Bilinmeyen bir dünyada.
Yun Che bilincini açmak için çabaladı.
Burası da neresi?
Olamaz... uyanmam gerek...Ustam kaynak gücünü kaybediyor... gerçekten yaralı ... ölümcül zehir... şimdi sadece onu ben kurtarabilirim ...
Eğer başaramazsam, usta kesinlikle ölür.
Uyanmak zorundayım!
Ejderha Ruhu Etki Alanı irade gücünün her bir zerresiyle, antik boynuzlu ejderhayı geçici olarak bastırmış, nihai saldırısına engel olmuş ve bilincini kapatmıştı. Aksi takdirde, hem Mu Xuanyin hem de o antik boynuzlu ejderhanın son vuruşu ile öldürülecekti.
Tarihte gerçekleştirilen en büyük Ejderha Ruhu Etki Alanı, mavi ejderhanın büyük bir gürültüyle patlamasına neden olmuştu. Doğal olarak, sonuçları inanılmaz derecede şiddetliydi.
Hayatında hiç bu kadar yorgun ve ağır hissetmemişti. Birkaç gün ve gece boyunca uyusa bile zihinsel enerjisini tam olarak toplayabileceğinden emin değildi... ama en kötü kısmı şu anda uyumaması gerektiğiydi.
Yun Che'nin zihni uyumak için zorlasa da, Anka ve Altın Karga'nın ruhu onun tüm bedenini derinliklerinden uyanması için alevlendirdi. Onun ağır bilinci anında parladı ve açamadığı göz kapakları, ne kadar uğraşırsa uğraşsın, titrekçe yukarı doğru hareket etti.
Bilincinini topladığında, Yun Che hemen oturdu ve etrafına baktı. Görüş alanına giren şey, geniş ve solmuş bir dünyaydı ve İlkel Kaynak Arkının iç alanına ait bir manzaraydı. Yun Che'nin gözleri anında yanındaki kadına odaklanmadan hemen önce etrafı gözleriyle taradı.
Mu Xuanyin hemen yanındaydı.
İlahi Buz Ankası Tarikatının ana tarikat ustası ve Kar Şarkısı Diyarının Alem Kralı, Kar Şarkısı Diyarını tek kelimeyle değiştirebilir veya bir öfke ile susturabilirdi. O Kar Şarkısı Diyarını ve Kar Şarkısı Diyarına cennet tarafından verilen mucizeyi göklerin gölgesinde bırakan en güçlü kadındı.
Şu anda, kar renkli kıyafetleri tamamen kanla kaplanmıştı ve uzun saçları buzlu parlaklığını tamamen yitirmişti. Cildi muhteşem incilerin yüzeyi gibiydi ve yüzü kusursuz bir şekilde güzeldi. Yine de, her zamanki korkutucu hali onu tamamen terk etmişti. O kadar trajik bir şekilde o kadar güzel görünüyordu ki birinin kalbini paramparça edebilirdi.
Bu, Yun Che'nin Mu Xuanyin'i bu kadar yakından gördüğü ilk seferdi... ve belki de, bu mesafeden ona doğrudan bakması gereken tek kişi oydu. Hem dudakları hem de yüzü ölümcül derecede solgun olsa bile, diğer tüm dünyayı gölgede bırakan, herkesi utandıran güzelliğini ve buzlu gururunu gizleyememişti.
Yun Che'nin gözleri bir an için boşluğa düştü ama hızla toparlandı ve ayaklarının üstünde çömeldi , parmaklarını onun kar beyazı boynuna bastırdı. Parmakları ona dokunduğu anda biraz titredi ... Mu Xuanyin'in vücudu normalde de buz gibi soğuktu, çünkü Kar Şarkısı Diyarının en köklü yasası olan Buz Ankası Tanrı Atama Kanunu yetiştiriyordu.
Ama şu an, dokunmak için çok sıcaktı.
Kalbi aniden sıkıştı ama ardından hemen deli sevindi.
Solukluğuna rağmen, Mu Xuanyin'in vücudunun içinde güçlü bir yaşam aurası hissediyordu!
Kendini zorla uyandırmayı başarsa da, aslında ne kadar süre dışarıda olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu. Bu yüzden bu ana kadar dehşete düşmüştü... ama şimdi, kalbini ve ruhunu ezen taş aniden kayboldu. Dünya bile birden aydınlanmış gibi görünüyordu.