Destan Helen'in gösterdiği şekilde durmaya çalıştı ancak pek başarılı olamamıştı. Destan enerjiyi ayaklarına yönlendirdikten sonra enerjiyi ayaklarının altında tutamıyordu. Destan kıyıda suyun üzerinde durmaya çalışırken Mai, onlar için yiyecek bir şeyler yapmıştı. Destan enerji hırsızı yeteneklerini tam olarak kullanamıyordu. Çünkü zihin kütüphanesi tüm bilgileri aynı anda vermeye çalışıyordu. Bu bir kişinin bir topluluğun konuşmalarının hepsini anlamaya çalışmakla aynı şeydi. Destan, büyük ağacın altına geçti ve yemeğini yemeye başladı. Mai ve Helen de ona katıldılar. Mai dün sormak istediği soruyu bugün sorma fırsatı bulmuştu.
"Destan sırtındaki dövme nasıl oluştu. Oldukça büyük bir dövme daha önce sırtında olmadığına eminim."
Destan antrenmandan sonra göle girerken üstünü çıkarmıştı. Sırtı tamamen görülmüştü. Antrenman yapmadan önce üstünü değiştirmişti ama Mai o anda Destan'a hiç dikkat etmemişti.
"O, büyük babamın verdiği teknik yüzünden oldu. Ancak yan etkileri var. Beni zihinsel olarak çok yoruyor."
Helen dövme yapan teknikleri duymuştu. Bu konuda biraz bilgi sahibiydi.
"Destan dövmen hangi renk?"
Destan, Helen'in onun dövmesinin rengini merak etmesine şaşırmıştı.
"Dövmenin renginin bir önemi var mı? Benim sırtımdaki dömenin rengi siyah."
Helen biraz düşündükten sonra Destan'a dövmelerin renginden bahsetmeye başladı.
"Destan senin dövmen zihin dövmesi olarak geçiyor. Zihin dövmeleri siyah olur. Beden dövmeleri kırmızı olur. Enerji dövmeleri sarı. Ruh dövmeleri mavi renkte olur."
Destan sırtındaki dövmenin zihin tekniği yüzünden olduğunu biliyordu. Ancak onun göğsünden başlayan birde yeşil çan(zil) dövmesi vardı.
"Peki yeşil dövme neyi temsil ediyor?"
Helen, Destan'ın sorusunu duyunca tek kaşını havaya kaldırdı.
"Yeşil dövme mi? Ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok. Sen yeşil dövmeyi nereden çıkardın."
Destan göğsündeki yeşil çanı çok net görmüştü. Bu dövme onun ruhuna işlenmişti. Destan, Helenin bu konuda bir şey bilmediği için yeşil dövmenin gizli kalması gerektiğine karar verdi.
"Sadece okuduğum bir kitapta yeşil dövmeden bahsedilmişti. Sen anlatmayınca sorayım dedim. Usta Li gelene kadar meditasyon yapmak istiyorum o gelince zihinsel olarak hazır olmalıyım."
Destan bu sabah demlediği çayını içmeye başladı. Destan bu çay sayesinde zihnini toparlıyordu. Ancak bu çayın etkisi sadece bir kaç saatti. Daha sonra Destan yeniden içmeliydi. Yoksa baş ağrısı dayanılmaz oluyordu. Destan meditasyon için gözlerini kapattı.
"Hanımım sizinde meditasyon yapmanızı öneririm. Destan'ın yanında enerjiyi bedene almak daha kolay ve daha yararlı. Ben onun yanındayken enerjinin huzurlu olduğunu hissediyorum bu enerji normalden kat be kat daha iyi."
Helen, Mai'ye Destan'ın yanında meditasyon yapması gerektiğini söylemişti çünkü Mai kendisini enerji anlamında güçlendirmeye çalışıyordu. Şifacılar enerjiyi mükemmel kullanması gereken kişilerdi. Helen Destan'ın yanına oturdu ve meditasyon yapmaya başladı. Mai de onun sözünü dinleyip meditasyona başladılar. Mai, Destan'ın yanındayken enerjiyi bedenine çok hızlı almaya başladığını hissetti. Destan doğa enerjisini yumuşatıyordu bu şekilde enerji bedene kolay giriyordu ve geçtiği organları besleyerek ilerliyordu. Enerjiyi normal olarak aldıklarında enerji, hücrelerin tamamını beslemeden ilerliyordu. Destan zihin kütüphanesine girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)
FantasyArien Krallığının sınır topraklarında binlerce kişi toplanmıştı. Bu insanların amacı yok olmaktan kaçmaktı. Çünkü yeni kurulan Kızıl Birliği ölüm gibi onların üstüne çökmüştü. Gökyüzü tamamen karanlık bulutlarla kaplıydı ve sayısız şimşek çakıyordu...