Sanki Şaşırtıcı Bir Rüyadan Uyanıyor Gibi

313 56 1
                                    

Yarın toplam sekiz savaş düzenlenecekti. Sunulmuş Tanrılar Grubunun ikinci turunun dört savaşı ve Kaybedenler Grubunun üçüncü turunun dört savaşı.

Zaten zihinsel olarak hazırlanmış olsalar da, Alev Tanrı Alemindeki herkes eşleştirme listesinde Huo Poyun'un rakibini gördükten sonra kalpleri batmış gibi hissetmişti.

Kılıç Egemeninin Halefi, Doğu Bölgesinin Dört Tanrı Çocuğundan biri, Jun Xilei!!

Huo Poyun yüzündeki ifadeyi değiştirmedi, fakat yavaşça yumruklarını sıkmıştı.

Yan Juejai ve Huo Rulie birbirlerine baktı. "Doğu Bölgesinin Dört Tanrı Çocuğu"ndan biri olan "Kılıç Egemeninin Halefi"nin gücü hakkında hiçbir şüpheleri yoktu. Ebedi Cennet Alemine gelmeden önce Kar Şarkısı Alemindeki usta-öğrenci çifti ile yakın temas kurmuşlardı. Jun Xilei hâlâ genç bir yaştaydı ama vücudunda biriken kılıç yolunun aurası onlar gibi iki İlahi Egemenin bile içten içe endişe hissetmesine neden olmuştu."

Huo Poyun'un onun rakibi olması kesinlikle mümkün değildi.

Atmosfer kısa bir süre gergin kaldı, daha sonra Huo Rulie kaşlarını indirdi. Huo Poyun'un omzunu ağır bir şekilde okşarken gülümseyerek şöyle dedi, "Yun'er, yarınki savaşta elinden gelenin en iyisini yapmalısın. Kazanıp kaybetmen önemli değil. Bu kadar ileri gelerek beklentilerimi yüzlerce, binlerce kez aştın ve aynı zamanda Alev Tanrı Alemimiz için görülmemiş bir zafer kazandın. Bu yüzden artık baskı hissetmene gerek yok."

Huo Poyun yavaşça başını salladı ama bir şey söylemedi.

Yun Che yandan Huo Poyun'a baktı. Huo Poyun için asıl baskının kaynağının Alev Tanrı Alemi değil kendisi olduğunu biliyordu.

Sunulmuş Tanrılar Grubunun ikinci turunda, Doğu Bölgesinin Tanrı Çocukları arasındaki ilk savaş nihayet gerçekleşecekti-Luo Changsheng VS Lu Lengchuan.

Doğu Bölgesinin Dört Tanrı Çocuğu arasındaki savaşlar, şüphesiz Doğu İlahi Bölgenin genç kuşağı arasındaki en büyük gösteri olacaktı.

Yun Che, Sunulmuş Tanrılar Grubunun ikinci turunun eşleşme listesini gördüğünde şaşırmıştı.

Shui...Mei...yin!?

O hâlâ... elenmedi mi? Dahası Sunulmuş Tanrılar Grubunda mı!?

Neler oluyor?

Hâlâ Sunulmuş Tanrılar Grubunda olanların sahip olduğu büyük gücü hayal etmek kolaydı. Luo Changsheng, Jun Xilei, Shiu Yingyue ve Lu Lengchuan bu yerlerin yarısını tekelleştirmişti ve hem Meng Duanxi hem de Chao Feng İlahi Öz Aleminin dokuzuncu seviyesindelerdi. Hepsi ön hazırlık turunda ilk on içine sıkıca yerleşmiş mutlak uzmanlardı.

Huo Poyun'un İlahi Öz Aleminin yedinci seviyesindeki kaynak gücü, kesinlikle otuz iki Sunulmuş Tanrı Adayı arasında alt seviyeye yakındı. Bu yüzden hâlâ Sunulmuş Tanrılar Grubunda olduğu için bir istisna olarak görülebilirdi. Çoğunluğun görüşüne göre şans böyle bir şeyin gerçekleşmesinin en büyük sebebiydi. Sonuçta rakiplerinin ikisi de onlara inanılmaz gücünü gösterdiği için ya da bu tür bir şeyden dolayı kaybolmamıştı. Birisi, Lu Chenyuan, kibirli ve kendini beğenmiş tavırları nedeniyle hazırlıksız yakalanmıştı ve gerçek gücünü gösterme şansı bile bulamamıştı. Diğeri, Luo Changan'ın diğer yarışmacılara kıyasla kaynak gücü en alt seviyedeydi ve savaşmak zorunda kalmadan Sunulmuş Tanrılar Grubuna girmişti. Böyle bir rakibi yenmek şaşırtıcı bir şey değildi.

Ama Shui Meiyin neden... hâlâ Sunulmuş Tanrılar Grubundaydı?

Yarışmanın ilk gününde, kabul edildikten hemen sonra ayrıldı ve bir gün önce savaş alanında bile değildi. Bu nedenle, Sunulmuş Tanrı Savaşının diğer savaşları hakkında hiçbir şey bilmiyordu. Shui Meiyin'in adını Kaybedenler Grubunun ikinci turunun eşleşme listesinde görmemişti ve doğal olarak elendiğini düşünmüştü...Sonuçta, bazı numaralarla Otuz iki Sunulmuş Tanrı Adayı grubuna girmiş olsa da, kaynak gücü sadece İlahi Öz Aleminin birinci seviyesindeydi. Yani sadece Sunulmuş Tanrı Savaşında aniden ortadan kaldırılması doğaldı.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin