdu.

Sunulmuş Tanrı Sahnesine bir çizik bırakmanın zorluğu dağ kesmeye denkti.

Seyirci oturma sahnesindeki herkes korkuyla titredi ve hepsi şok olmuşlardı. Jun Xilei ilk kez kılıcının aurasını serbest bırakmıştı. O ve seyirci arasında uzun bir mesafe vardı ve seyircileri koruyan bir bariyer vardı. Bununla birlikte kılıç ışınının acımasız beyaz çizgisi yüzünden hepsi kaçmak istiyordu.

Luo Changsheng hala bir tepki göstermemişti ancak kıyafetinin kılıfı bir an için yoğun bir şekilde çırpındı ve nihayet ciddileşmesine neden oldu... aynı anda ilk kez Sunulmuş Tanrı Sahnesi'nde böyle bir yüz ifadesi ortaya çıkardı.

Bir an sonra Jun Xilei aniden ortadan kayboldu. Figürü ve kılıcı sanki uzaysal bir çatlağa dalmış gibi aynı anda kayboldu.

Kimse tepki gösteremeden, gökyüzü kadar sınırsız bir kılıç nihayet sessizce aşağıya doğru savruldu. Bir puslu kılıç ışını Sunulmuş Tanrı Sahnesi'nin her yerini kapladı, karanlık gecede kayan bir yıldız gibi Luo Changsheng'e doğrudan vurdu.

Seyirci oturma alanında, cennetlerin seçtiği çocuklar grubuna dahil olmayı başarmış Doğu İlahi Bölgesi'nin olanlar da dahil olmak üzere sayısız genç kaynak gelişimcisi şoktan bembeyaz olmuştu. Çünkü kılıç ışınının kökenini anlayamamıyorlardı.

Kılıç ışınını gördükleri anda hissettikleri tek şey korku ve umutsuzluktu.

Luo Changsheng'in gözleri soğuk yıldızlar gibi görünüyordu. Boğuk bir patlama sesinin ardından ,aynı anda kılıcı ve savaş baltasıyla dışarı itti. Hem rüzgar hemde şimşeğin sesi fırtına gibiydi ve yıldırım kılıç ışınını karşılamak için ilerlemeye başlamadan önce birbiriyle birleşti.

Eeeeeeee!!!!

Kılıç aurası ve fırtına arasında hâlâ bir boşluk vardı bunun nedeni rüzgar ve yıldırımın füzyonundan kaynaklanıyordu. Birbirleriyle temas etmeden önce kılıç aurası ve fırtına aynı anda patladı. Bir süre için kılıç aurasının ıslığı kaynak fırtınasının içinde kaybolmuş gibi aniden parçalarına ayrıldı ve bu saldırı tüm alan boyunca yankılanarak ilerlemişti. Sanki bir doğal afet Sunulmuş Tanrı Sahnesi' ne gelmiş gibi görünüyordu ve çevreyi tamamen değiştirmişti.

Jun Xilei ve Luo Changseng'in bakışları kılıç aurası ve fırtınanın arasındaki boşlukta bir araya geldi. Birisinin soğuk gözleri kılıç kadar keskinken diğeri soğuk ve kristalimsi bir havaya sahipti.

Şimdiye kadar sadece bir kez saldırmıştılar ancak sayısız insan şaşkına dönmüştü hatta tüm Alem Kralları'nın yüz ifadesi dahi değişmişti.

Çok sayıda insangenç nesilden birinin Sunulmuş Tanrı Sahnesi'ne zarar vermesinin imkansız olduğuna inanıyordu, ancak şu anda ince bir çatlak hızla bir örümcek ağı gibi dağılıyordu.

BANG!!

Bir anda patlayan ses felaket rüzgarlarını dağıttı ve figürlerin birbirinden çok uzaklara gitmesine neden oldu. Jun Xilei'nin güzel figürü havada estetik bir şekilde döndü ve bir elindeki Puslu Işık bir kez daha kayboldu.

"Odaklanmış... Kılıç... Etki...Alanı"

Işık ışınları aniden arardı.

Çevredeki bütün sesler aniden kayboldu.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin