Altın Karga alevleri yavaş yavaş azaldıkça, Buz Ankası büyükleri tarafından yoğunlaştırılmış kristal buz bariyeri ile çevrelenmiş alanda buz tabakasının yaklaşık üç bin metre çöktüğü ortaya çıktı... Dahası, erimiş olan buz, normal bir buz tabakası değildi, ancak sayısız yıl soğuk enerjiye maruz kalmış olağanüstü sert kaynak buzuydu.
Ancak tek bir kişi bile kaynak buzun kaybolduğunu fark etmemiş gibi görünüyordu, çünkü bakışları Yun Che'nin figürüne sıkıca kilitliydi.
Kimse ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordu ama Altın Karga alevleri sonunda tamamen kayboldu. Yun Che'yi çevreleyen kristal buz bariyeri ortadan kaybolduğu zaman, kaldırdığı kollarını indirdi. Sağ elini sallamasıyla oluşturduğu mavi bir ışık, yeni oluşturulan deliğin üstünde aniden yoğunlaşan bir buz parçası olarak titriyordu. İki ayağı sessizce buzun üzerine indi.
"Ah... ugh..."
Huo Poyun'un vücudu öne eğildi, tüm vücudu ıstakoz gibi kıpkırmızıydı. Sadece bir bakışta, vücudundan süzülen boncuk boncuk ter kolaylıkla seçilebiliyordu. Onun duruşuna bakıldığında zar zor ayakta kambur bir şekilde durduğu belli oluyordu. Tüm vücudu zayıf düşmüş ve tükenmişti. Gözlerini açtığında, gördüğü manzaradan dolayı gözbebekleri neredeyse dışarı çıkacaktı, Yun Che hiç hasar almadan onun önünde duruyordu.
Boom!
Huo Poyun'un figürü ağır bir şekilde yere düştüğü için titredi. Bununla birlikte, yoğun titreyen gözleri Yun Che'de sabit kaldı. Her halükarda, önünde gördüğü sahneye inanmak istemedi.
Yanında duran Huo Rulie'ye gelince, ona yardım etmeye teşebbüs etmedi, çünkü durduğu yerde tamamen dehşete kapılmıştı, sanki büyük bir lanetle vurulmuştu. Huo Rulie öğrencisi Huo Poyun'dan daha beter titriyordu... her an patlayabilirlermiş gibi görünüyorlardı.
''Bu... bu... sanırım... ben...''
Yan Wancang'ın ağzı sayısız kez açıldı ve kapandı, ancak kelimeler bir türlü çıkmıyordu. Böylesi büyük bir şok altında, ne söylemek istediğini bile bilmiyordu.
Sadece o değil, İlahi Buz Ankası Tarikatının tüm üyeleri aynıydı. Hiçbiri tek bir ses çıkartamıyordu. Sanki hepsi ruhlarını kaybetmiş gibiydi. Yun Che açıkça onların önünde duruyordu, tamamıyla zarar görmemiş bir halde... hiçbiri kendi gözlerinin gördüklerine inanmaya cesaret edemedi.
"..." Mu Huanzhi Yun Che'ye baktı, sonra Mu Xuanyin'e baktı, dudakları birkaç kez hareket etti ama konuşamadı.
Bu sonuç kimsenin tahmin edemeyeceği bir şeydi. Kimse inanmaya cesaret edemiyordu. Mu Xuanyin bile, yeteneğini teyit etmek için Yun Che'ye bundan önce bir ses iletimi göndermişti. Sadece Yun Che, bunun kaçınılmaz sonuç olduğunu biliyordu. Huo Poyun'un "Dokuz Güneşli Göğün Azabı"nın ona zarar vermesi imkansızdı. Aslında, karşısında Huo Rulie olsa bile ona zarar veremezdi.
Yun Che kayıtsızca konuştu, sözleri ne hızlı ne de yavaştı, "Üç hamle geçti. Şimdi, saldırı sırası bende."
Daha öncesinde Yun Che, saf Altın Karga alevlerinin ona zarar veremeyeceğini fark etmişti, aynı zamanda Huo Poyun'un İlahi Musibet Aleminde bulunması onun için herhangi bir sorun teşkil etmiyordu. Bununla birlikte, Huo Poyun "Dokuz Güneşli Göğün Azabını" serbest bıraktıktan sonra, tüm kaynak enerjisini tamamen tüketmişti. Huo Poyun, vücudunun etrafında bir savunma katmanı oluşturmak için yeterli kaynak gücüne muhtemelen sahip değildi. Eğer Yun Che, Huo Poyun'a şu anki haliyle saldırsaydı... gerçekten çok zor olmazdı.
"..." Yun Che'nin kelimeleri Huo Poyun'un ifadesinin daha da batmasına neden oldu. Zaten şu anda yere diz çökmüş haldeydi, hareket edemiyordu... ayakta duracak hali de yoktu. Ağır bir nefes aldı ve kafasını zorlukla aşağıya doğru indirdi, zayıf bir sesle konuştu, ''Buna gerek yok... ben yenilgimi kabul ediyorum...''