Gecenin perdesi düştüğünde, Ebedi Cennet Alemi sessizleşti.
Sunulmuş Tanrı Savaşı'nın ilk turu sona ermişti ve yarın Sunulmuş Tanrılar Grubu ve Kaybedenler Grubu'nun ilk savaşıydı. Sonraki savaşlarda, otuz bir Sunulmuş Tanrı Adayları içinden, Kaybedenler Grubu'ndan yedi kişi elenecek, Sunulmuş Tanrı Grubu'ndan ise de sekiz kişi Kaybedenler Grubu'na düşecekti.
Bugün hiç kimsenin elenmediği savaşlara kıyasla, yarın gerçekleşecek savaşlar daha da güç ve şiddetli olacaktı. Tüm Doğu İlahi Bölge Bölgesi, Sunulmuş Tanrı Grubu'nda kalacak sekiz kişiyi sabırsızlıkla bekliyordu.
Bu gece, diğer Sunulmuş Tanrı Adayları ya enerjilerini muhafaza etme ve depolamayla, ya da kaynak güçlerini yenileme ve "Zaman Çarkı İncisi " içinde yaralarıyla uğraşmakla meşguldüler. Geceyi sessizce göletin yanında oturarak geçiren sadece Yun Che'ydi.
Zihninde sürekli olarak Jasmine'in her ruh delici ve kulak parçalayıcı sözlerini tekrar ediyordu, aynı zamanda da... Mu Bingyun'un bir esinti gibi hafif ve belirsiz olan sözlerini.
Onu istediğim gibi görebilsem bile, ona en mükemmel şekilde veda edebilsem bile...
O zaman güzel bir şekilde tatmin olur ve pişmanlık duymaz mıyım...?
Bu gerçekten mümkün mü...?
Neden tam olarak buraya geldim...?
Gerçekten hissettiğim bu eksiklik ve pişmanlık duygusunu bastıracağıma inandığım için mi Jasmine ile görüşmeyi bu kadar çok istiyorum?
Yoksa...
O günden beri... Beni terkettiği gerçeğini... kabul edemediğimden mi?
...
Şafak vakti geldi ve ışık yavaşça parladı ve gökyüzü yavaş yavaş aydınlanmaya başladı.
Avlu girişindeki kapı açıldı ve Mu Bingyun sessizce çıktı. Baktığı yerde Yun Che hâlâ önceki günle aynı yerde oturuyordu ve neredeyse bir santim bile kımıldamış değildi.
Hafif bir tereddüt Mu Bingyun'un buz gibi gözlerinde ortaya çıktı ve hiçbir şey söylemedi. Fakat şu anda, Yun Che'nin yavaşça ayağa kalktığını, bakışlarının ona döndüğünü gördü. Gözbebekleri su gibi berraktı ve önceki gün olduğu gibi artık bulutlu değildi.
"Yapmak istediğin şey hakkında net bir şekilde düşünmüş gibisin." Mu Bingyun ağzının köşesini hafifçe kaldırdı. Yüzünde belli belirsiz, sığ bir gülümseme vardı, ama ona bakan birinin kalbini boğacak kadar muhteşemdi.
"Henüz her şeyi düşünmemiş olmama rağmen, en azından şimdi neyi yapacağımı biliyorum." dedi Yun Che hafif bir gülümsemeyle. Yüzündeki tüm huzursuzluk bu gülümsemeyle tamamen ortadan kalkmış gibiydi ve gözbebekleri önceki günden daha net ve parlak görünüyorlardı. Minnettar bir şekilde, "Saray ustası Bingyun, her zaman her türlü yardım için size güvenmekle kalmadım, aynı zamanda sizi tekrar ve tekrar endişelendirdim. Dün sizi bir kez daha hayal kırıklığına uğrattım."
"..." Mu Bingyun güzel kafasını hafifçe salladı. "Hayır, sonuçta hâlâ yirmili yaşlarında bir gençsin. Kafan karışmamış, şaşırmamış, düşüncesiz ve zaman zaman da mantıklı düşünemez olmasaydın, bu en büyük üzüntü meselesi olurdu."
"Ayrıca, onlar için bu kadar uzağa gidebileceğin birilerine sahip olmak iyi bir şans değil mi?" Mu Bingyun, hafif bir tonda söylediği gibi kar beyaz yüzünü kaldırdı "O zamanlar ablam olmasaydı, bin yıl önce daha fazla direnemeyebilirdim."