Destan, Vahşiye meraklı gözlerle bakmaya devam etti. İçinde başka bir varlığın olduğunu hissediyordu ama onun tehlikeli olmasını anlayamadı. Hem kendisine bir yetenek vermişti madem tehlikeli bir canlıydı neden ona yetenek vermişti.
"Efendim enerji hırsızı da ne demek oluyor? İçimde başka bir ruh varsa neden bana yeteneğini versin ki bu çok anlamsız. Siz onun tehlikeli olduğunu söylemiştiniz ama o, bana yeteneğini vermiş kim öldürmek istediği kişiye yeteneğini verir ki?"
Destan'ın sorularının cevabını Vahşi de tam olarak bilmiyordu.Ancak hırsızlar hakkında bilgisi vardı.
"Onun neden sana yeteneğini verdiğini bilmiyorum ama hırsız yeteneği oldukça nadirdir. Çok az kişi hırsız olarak doğar. Sonradan hırsız olmak kolay değildir ancak sen istisnasın. Eğer doğuştan enerji hırsızı olsaydın dantianında asla enerji depolayamazdın. Dünyada dört tip hırsız vardır. Bunlar ruh hırsızı,beden hırsızı,zihin hırsızı ve enerji hırsızıdır."
Vahşi biraz düşündükten sonra devam etti.
"Sanırım sana hırsızlar ve yeteneklerinden bahsetmeliyim. İlk önce ruh hırsızlarından başlayalım. Bu kişiler oldukça tehlikelidir öldürmek istedikleri kişiye temas ederek onların ruhlarını alır. Bu tür insanların ruhları yeteneklerini keşfettikten sonra yok olur. Boş bir beden olarak etrafta dolanırlar ama ruh bedenin temelidir eğer ruh olmazsa beden çürür ve yok olur. Bu yüzden ruh hırsızları insanların veya canlıların ruhlarını çalarlar bu sayede yaşamlarına devam ederler."
"İkinci olarak beden hırsızları var. Muhtemelen senin içindeki ruh bir beden hırsızı. Bu tür kişiler genelde ölümden sonra ortaya çıkarlar. Ruhları bedenlerinden ayrılır ancak hala dünyada kalmaya devam ederler. Ruh olarak bir beden bulmayı ve onu ele geçirmeye çalışırlar. Onları engellemek ruhun gücünü göre zorlaşır. Senin içindeki ruh o kadar güçlü değil anlaşılan seni tam olarak ele geçiremiyor. Sana nasıl enerji hırsızı yeteneğini verdiğini tam olarak bilmiyorum. Hırsızların bir çok bilinmeyen özelliği var."
"Üçüncü olarak zihin hırsızları var. Bu tür kişiler insanların zihnine girip onun tüm bilgisini çalarlar. Onların yeteneği gerçekten eşsiz, kütüphaneciler onların bu yeteneğini teknik kitabına uyarlamayı başardılar ve kendi aralarında bu teknik sayesinde bilgi aktarabiliyorlar. Ancak bir zihin hırsızı tarafından ele geçirilirisen onların kuklası olursun. Yaşarsın ama düşüncelerin sana ait değildir."
"Gelelim dördüncü hırsız tipine. Enerji hırsızları. Doğruyu söylemem gerekirse bence dünyadaki en korkunç varlıklar onlardır. Doğuştan dantianları sakattır ama çevrelerindeki enerjiyi hissederler. Tüm enerji türlerini bedenlerine alabilirler ve bu enerjilerle kendilerini güçlendirirler. Enerjiler onların bedeninde asla durmaz bir kere kullanırlar eğer kullanamazlarsa enerji bedenlerini terk eder. Sen dantiana sahipsin ama aldığın enerjiyi kullanamıyorsun. Sana tavsiyem dantianını mühürlemen bu sayede tam olarak enerji hırsızı olabilirsin."
Vahşi derin bir nefes aldı uzun uzun hırsızlardan bahsetmişti. Buraya gelme amaçları suçluların infaz etmekti ve hepsi öldürülmüştü. Vahşi elindeki kızıl yüzüğe dokundu. Daha sonra siyah odaya 3 kişi geldi. Hepsi kızıl kıyafet giyiyorlardı. Vahşi saygılı bir şekilde gelenleri selamladı.
"Ben ve ekibim Kızıl Birliğimizin üç kaptanına saygılarımızı sunuyoruz."
Yaşlı gözüken adam yerde başsız yatan dört cesede yöneldi ve yüzüğünden çıkardığı dört şişeyi onların üzerine döktü.Cesetler buharlaşmaya başladı ve birkaç saniye içinde yok oldu. Adam daha sonra kenarda gözleri yaşlı olan kadına baktı. Onun yanına gitti ve bir baba edasıyla kadına sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)
FantasyArien Krallığının sınır topraklarında binlerce kişi toplanmıştı. Bu insanların amacı yok olmaktan kaçmaktı. Çünkü yeni kurulan Kızıl Birliği ölüm gibi onların üstüne çökmüştü. Gökyüzü tamamen karanlık bulutlarla kaplıydı ve sayısız şimşek çakıyordu...