1.Bölüm: Destan!

17.9K 692 219
                                    

Sabahın ilk ışıkları odanın küçük penceresinden içeriye sızıyordu. Yatakta uyuyan küçük bundan rahatsız oluyormuş gibi kafasını yorganın içine koydu. Ancak kısa süre sonra odanın kapısı çaldı ve içeriye genç ve güzel bir kız girdi yatağa yöneldi ve küçüğün yüzüne bir öpücük kondurdu. Çocuğun yüzünde oluşan gülümseme genç kızı mutlu etmişti. O, bunu her sabah yapar ve çocuk yataktan fırlayarak ona bir öpücük hediye ederdi. Beklediği gibi Destan yataktan fırladı ve onun yanaklarına birer öpücük kondurdu.

"Beni her sabah bu şekilde uyandırmanı sevmiyorum beni güzel rüyalarımdan alıp bu sıkıcı eve getiriyorsun ama senin gibi bir güzelliğin karşılaması bana mutluluk veriyor."

Genç kız gülümsedi ve Destan'ı ellerinden tutup kendi yanına çekdi yanaklarına birer öpücük kondurdu.

"Peki bugün rüyanda ne yapıyordun? Ben var mıydım?"

Meraklı gözlerle küçük çocuğun rüyasını anlatmasını bekliyordu. Destan her sabah kalkıp gece gördüğü rüyaları anlatırdı Mai ise onu dinlemekten asla sıkılmazdı. Destan rüyalarını anlatırken kendisini de rüyanın içinde bulurdu. Mai evin hizmetlisi olsada Destan onu ablası, arkadaşı, sırdaşı olarak görüyordu. Destan'ın tek arkadaşı oydu onunla oyun oynar, ona kitap okur, uyurken terli kıyafetlerini değiştirir onun hasta olmaması için uğraşırdı.

Destan biraz düşündükten sonra ruh hali tamamen değişti rüyasını düşündü rüyasında Mai yoktu. Rüyasında Destan için çok daha önemli bir kadın vardı. Mai Destanın değişen ruh halini hemen fark etti. Rüyasının içersinde kimin olduğunu anlaması o kadar da zor değildi.

"Annemi gördüm Mai yanıma geldi. Beni bir elma ağacının altına götürdü benimle oyun oynadı, bana beni ne kadar çok sevdiğini söyledi, yanımda oturdu sanki tüm dünya benim için var olmuş gibiydi annemin yanındayken zaman geçmiyordu dünya benim için zamanı uzatıp duruyordu ama yinede onunla yeterince zaman geçiremedim çünkü güneş doğmuştu. Ona beni bir daha ne zaman ziyaret edeceğini soramadım Mai sence o ne zaman gelir?"

Destan'ın gözlerinden yaşlar süzülüyordu. Annesi onun doğumundan 5 ay sonra ölmüştü. Destan onun yüzünü hatırlayamıyordu ama rüyalarına gelen kadının annesi olduğunu hissediyordu bu duyguyu asla tarif edemiyordu. Onu rüyasında gördüğü için mutluydu ama onunla daha fazla zaman geçirmek istiyordu bu onun en büyük isteğiydi. Mai ise Destan'ın ağlamasına dayanamıyordu onu sıkıca kucakladı ve kafasına bir öpücük kondurdu ona annesinin yokluğunu hissettirmemek için elinden geleni yapıyordu. O da göz yaşlarına hakim olamayıp Destan ile birlikte ağlamaya başladı. Destan'ın ağlaması bitince derin bir nefes aldı ve yaşlı gözlerle Mai'ye baktı ondan bir cevap bekliyordu. Mai ise nasıl bir cevap vereceğini düşündü.Yüzüne bir gülümseme kondurarak cevabını verdi.

"Annen sen ne zaman istersen seni ziyarete gelebilir. Uyumadan önce tek yapman gereken anneni düşünerek uyuman o zaman rüyanda onunla zaman geçirebilirsin. Şimdi kalk yemek yiyelim sonra pazara gideriz. Sana bir silah seçelim ne de olsa artık bir savaşçı olmak ilk için ilk adımı attın. 1.seviyenin başlangıcındasın artık aylaklık etmek yok çok sıkı çalışıp köydeki herkesden güçlü olmalısın çünkü beni korumak istediğini söylemiştin değil mi? Yoksa dün gece ablana verdiğin sözü unuttun mu?"

Destan elleriyle göz yaşlarını sildi. Mai haklıydı annesini dün gece düşündüğü için görmüştü. Artık yetişimcilik yolunda ilk adımı atmışdı. 1.seviye olmuştu bunu başarmak için çok çalışması gerekmişti ve yetişimcilik yoluna adım attıktan sonra bir ölümlü değildi. Güçlü olmalıydı sevdiklerini korumak için daha fazla çalışmalıydı. 1.seviye olmak parası olan aileler için çok kolay bir işlemdi bir hap ustasından enerji hapı satın almaları yeterliydi ama Destan'ın ailesi orta derece bir gelirle geçimlerini sağlıyorlardı. Enerji hapı almak onlar için 3 aylık bir ücret gerektirirdi. Destan ise bunun yerine daha zor olan ağır işlerde çalışıp vücudunu zorla 1.seviyeye uygun hale getirdi ve geriye kalan son işlem ise enerjiyi hissedip kendi bedenine almak. Bunu başaran kişi artık enerjiyi bedenine alıp eğitim yapabilir seviyesini arttırıp daha güçlü bir hale gelebilir. Destan bunu başarmak için taş ocağında çalıştı kendinden ağır taşları sırtına yükleyip taşımak onun küçük bedeni için çok fazlaydı ama sabır, irade, azim ve inatçılık Destan'ın başarmasını sağladı. 5 günlük bir meditasyon ile enerjiyi hissetmeye başladı ve 2 gün daha harcayarak enerjiyi bedenine aldı bu sayede 1.seviye giriş yaptı.

Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin