Yeraltı sarayının derinliklerinde sis iyice yoğunlaşmıştı. Uzun zamandır yürümelerine rağmen, geçit hâlâ dardı. Yun Che üç adamın ardında dikkatlice takip ederken görünmezliğini sürdürdü. Onları geçmenin bir yolu yoktu. Huzursuz hissediyordu ama endişeli değildi."Neden hâlâ dibine gelmedik? Burası ne kadar derin?"
"Bulanık hava gittikçe daha da ağırlaşıyor... yürüdüğümüz mesafeye bakarsak yakında çıkışı bulmalıyız."
"Bekle... bu koku da ne?"
"Bu zehir! Geri çekilin!!"
Önden gelen sesler onların ani bir dönüş yapmasına neden oldu. Üç Alem Kralı aurası da Yun Che'ye doğru hareket ediyordu. Şaşkın Yun Che hemen adımlarını durdurdu. Sakinliğini korudu ve geri çekilmedi. Bunun yerine zemine sıkıca tutundu ve nefesini sakladı... Neyse ki, üç alem kralı da aurasını ve adımlarını durdurdu. Şu anda ona yakın olsalar bile onu hissedemediler.
Zehir mi? Yun Che yavaşça geriye doğru adım attı, kaşlarını kaldırdı.
Önünde üç alem kralı vardı ve bulanık havaya ek olarak ince yeşil bir tabaka görünüyordu. Bu koyu yeşil sis geçidin çıkışını engelleyerek dolaşıyordu. Sanki bölgenin için kilitlenmiş gibiydi.
Mu Baimei, İmparator Nanlie ve Han Kuan tüm zehirli sisin önünde durdu. Yüzlerindeki ifadeler karanlıktı. İçlerindeki zehiri kovmak için kaynak enerjilerini hızla dağıttılar. Bir süre sonra, yüzleri yavaş yavaş renklerini geri kazandı.
"Ne kadar güçlü bir zehir! Biraz daha yavaş olsaydık, korkarım yolculuğumuz burada sona erecekti." Han Kuan'ın kalbi çarpıyordu.
"Sonuçta İlkel Çağ'dan geriye kalan bir şey." İmparator Nanlie yarım adım geri döndü. Tanrıların Çağı'ndan bu yana sayısız yıl geçmişti, bu yüzden zehirli sisin çoğu dağılmalıydı ancak bu ölümlülerin üstesinden gelemeyeceği bir şeydi.
''Buradaki bulanık hava tüm kaynak enerjimizi zehirle birlikte bastırıyor... Korkarım ki zor bir durumun içindeyiz.'' Mu Baimei kaşlarını çattı.
''Hızla yarıp geçmeye ne dersiniz?'' Han Kuan aniden sordu.
''Eğer Tarikat Efendisi Han yeterince yaşadığını düşünüyorsa ona bir şans verebiliriz,'' İmparator Nanlie usulca söyledi. "Bu sis bulutunun ne kadar uzandığını bilmiyoruz. Millerce devam edebilir. Öyle bir durumda içeri girebiliriz ama asla dışarı çıkamayız."
Yun Che orada durdu ve konuşmaları dinledi, çıkışı bulduklarını anladı ancak beraberinde zehirli sisi de öğrendi. Sis özellikle korkunçtu, bu üç büyük alem kralında derin bir korkuya neden olmuştu ve yolculuklarını engelliyordu.
Boom!!
Son derece yüksek bir patlama ön taraftan geldi, yeraltı sarayını salladı ve aynı zamanda İmparator Nanlie'den hayal kırıklığına uğramış bir ses duyuldu, ''Olmuyor, böyle patlatarak bir şey elde edemeyiz."
''Ne korkunç bir zehir... Sadece İlahi Egemen seviyesinde birisi onu sağ salim geçebilir. Ölümsüz İmparatorun Otunu böyle bırakmakta hem fikir değiliz sanırsam?''
"Başka girişler aramaya çalışalım mı?"
"Başka girişler olsa bile, yeterli zamanımız yok. Haberler uzun zaman önce yayıldı. Altı saat içinde, orta yıldız alemleri, hatta üst yıldız alemlerinin geleceğini tahmin ediyorum. Mührü kırmak için bütün bir gün harcadık. Başka bir giriş aramaya çalışırsak, Ölümsüz İmparatorun Otunu gümüş bir tabakta başka birine vermiş oluruz!"
"O zaman kaba kuvvet kullanmayı deneyelim ve saldıralım? Zehirli sisi abartıyor olma ihtimalimiz var."
''Çok iyi. O zaman Tarikat Efendisi Han'ı önderlik etmeye davet edeceğim. Ölümsüz İmparatorun Otu harika olsa da, bu kral hayatını bunun için feda edemez.''