61.Bölüm

4.4K 510 94
                                    

Jack sandalyesine yaslandı. Destan Kral satrancında en zor olan hamleyi iki hamlede başarmıştı. Bu oyunun amacı Kralı korumaktı. Zeka ve stratejinin önemli olduğu bu oyunda Destan Kralı en öne sürmüştü. Jack Destan'ın planını takdir etti. Kendi yaptığı hatayı çok net bir şekilde görmüştü. Rakibini küçümsemişti ve şuanda oyunu kaybediyordu. Bu sadece basit bir oyunda kaybetme olarak görülebilirdi ama Jack buradan kendisine büyük bir ders çıkarmıştı. Oyun tahtasında Kralın başındaki tacın rengi siyah oldu. Oyundaki tüm taşlar bir anda boyun eğdiler. Bu oyunun bittiği anlamına geliyordu. Jack'in koruması gereken Kral öne çıktı tüm bu yaşananlar formasyon yüzündendi. İki Kral karşı karşıya geldi. Jack ise Destan'a bakmaya başladı. Bu oyunu bitirmesini bekliyordu.

"Hadi evlat son hamleni söyle ve bu oyun bitsin. Oyun zaten Kralın yükselmesiyle zaten bitti."

Destan oyun tahtasına baktı. Tüm taşlar boyun eğerken Jack'in Kralı dik bir şekilde duruyordu.

"Usta bu oyunda neden tüm taşlar boyun eğerken Krallar dik bir şekilde duruyor. Normalde benim kralım devrildikten sonra taşlar eğiliyordu."

Jack oyun tahtasına baktı. İki kral karşı karşıya gelmişti ancak güçsüz olan güçlünün önünde eğilmeyi ret ediyordu. Bu oyun olarak geçse de aslında gerçeklik payı yüksekti. İnsanlar bu oyunu oynarken Kralın eğilmesinden rahatsız olurdu. Kim kendi kralının boyun eğmesini isterdi ki bu durum insanların kendi krallarına olan güvenini kırardı. Tarihte Gama İmparatorluğunu yöneten kral halkı için kendini feda etmişti. Jack bu olayı hatırladı ve Destan'a kralların neden eğilmediğini anlattı.

"Evlat savaşlarda bir kural vardır onurlu olan kuşatmalarda ve savaşlarda Krallar boyun eğerse halk katledilir Tarihte kralları yüzünden öldürülen sayısız halk var Kral halkını kendi canı için feda etmeyi göze alabiliyor. Eğer Halk boyun eğerse sadece kral öldürülür. Kral halkı için ölümü göze alıyorsa işte gerçekten o halkın kralı olmayı hak etmiştir."

Destan Kralların halkı için ölmesini takdir etmişti. Şuanda oyunda kral halkı için ölmeyi göze alıyordu.

"O zaman Şah Mat!"

Oyun Jack'in kralının düşmesi ile son buldu. Jack masayı toplamaya başladı yemekleri bitmişti şimdi çay molası vereceklerdi. Molly boş tabakları elindeki tepsiye koydu ve mutfağa yöneldi. Molly bir anlığa duraksadı ve elindeki tepsiyi düşürdü. Daha sonra kendini yere bıraktı. Jack son hızla gidip kızın sert zemine çarpmasını engelledi. Destan hemen oturduğu yerden kalktı. Kızın bayılmasını beklemiyordu. Jack hemen kızın nefesini kontrol etti. Rukia sesleri duymuştu endişeli bir şekilde mutfaktan çıktı ve Jack'in kucağında yatan kız kardeşine baktı. Jack'in yüzünde ciddi bir ifade vardı. Hemen Rukia'ya baktı.

"Hastalığı ilerlemiş onu hemen şifacıya götürmezsek ölecek! Zar zor nefes alıyor."

Rukia'nın gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı hemen kafasıyla onayladı. Jack kucağında Molly ile birlikte oradan hemen ayrıldı. Rukia mutfaktaki ateşi söndürdü. Elindeki tüm parayı aldı ve Destan ile birlikte onlarda çıktılar. Destan, Rukia'yı beklemişti. Ustasının nereye gittiğini çok rahat bir şekilde biliyordu. Jack enerjisini harcayarak gidiyordu. Destan'ın tek yapması gereken ustasının enerjisini takip etmekti. Destan, Rukiayı elinden tutmuş insanların arasından geçiyordu. Uzun bir koşuşturmanın ardından Destan bir sağlık merkezinin önünde durdu. Rukia ile birlikte içeri hemen girdiler ve bir odanın içinde Jack'i buldular. Bir şifacı Molly ile ilgileniyordu. Rukia'nın gözlerinden yaşlar süzülüyordu. Şifacı kızın durumunu inceledi ve dönüp Jack ile konuşmaya başladı.

"Lordum bu kız Sarhan hastası."

Jack başıyla onayladı. Zaten kızın hasta olduğunu biliyordu. Destan şifacıya döndü.

Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin