Birileri Ölecek

288 51 2
                                    

İkisi yaklaştıkça, Huo Poyun kalbindeki kargaşayı sakinleştirmekte zorlandı. Duygusal bir iç çekmeden önce Yun Che'ye derin bir bakış attı, "Kardeş Yun, yaptığın her şey için sana nasıl teşekkür edeceğimi gerçekten bilmiyorum... bu dünyada, gerçekten mucize diye bir şey var, ha?"

Ortaya çıkan sonuçtan dolayı şaşkına dönmüştü ve Yun Che'nin Huo Ye'yi kurtarmak için kullandığı tedavi yöntemi hakkında son derece meraklı olmasına rağmen, ona bununla ilgili bir şey sormadı.

Yun Che başını iki yana salladı. "Ustaya çok fazla şey borçluyum ama onları ona en ufak bir şekilde geri ödeyemedim. Sadece Ustam için yaptığım ilk şey olarak düşün."

"Bu benim böyle bir şekilde Ustayı gördüğüm ilk seferdi. Korkarım ki, başkalarına bu konu hakkında bir şeyler söyleyecek olsaydım, kimse bana inanmazdı," Huo Poyun güldü. "Usta her zaman iyiliğin yanı sıra kin tutan biri olmuştur. Ancak, Kardeş Yun bu sefer böyle büyük bir iyilik yaptı, Usta sakinleştiğinde, uzun bir baş ağrısı büyüsü içinde olacak, hahahaha."

Yun Che de onunla birlikte güldü, "Eğer gerçekten bana bir şey ödemek istiyorsa, bunu reddetmeyeceğim."

"Bugünden sonra kesinlikle tamamen değişmiş bir Usta göreceğime inanıyorum." Huo Poyun'un gözleri sevinçle doluydu. "On yıldır Ustamın yanında olmama rağmen, bu yılları çok fazla acı ve yorgunluk çeken biri şeklinde geçirdi. Kıdemli Kardeş Huo Ye'nin geri dönülemez bir yolda olduğunu biliyordu, hayatta olduğu sürece aşırı acı çekiyordu ama kendisi için Kıdemli kardeş Huo Ye'nin ölümüne hazırlanması onun için imkansızdı ve böylece, zorla onu hayatta tutmaya devam etti. Belki de, kimsenin kalbi ve ruhu böylesi bir azap deneyimiyle mücadele edemezdi."

Yun Che: "..."

"Son yıllarda, usta bizzat Kıdemli Kardeş Huo Ye'nin hayatını uzatabilir şeyler aramak için, tüm büyük yıldız alemlerine gitti. O ölçüde, onları elde etmek için herhangi bir fiyat ödemek için tereddüt etmedi... ahlak kurallarını bile ihlal etti ve gizlice 'Darkya aleminden' bu bin yıl boyunca yüzlerce kez Orman Ruh Küresi satın almaktan çekinmedi..."

"Orman Ruh Küresi!?" Yun Che aniden durdu.

Huo Poyun doğal olarak arkasındaki sebebi bilmiyordu. Acı bir gülümseme ile konuştu, "Usta dürüst ve bir o kadar da samimi bir insan. Eğer Kıdemli Kardeş Huo Ye için değilse, kesinlikle böyle yanlış bir şey yapmazdı. Sonuçta, Usta böyle şeyleri sevmez."

"..." Yun Che başını salladı, "Mezhep Ustası Huo'nun sevgisi kesinlikle engel tanımıyor."

"Bu arada, ne tür bir yer bu 'Darkya Bölge'si?" Yun Che görünüşte sıradan bir ses tonuyla sordu.

"Düşük seviyeli bir yıldız alemidir." Huo Rulie devam etti , "Ustaya göre, çok sayıda gizli yeraltı kara borsası var. Usta Orman Ruh Kürelerini tam olarak bu yerden satın aldı. Bu yeraltı pazarları son derece iyi gizlidir ve kesinlikle güvenilmez insanların girmesine izin vermez. Neyse ki, Usta pazarlardan birinin liderinin ses iletim izine sahipti ve böylece Orman Ruh Kürelerini satın alabildi."

"Darkya Bölgesine seyahat etmek uğruna, usta Darkya Bölgesine bağlı kaynak formasyonunu açmak için büyük bir bedel ödedi. Gerçekten bu konuda çok özen ve düşünce sarf etti." Huo Poyun, düşük bir sesle söylemeden önce hafif bir iç çekişine izin verdi: "Kardeş Yun, Ustanın itibarına zarar verecek şekilde... kimseye yanlışlıkla anlatmayacağından emin ol."

"Şüphesiz." Yun Che, 'Darkya' adını sıkıca hatırlarken başını salladı.

İkisi sohbet ederken, gökyüzünde iki alev çizgisi aniden ortaya çıktı. Daha sonra ikiliye hiçbir zaman yaklaşmadılar. Yun Che ve Huo Poyun'u görünce, onların hizasında durdu ve uzaktan bağırdılar, "Poyun!"

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin