Vermillion Kuşunun Yansıması

307 51 6
                                    

"Hayır, bu farklı." Ancak Huo Rulie elini salladı ve iç çekmeyi bıraktı "Ustanın bilerek Ye'er'e zarar vermediğini biliyorum. Aslında, o zaman bunu farkettiğinde kendini durdurmaya çalıştı eğer kendini zorlamasaydı, şu anda Ye'er'in cesetini dahi bulamazdık. Yani haklıydı ... Ye'er'in bunu kendi kendine yaptığını söylediğinde."

"Ama Ye'er benim tek oğlum ve o zamanlar o korkunç darbeden sonra sakinliğimi tamamen kaybettim. Ye'er'in durumunu gördüğümde sakinleşemiyorum." Huo Rulie başını salladı, "Boşver, unut gitsin. Her neyse, Mu Bingyun'u zehirleyen piç bendim, bu hata tamamen bana ait. Tabii ki şükürler olsun ki şimdi iyi ve Ye'er bile artık iyileşiyor. Zaman geldiğinde, Kar Şarkısı Diyarını şahsen ziyaret edeceğim ve... ahem... Yani ustan bana istediğini yapabilir. Beni öldürmediği sürece, geri çekilmeyeceğim bile."

Huo Ye'nin kurtarılmasından beri Huo Rulie tamamen yeniden doğan taze bir yaprağa benziyordu. Daha dün, Mu Bingyun'dan ölesiye nefret ediyordu ama bugün Huo Ye'nin iyileşmesiyle birlikte herhangi bir cezayı kabul etmeye hazırdı. Aslında bu, kendi iradesiyle hareketlerine yansımıştı.

"Ye'er'i kurtarman tamamen farklı bir konu." Huo Rulie güçlü bir şekilde kendi göğsünü yumrukladı, "Ben, Huo Rulie, daha önce sana verdiğim sözleri geri almayacağım..."

Huo Rulie'nin hali gerçekten eşsizdi. Altın Karga Mezhebinin, ana mezhep ustası olmasına rağmen, böyle ağır bir söz vermekten çekinmemişti.

"Kardeş Yun, gelecekte herhangi bir zorlukla karşılaşırsan, kesinlikle çekinmeden söyle, anladın mı?" Huo Ye de gülümsedi, "Babam her zaman böyle biriydi. Bu iyiliği geri ödemezse yemek yiyemez veya iyi uyuyamaz."

"Pekala." Yun Che teklifi reddetmeye çalışmaktan vazgeçti, "Bu durumda sizden zor bir iyilik istediğimde, Kıdemli Usta Huo'ya kibar davranmayacağım."

"Haha, böylesi çok daha iyi." Huo Rulie, aniden kendini durdurduğunda yüksek sesli bir kahkahanın ortasındaydı. Ses İletişim Yeşimini eline aldıktan sonra yüzünde heyecanlı ve keyifli bir ifade oluştu.

Huo Poyun aceleyle, "Yoksa antik boynuzlu ejderha ortaya çıktı mı, Usta?" Diye sordu.

Huo Rulie, Ses İletim Yeşimi'ni elinde sıktı ve güçlü bir şekilde başını salladı, "Bu doğru! Antik boynuzlu ejderha nihayet ortaya çıktı ve buradan sadece üç bin beş yüz kilometre uzakta. Poyun, Cehennem Hapsi'ni denetleyen büyüklere bir mesaj yolla ve şu anda antik boynuzlu ejderhanın ortaya çıktığını söyle. En kısa sürede geri çekilsinler!"

"Pekala!" Huo Poyun aceleyle Ses İletim Yeşim'ini çıkardı ve gözlerini kapadı, bir ruh mesajı gönderdi.

"Hemen ustamla iletişime geçeceğim." Aynı zamanda Yun Che, Buz Ankası Yeşim Gravürü de tuttu ama Huo Rulie onu sarstı ve şöyle dedi: "Efendinin gücünü göz önünde bulundurarak, antik boynuzlu ejderhayı bulan ilk kişi muhtemelen odur. Onu bilgilendirecek birine ihtiyacı yok. Ayrıca, büyük ihtimalle Ses İletim Yeşimini çoktan ezmiştir."

"Ses İletim Yeşimi'ni mi ezdi? Neden?"

"Çünkü antik boynuzlu ejderhayla savaşırken tüm konsantrasyonunu savaşa odaklaması gerekiyor. Birisi savaş sırasında ona bir mesaj yollayacak olsaydı, rahatsız edici bir iki saniye bile onu tehlikeye atabilirdi. Geçmişte, ustanın antik boynuzlu ejderhayla savaşmadan önce yaptığı ilk şey, Ses İletim Yeşim'i ezmek olmuştu," Huo Rulie yanıtladı.

Yun Che başını salladı. "Anladım."

Bu yüzden onu rahatsız edecek hiçbir şey istemiyor... ustanın antik boynuzlu ejderhadan daha güçlü olduğu aşikar. Aksi halde, böyle bir karar vermezdi.

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin