Kaderi Tarafından Terk Edilen Irk

302 48 6
                                    

''Hayır, biz orman ruhları her zaman iyiliği geri öderiz.''

Büyükanne Qing Ye mevcut olan herkesin arasında en büyükleriydi, bu yüzden onun sözleri büyük ağırlık taşırdı. Saygıyla konuştu, ''Genç adam, eğer bir şeye ihtiyacın varsa, söylemek için lütfen çekinme. Biz kesinlikle sana ödemek için elimizden geleni yapacağız."

"Gerek yok." Yun Che başını iki yana salladı. "Onu kurtarmamın nedeni, doğru hissettiğim için değil. Asıl hedefim Orman Ruhu Özüydü."

''N-ne?'' Yun Che'nin cevabı orada bulunan tüm orman ruhlarının başını kaldırmasına neden oldu. İfadeleri dahi değişmişti.

"Onu bağışlamamın nedeni sadece küçük bir çocuk olduğu için. Buna dayanamazdım. Eğer başka bir orman ruhu olsaydı, hem onun canını hem de onun Orman Ruhu Özünü kesinlikle alırdım. Bu yüzden, bana teşekkür etmenize gerke yok.''

Orman ruhu kalabalığın yüzlerindeki ani değişimi gördükten sonra, ayrılmak için döndü ve hızlı bir şekilde çıkışa yöneldi.

''Bekle,'' Yaşlı bir ses aniden duyuldu.

Yun Che'nin adımları kayıtsızca birkaç kelime söylemeden önce durakladı. "Endişelenmeyin, burası hakkında kimseye bir şey söylemem."

''Hayır,'' Büyükanne Qinq Ye yarı eğilmiş vücuduyla öne doğru yürüdü. "Lin'er kurtardın, bu yüzden tüm klanımızın velinimetisin. Sana nasıl inanmayabiliriz? Bir Orman Ruhu Özüne ihtiyacın var, değil mi?''

Yun Che afallamıştı. Arkasına döndü.

Büyükanne Qing Ye hafifçe gülümsedi, bulutlu gözleri daha sonra orta yaşlı bir orman ruhuna baktı. ''Qinq Mu, Qiu Ling'in Orman Ruhu Özünü bu beyefendiye verelim, olur mu?''

Qing Mu adlı orta yaşlı orman ruhunun gözünde karmaşık bir kargaşa ortaya çıkmıştı, ancak tereddüt etmedi ya da işleri zorlaştırmadı bunun yerine hafifçe başını salladı, ''Elbette.''

"O zaman bu harika." Büyükanne Qinq Mu gülümsedi. ''Genç adam, klanımızın içinde bir tane Orman Ruhu Özü var. Qing Mu'nun karısı ağır yaralardan ölürken geride bıraktı. O zamandan beri uzun yıllar geçti, sonrasında bir doğa kaynak formasyonu tarafından mühürlendi, ruh enerjisi hiç azalmadı, bu yüzden size yardımcı olmalı."

Ruh enerjisi henüz dağılmamış olan orman ruhu tarafından kasıtlı olarak geride bırakılmış... bunun anlamı, tamamen sağlam ruh enerjisine sahip mükemmel bir Orman Ruhu Özü olduğu anlamına geliyordu; bu, insanların zorla asla alamayacağı anlamına geliyordu!!

Yun Che heyecanlıydı. "Gerçekten... bana verecek misin?"

''Hoho,'' Qinq Mu kıkırdadı. "Ölümüm anlamına gelse bile, herhangi bir kötü kişinin ölen eşimin Orman Ruhu Özünü almasına izin vermezdim. Bununla birlikte, genç patriğimizi kurtaran büyük hayırseverin bu iyiliğinin karşılığını ödeyebilirse, Qiu Ling'imin bile memnuniyetle onaylayacağından eminim."

"Sadece, kötü insanların oun ele geçirmesini önlemek için, onu sıkıca mühürlemiştim. Mührünü geri almak için en az iki ila dört saate ihtiyacım olacak. Bu süre zarfında burada bir süre beklemek için sizi yoracağım."

Yun Che bu işin sonunda He Lin'in Orman Ruhu Özünü alamasa da... şimdi mükemmel bir Orman Ruhu Özüne sahip olmuştu.

He Lin'in Kraliyet Orman Ruhu Küresi eşsiz olmasına rağmen, Yun Che'ye yalnızca yüzde yetmiş ruh enerjisiyle dolu olan Orman Ruhu Özüne ihtiyacı vardı.

Yun Che'nin kalbindeki melankoli, kabarmış derin sevinç ve şükranla arındı. ''Eğer böyle olacaksa... o zaman çok teşekkür ederim. Gerçekten çok acil bir durum için Orman Ruhu Özüne ihtiyacım var.''

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin